Våre tester

Godt å ikke være alene om å lage litt ekstra og unødvendig stress :happy090 Nå har jeg fått nye tester i posten i dag, men skal iallfall vente et par dager til! Ellers er strimlene så og si på max nå så de er det jo egentlig bare å legge bort..
Jeg skal ta en ny digital i morgen. Håpe den viser 3+. Og strimlene legger jeg sakte men sikkert fra meg. Det vil si at jeg ikke tester 2-3 ganger om dagen lengre.. :p

Jeg skal ta en ny digital i morgen. Håpe den viser 3+. Og strimlene legger jeg sakte men sikkert fra meg. Det vil si at jeg ikke tester 2-3 ganger om dagen lengre.. :p
Jeg vet ikke om jeg tørr å ta en ny digital før på mandag! Jeg klarte ikke å la være å ta en strimmel nå på morgenen, nærmer seg tomt på lageret for å si det sånn:laughing002:smiley-ashamed004

Håpte jeg skulle få 3+ men fremdeles 2-3 :wtf:Tatt igår, da jeg var 5+2. Hatt treg hcg økning med begge de to andre da så er vell ikke sjokka. Får kjøpe enda en, når tørr jeg teste :joyful::shy:
IMG_3704.jpeg

Hvilke typer tester mener dere er best og har best erfaring med?
Jeg har ganske god erfaring med make sure egentlig. Både vanlig og tidlig, ellers har jeg brukt CB digital :D For noen år siden sverget jeg til cb sin tidlig test, men den fant jeg ikke denne gangen :oops:

Hei!

Jeg er ny her i forumet og har ingen barn fra før. Var gravid forrige måned og hadde en SA 30.september i svangerskapsuke 7. Hadde blødninger i 8 dager. Begynte å merke symptomer på en ny graviditet 23. oktober. Hadde ømme bryster slik som forrige graviditet og hatt smerter i korsryggen på den ene siden, og noe magesmerter som varte i noen sekunder. Testet veldig svak positiv på test fra babylab i går (på bursdagen min til og med ) og tok en digital test for sikkerhetsskyld som viser gravid 1-2 uker. Jeg tok en ny test fra babylab i dag og den har allerede blitt ganske mye tydeligere. Begge er tatt med morgenurin. Krysser fingrene for at det lille frøet sitter denne gangen.

Jeg er usikker på når eggløsning fant sted, men ut ifra test tipper jeg at jeg er rundt 10-13 dager dpo. Har ikke så mye å gå etter da jeg ikke har rukket å fått en vanlig menstruasjon tilbake etter SA.

Vedlegg

• IMG_6212.jpeg
    IMG_6212.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 65
  • IMG_6177.jpeg
    IMG_6177.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 66
Hvilke typer tester mener dere er best og har best erfaring med?
Jeg har ganske god erfaring med make sure egentlig. Både vanlig og tidlig, ellers har jeg brukt CB digital :D For noen år siden sverget jeg til cb sin tidlig test, men den fant jeg ikke denne gangen :oops:
Jeg har sverget til CB (ClearBlue) sin digital ultra tidlig (kjøpte på sykehusapoteket), og CB digital, kjøpt på apotek 1. :happy:
Om det er de beste, vet jeg ikke, men de virker i hvert fall :playful:

Back
Topp