Sånn ser mine ut også… håper det hopper i morgen<3Syns ikke økningen er så stor fra 13 dpo til 15 dpo...Vis vedlegget 473349
Blir ganske stressa kjenner jeg.. Selv om jeg også fikk denne i dag:Vis vedlegget 473350
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn ser mine ut også… håper det hopper i morgen<3Syns ikke økningen er så stor fra 13 dpo til 15 dpo...Vis vedlegget 473349
Blir ganske stressa kjenner jeg.. Selv om jeg også fikk denne i dag:Vis vedlegget 473350
Tenker jeg skal sette opp en legetime og så se hvordan testene utvikler seg frem til da. Pleier ikke måtte vente så lenge på time heldigvisKanskje du kan ta kontakt med legen for å ta blodprøve? Ikke gøy å gå rundt og bekymre seg![]()

Jeg skal ta en ny digital i morgen. Håpe den viser 3+. Og strimlene legger jeg sakte men sikkert fra meg. Det vil si at jeg ikke tester 2-3 ganger om dagen lengre..Godt å ikke være alene om å lage litt ekstra og unødvendig stressNå har jeg fått nye tester i posten i dag, men skal iallfall vente et par dager til! Ellers er strimlene så og si på max nå så de er det jo egentlig bare å legge bort..
Jeg vet ikke om jeg tørr å ta en ny digital før på mandag! Jeg klarte ikke å la være å ta en strimmel nå på morgenen, nærmer seg tomt på lageret for å si det sånnJeg skal ta en ny digital i morgen. Håpe den viser 3+. Og strimlene legger jeg sakte men sikkert fra meg. Det vil si at jeg ikke tester 2-3 ganger om dagen lengre..![]()

Ja, det var tidligWow! Allerede!![]()
Kanskje det er to? 
Husker du når du har fått 3+ tidligere?Håpte jeg skulle få 3+ men fremdeles 2-3Tatt igår, da jeg var 5+2. Hatt treg hcg økning med begge de to andre da så er vell ikke sjokka. Får kjøpe enda en, når tørr jeg teste
Vis vedlegget 473394

Hvilken dpo sammenligner du med?Jeg er 11 eller 12 DPO, og ble skuffa i dag når ikke streken har blitt noe sterkere…
Bare gårsdagens ettermiddags tester. Fant det ut i gårHvilken dpo sammenligner du med?
Da er det jo ikke så rart at testen ikke er sterkere endaBare gårsdagens ettermiddags tester. Fant det ut i går

Jeg brukte chatGTP til å lage et skjema for å følge med.Bare gårsdagens ettermiddags tester. Fant det ut i går
Jeg har ganske god erfaring med make sure egentlig. Både vanlig og tidlig, ellers har jeg brukt CB digitalHvilke typer tester mener dere er best og har best erfaring med?
Hvilke typer tester mener dere er best og har best erfaring med?
Jeg har sverget til CB (ClearBlue) sin digital ultra tidlig (kjøpte på sykehusapoteket), og CB digital, kjøpt på apotek 1.Jeg har ganske god erfaring med make sure egentlig. Både vanlig og tidlig, ellers har jeg brukt CB digitalFor noen år siden sverget jeg til cb sin tidlig test, men den fant jeg ikke denne gangen
![]()