IKM uke 45

Mine tester var helt hvite 8dpo, er 10dpo i dag og er først nå jeg ser antydning til noe, så krysser fingrene for at dine tester blir sterkere de neste dagene :Heartred
Ja det er jo håp. 9 dpo i dag så spennende! Men jeg skulle pusse nesa i sta og begynte å blø skikkelig neseblod! Og har vært helt sinnsykt varm i går og i dag. Så håper det er gode tegn :smiley-angelic001

IMG_6265.jpeg
Dagens :smiley-angelic001 :nailbiting:

Du har vanlig tester, og ikke tidligtester, sant?

Jeg har de samme med blå skrift - og de er jo ikke så sensitive. Så kan fort ta noen dager ekstra før vi evt ser noe :happy090 i hvert fall mot gjengen her inne som tester på tidligtester :laughing002
Ja dette var vanlig test, har tidligtester også men har bare et par stk igjen av de så tenkte å spare de til morgenurin og ikke en mulig utvannet urin i går kveld:laughing002

Hvor mange dpo er du?

Se her dere, 11 dpo og dagens test!:love017Forhåpentligvis blir strekene sterkere :smiley-angelic001 Tør ikke håpe for mye enda etter kjemisk forrige PP. Tok både en tidligtest og en vanlig. Var tom for Makesure sine så fikk ikke testet med de

Vedlegg

• 20251102_092037.jpg
    20251102_092037.jpg
    130,9 KB · Visninger: 63
  • 20251102_093033.jpg
    20251102_093033.jpg
    311,2 KB · Visninger: 62
Hei dere,
5 dager til ikm, så i dag klarte jeg ikke å holde meg lengre. Tok en babyplan tidlig stav og en metode tidlig fra apoteket. Jeg synes babyplan sin ble ganske tydelig strek, så løp å hentet noen flere av ulike typer :laughing002
De nederste babyplan vanlig var mer synlig enn metode sin tidlig, hvertfall på ekte.
Håper bare den sitter helt frem :Heartpink

Vedlegg

• IMG_8993.jpeg
    IMG_8993.jpeg
    1.015,6 KB · Visninger: 98
  • IMG_8999.jpeg
    IMG_8999.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 96
Hei dere. Er på 8 dpo i dag og nå har tidligtestene fra SHEIN røket, og de er blenda hvite. Fikk masse kviser i dag, som jeg pleier å få før mensen, så det ser ikke så lovende ut her.

Når det er sagt er det sååå koselig å se de positive testene ta form!

Har noen tester fra babyplan jeg tenkte å ta på 10 dpo, så vi kjører billig enn så lenge.

Vis vedlegget 473530
For de med godt lys på skjermen sin så kaaanskje man kan skimte noe. Den forsvant litt igjen etter hvert da. Mulig det bare er en forsampningslinje? :bag: men jeg håper jo selvsagt det er starten på noe :smiley-angelic001 8dpo i dag. Kjenner jeg er fryktelig utålmodig ja. :laughing002
Assa, mulig jeg hallusinerer, men jeg syntes jeg ser noe

Ja dette var vanlig test, har tidligtester også men har bare et par stk igjen av de så tenkte å spare de til morgenurin og ikke en mulig utvannet urin i går kveld:laughing002

Hvor mange dpo er du?
9DPO

Jeg kjøpte feil forrige runde, så bruker opp de siste fra den boksen denne runden.

Jeg må passe på å minne meg på at det ikke er sikkert at jeg ser noe før IKM som er til fredag :whacky011

9DPO

Jeg kjøpte feil forrige runde, så bruker opp de siste fra den boksen denne runden.

Jeg må passe på å minne meg på at det ikke er sikkert at jeg ser noe før IKM som er til fredag :whacky011
Denne ventinga er ikke lett, men krysser fingrene for at strekene dukker opp snart hos deg :love017

Jeg klarte ikke la vær! Hehe. Håper det går bra! :) om det er noe der så håper jeg veldig at det utvikler seg som det skal :D
Ja, bildene blir jo delt så :) Skulle gjerne delt mine men de er 100% hvite, 9dpo. Ikke tidligtest, men hører at makesure vanlige tester er omtrent like gode som tidligtester, så... I WISH jeg så en halskygge på min egen :)

Wow! Så mange tester som tar form her inne nå. Selv tørr jeg ikke før jeg er minst 11DPO kjenner jeg. Er så redd for skuffelsen.
Kjenner på mye murringer og har noen rare sensasjoner i skjeden i dag. Så en del av meg liker å tro kroppen jobber aktivt med implantasjon. Hatt mye luft i magen også, følt meg øm i hele mage,rygg og bryst regionen, så progesteron tror jeg ikke det er mangle på denne runden.
Startet å fylle ut egenerklæringsskjema til IVF i dag. Er så mange følelser det setter i gang, skal skrive inn helse historikk og økonomiske forhold, er noe med å bli vurdert og frykten for at ikke ting skal fungere. Blæh! Samtidig er jeg ekstremt håpefull og kjenner at i denne prosessen det siste året med prøving, har kroppen min en mye bedre hormonbalanse og kroppen føles mye mer klar. Så det er da noe, nå må jeg bare få samboer til å forstå at han burde slutte å snuse. Noen råd ? Hehe

Wow! Så mange tester som tar form her inne nå. Selv tørr jeg ikke før jeg er minst 11DPO kjenner jeg. Er så redd for skuffelsen.
Kjenner på mye murringer og har noen rare sensasjoner i skjeden i dag. Så en del av meg liker å tro kroppen jobber aktivt med implantasjon. Hatt mye luft i magen også, følt meg øm i hele mage,rygg og bryst regionen, så progesteron tror jeg ikke det er mangle på denne runden.
Startet å fylle ut egenerklæringsskjema til IVF i dag. Er så mange følelser det setter i gang, skal skrive inn helse historikk og økonomiske forhold, er noe med å bli vurdert og frykten for at ikke ting skal fungere. Blæh! Samtidig er jeg ekstremt håpefull og kjenner at i denne prosessen det siste året med prøving, har kroppen min en mye bedre hormonbalanse og kroppen føles mye mer klar. Så det er da noe, nå må jeg bare få samboer til å forstå at han burde slutte å snuse. Noen råd ? Hehe
Kanskje det bare fungerer nå på siste forsøk før ivf da? :nailbiting:

Jeg sa til samboer den prøveperioden som var nå der spermen måtte leve nesten 5 dager pga reise, at han måtte droppe snusen helt dagen føre, men helst 4 dager føre. Da skaffet han seg nikotinfri snus, og endte bare med å slutte denne måneden her. Jeg er utrolig imponert, for det var veldig uventet! Har gått 3 uker nå. Uansett tror jeg det som fungerte der var å sette et veldig enkelt mål i utgangspunktet, og videre at jeg ikke sa at han måtte slutte, bare redusere noen dager og kutte en dag helt. Nå var det helt og fullt hans idé å slutte :happy:

Det med de dagene uten nikotin har ikke med kvaliteten på selve spermen å gjøre, siden de blir laget flere måneder i forveien. Man kan derimot øke svømmeferdighetene noe leste jeg. Hjelper jo ikke nødvendigvis hvis kvaliteten er dårlig da.

Back
Topp