Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! Allerede!

Jeg syns dette ser helt normalt ut for 13 dpoDet stresses! Jeg er jo gammel, hatt en del SA og nå har vi prøvd i 1 år uten å lykkes (gyn gav oss opp og ville sende oss til ivf) og jeg sliter med stoffskifte- Hashimoto.
Så, bør jeg være fornøyd med disse i dag? IKM i morgen, så blir vel dpo 13 dette da.

Håper det!Jeg syns dette ser helt normalt ut for 13 dpo![]()

Jeg gjorde akkurat det samme… litt unødvendig stress er jo alltid fintJeg hadde veldig lyst på 3+ allerede i dag, så utålmodig som jeg er, røyk jeg på en ny digital for tidlig… Klarte ikke vente til onsdag. 2-3 er jo normalt på 4+5.. Styrer litt ekstra pga historikken min kjenner jeg
Godt å ikke være alene om å lage litt ekstra og unødvendig stressJeg gjorde akkurat det samme… litt unødvendig stress er jo alltid fint![]()
Nå har jeg fått nye tester i posten i dag, men skal iallfall vente et par dager til! Ellers er strimlene så og si på max nå så de er det jo egentlig bare å legge bort..Gratulerer så mye!Sliter med å tro på det!! Etter 5 år og en SAVis vedlegget 473347
Enig… jeg tenker å spørre legen om å måle hcg med noen dagers mellomrom, og om den stigningen er fin så skal jeg prøve å slå meg til ro med det… men bestilte privat UL 14. november synes det er lenge nok tilHer er det også tilsynelatende fin økning 16 dpo.. Når slutter dere å teste? Kjenner det blir noen lange uker frem til tidlig ultralyd..![]()
Kanskje du kan ta kontakt med legen for å ta blodprøve? Ikke gøy å gå rundt og bekymre segSyns ikke økningen er så stor fra 13 dpo til 15 dpo...Vis vedlegget 473349
Blir ganske stressa kjenner jeg.. Selv om jeg også fikk denne i dag:Vis vedlegget 473350