Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt! Kjempe fin strek

Takk for hyggelig svarHer er det iallfall ingen tvil om at det er en tydelig strek!Det er vanskelig å ikke bekymre seg for både det ene og det andre. Noen har en haug med symptomer og så går det galt likevel, andre har ingen! Begge deler kan bety både vellykka og ikke vellykka svangerskap.. Ikke at dette var en stor trøst.. Men du er ikk alene om bekymringer iallfall
Vi må bare smøre oss med tålmodighet og krysse fingre og tær for at det går veien!
Så kjekt! Kjempe fin strek![]()

Ja, klart man gjør
Veldig hyggelig å se slike streker. Man håper jo så veldig at det skal gå veien![]()
Jeg håper for oss alle! Er dette ditt første barn? Og har du prøvd lenge? 
Ja, klart man gjørJeg håper for oss alle! Er dette ditt første barn? Og har du prøvd lenge?
![]()
Prøvd ett år denne gangen Vi har en jente fra før, har prøvd nå i 15 mnd på søskenDette er tredjemann hos oss. Har vært gravid fire ganger og mistet, litt brutalt, første gang. Prøvde så ni måneder før jeg ble gravid igjen.
EXU, datter, sønn og nå, knøttetPrøvd ett år denne gangen
Hva med deg?![]()

Håper med dere!Vi har en jente fra før, har prøvd nå i 15 mnd på søskenGravid for 3 gang i år(6 gang totalt), så vi håper den holder. Vi lager barn med ivf - så reisen har vært lang og tung. Håper så veldig vi kan være ferdig nå
![]()
Måtte det være en terminspire.

Litt usikker, men jeg har 3 tester igjen. Planen er egentlig og IKKE kjøpe nye etter detHer er det også tilsynelatende fin økning 16 dpo.. Når slutter dere å teste? Kjenner det blir noen lange uker frem til tidlig ultralyd..![]()
Også ta siste digitale test når jeg får 3+.Her er det også tilsynelatende fin økning 16 dpo.. Når slutter dere å teste? Kjenner det blir noen lange uker frem til tidlig ultralyd..![]()
Fortsatt 2-3, jeg har en igjen og tenker som @Gsua88 at jeg skal prøve å vente med den til den (forhåpentligvis
!) viser 3+ 
Jeg røk også på en digital til i dag faktisk (med tanken om tenk hvis det er tvillinger da har den kanskje allerede kommet seg opp haha) - og den viste jo naturligvis 2-3, har jo ikke gått mange dagene siden forrige…Jeg tok en digital til i dag, hehe.. kun fordi det i dag var offisiell testdag fra klinikken - hvorpå man melder inn resultatet. Så jeg tenkte det var greit å melde inn ferskt resultatFortsatt 2-3, jeg har en igjen og tenker som @Gsua88 at jeg skal prøve å vente med den til den (forhåpentligvis
!) viser 3+
![]()
Jeg har også bare 1 igjen og venter nok så lenge med å bruke den at den bør vise 3+Jeg røk også på en digital til i dag faktisk (med tanken om tenk hvis det er tvillinger da har den kanskje allerede kommet seg opp haha) - og den viste jo naturligvis 2-3, har jo ikke gått mange dagene siden forrige…Jeg har også bare 1 igjen og venter nok så lenge med å bruke den at den bør vise 3+
Vi fikk vel begge 2-3 på tirsdag?Jeg tror jeg safer fullstendig og venter til tirsdag neste uke - og hvis det da ikke står 3+ blir jeg jo bekymra. Men orker ikke bli bekymra for tidlig og muligens uten grunnHvilke dag skal vi satse på å ta den siste testen?![]()
Vi fikk vel begge 2-3 på tirsdag?

Håper dette er spiren som blir med hele veien! Velkommen og gratulerer!lurer meg forsiktig inn her. Dette er tredje syklusen jeg sitter med positiv test siden mai. I mai ble jeg gravid på første eggløsning etter fødsel, og jeg skal helt ærlig si at det ikke var ønsket fra min side og som et sjokk, og jeg mistet bare et par dager etter jeg fant det ut.. så ble jeg gravid igjen forrige syklus når eggløsning kom en uke før normalt, og det var høy stresslevel pga termin i en eksamensperiode - men vi ble enige om å beholde. Det endte i kjemisk. Virker sikkert skikkelig useriøst..
Nå har vi hatt «praten», vi er verken prøvere eller går på prevensjon, så det som skjer er greit uansett. Og nå sitter jeg ca 10dpo med enda en positiv test, og det føles veldig braVis vedlegget 473119
Selv om det bare er 5 mnd siden mai så er livssituasjon og alt helt annerledes i dag, så nå gleder jeg meg bare veldig til mannen kommer hjem fra jobb slik at jeg kan vise han denne!