Våre tester

Vet ikke om jeg skal melde meg inn her eller ikke. :rolleyes: Har fått svake tester som stiger litt, men ikke slik de har gjort tidligere svangerskap. Og fikk 1-2 uker på digital både i dag og på onsdag. Noen som har erfaring med lignende? Har hatt små blødninger tidligere, men ikke de siste dagene. Her er test fra 17dpo. (Er sikker på når eggløsning var.)

Vedlegg

• 20251025_155139(1).jpg
    20251025_155139(1).jpg
    72,4 KB · Visninger: 33
Prøver meg forsiktig inn her… Flere spontanaborter siste året, høy alder og Hashimoto gir dårlig odds. Men ett lite Yeey!

Vedlegg

• IMG_8361.jpeg
    IMG_8361.jpeg
    535 KB · Visninger: 56
Vet ikke om jeg skal melde meg inn her eller ikke. :rolleyes: Har fått svake tester som stiger litt, men ikke slik de har gjort tidligere svangerskap. Og fikk 1-2 uker på digital både i dag og på onsdag. Noen som har erfaring med lignende? Har hatt små blødninger tidligere, men ikke de siste dagene. Her er test fra 17dpo. (Er sikker på når eggløsning var.)
Hei! Forstår at dette er vanskelig. Min erfaring er dessverre at treg stigning har ført til spontanaborter :/ Vil anbefale deg å måle med blodprøver hvis du ikk orker å avvente. Styrkeklem til deg!

Hei! Forstår at dette er vanskelig. Min erfaring er dessverre at treg stigning har ført til spontanaborter :/ Vil anbefale deg å måle med blodprøver hvis du ikk orker å avvente. Styrkeklem til deg!
Er helst det jeg tenker også. Håper i såfall det kan begynne å blø snart så jeg blir ferdig med det. :sorry: Takk for svar. :)

Dagens test. Litt svakere enn den siste jeg tok i går, men likevel sterkere enn den jeg tok på morgenurin i går. Så jeg klamrer meg til det, jeg husker det var slik sist det gikk bra også, at dagens andre dotur ga bedre utslag :angelic: så jeg bare håper det er det som er grunnen IMG_1552.jpeg

Ikke fornøyd med denne dårlige utviklingen:(
Hmm testene jeg har tatt de andre graviditetene har vært så mye sterkere!
Skal liksom være 4+0 i dag sånn ca

Vis vedlegget 473259:arghh:
Det forstår jeg. Selv har jeg dessverre dårlig erfaring med treg utvikling, men det er jo noen som opplever at det går fint likevel. Du må jo kjenne selv på hva du trenger, selv hadde jeg nok dratt og tatt blodprøver for å få sikker måling :Heartred

Det forstår jeg. Selv har jeg dessverre dårlig erfaring med treg utvikling, men det er jo noen som opplever at det går fint likevel. Du må jo kjenne selv på hva du trenger, selv hadde jeg nok dratt og tatt blodprøver for å få sikker måling :Heartred
Mulig jeg gjør det ja! Må en ha legetime for det eller er det bare å stikke innom?

Mulig jeg gjør det ja! Må en ha legetime for det eller er det bare å stikke innom?
Du må ha rekvisisjon, men går nok an å be om dette via melding på Helsenorge (det er iallfall min erfaring) og så stikke innom der blodprøven skal tas når du har fått bekreftet rekvisisjonen :Heartred Evt ring legekontoret og forklar situasjonen, så ordner det seg ganske fort vil jeg tro!

Back
Topp