Takk! Ja, jeg også! Er kjempe rar følelse faktisk. Om fire dager er det 6 år siden jeg fikk første positive test med nr 1, så jeg tror det er «tiden vår» nåHåper dette er spiren som blir med hele veien! Velkommen og gratulerer!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Ja, jeg også! Er kjempe rar følelse faktisk. Om fire dager er det 6 år siden jeg fikk første positive test med nr 1, så jeg tror det er «tiden vår» nåHåper dette er spiren som blir med hele veien! Velkommen og gratulerer!![]()

Hei! Forstår at dette er vanskelig. Min erfaring er dessverre at treg stigning har ført til spontanaborter :/ Vil anbefale deg å måle med blodprøver hvis du ikk orker å avvente. Styrkeklem til deg!Vet ikke om jeg skal melde meg inn her eller ikke.Har fått svake tester som stiger litt, men ikke slik de har gjort tidligere svangerskap. Og fikk 1-2 uker på digital både i dag og på onsdag. Noen som har erfaring med lignende? Har hatt små blødninger tidligere, men ikke de siste dagene. Her er test fra 17dpo. (Er sikker på når eggløsning var.)
Er helst det jeg tenker også. Håper i såfall det kan begynne å blø snart så jeg blir ferdig med det.Hei! Forstår at dette er vanskelig. Min erfaring er dessverre at treg stigning har ført til spontanaborter :/ Vil anbefale deg å måle med blodprøver hvis du ikk orker å avvente. Styrkeklem til deg!
Takk for svar. Krysser fingreneDagens test. Litt svakere enn den siste jeg tok i går, men likevel sterkere enn den jeg tok på morgenurin i går. Så jeg klamrer meg til det, jeg husker det var slik sist det gikk bra også, at dagens andre dotur ga bedre utslagså jeg bare håper det er det som er grunnen Vis vedlegget 473204
Synes de ser like ut som mine 11 og 12 dpo! Spennende med digital i morgen

De ligner på min test 12 dpo, ja
Høres ut som alt er bra da, når de stiger for hver dag Det forstår jeg. Selv har jeg dessverre dårlig erfaring med treg utvikling, men det er jo noen som opplever at det går fint likevel. Du må jo kjenne selv på hva du trenger, selv hadde jeg nok dratt og tatt blodprøver for å få sikker målingIkke fornøyd med denne dårlige utviklingen
Hmm testene jeg har tatt de andre graviditetene har vært så mye sterkere!
Skal liksom være 4+0 i dag sånn ca
Vis vedlegget 473259![]()

Mulig jeg gjør det ja! Må en ha legetime for det eller er det bare å stikke innom?Det forstår jeg. Selv har jeg dessverre dårlig erfaring med treg utvikling, men det er jo noen som opplever at det går fint likevel. Du må jo kjenne selv på hva du trenger, selv hadde jeg nok dratt og tatt blodprøver for å få sikker måling![]()
Du må ha rekvisisjon, men går nok an å be om dette via melding på Helsenorge (det er iallfall min erfaring) og så stikke innom der blodprøven skal tas når du har fått bekreftet rekvisisjonenMulig jeg gjør det ja! Må en ha legetime for det eller er det bare å stikke innom?
Evt ring legekontoret og forklar situasjonen, så ordner det seg ganske fort vil jeg tro!