Våre tester

Det stresses! Jeg er jo gammel, hatt en del SA og nå har vi prøvd i 1 år uten å lykkes (gyn gav oss opp og ville sende oss til ivf) og jeg sliter med stoffskifte- Hashimoto.

Så, bør jeg være fornøyd med disse i dag? IKM i morgen, så blir vel dpo 13 dette da.

Vedlegg

• IMG_8369.jpeg
    IMG_8369.jpeg
    807,5 KB · Visninger: 62
Jeg hadde veldig lyst på 3+ allerede i dag, så utålmodig som jeg er, røyk jeg på en ny digital for tidlig… Klarte ikke vente til onsdag. 2-3 er jo normalt på 4+5.. Styrer litt ekstra pga historikken min kjenner jeg
Jeg gjorde akkurat det samme… litt unødvendig stress er jo alltid fint :-)

Jeg gjorde akkurat det samme… litt unødvendig stress er jo alltid fint :-)
Godt å ikke være alene om å lage litt ekstra og unødvendig stress :happy090 Nå har jeg fått nye tester i posten i dag, men skal iallfall vente et par dager til! Ellers er strimlene så og si på max nå så de er det jo egentlig bare å legge bort..

Last edited:
Her er det også tilsynelatende fin økning 16 dpo.. Når slutter dere å teste? Kjenner det blir noen lange uker frem til tidlig ultralyd.. :smiley-ashamed004
Enig… jeg tenker å spørre legen om å måle hcg med noen dagers mellomrom, og om den stigningen er fin så skal jeg prøve å slå meg til ro med det… men bestilte privat UL 14. november synes det er lenge nok til

Back
Topp