Bekymringstråd

Økte det kontinuerlig eller hadde du pausedager uten noen ting?
For min del startet det med bare litt brun utflod første tørk ved første dobesøk på morgenen. Tror det var daglig sånn. Men jeg er ikke helt sikker om det var pause en dag eller to ‍
I uke 7 husker jeg det økte sånn at jeg oppdaget brunlig utflod ikke bare på morgen og da begynte jeg å bli redd. Men jeg husker ikke om det var hver dag dessverre selvom det ikke er så lenge siden.
Krysser fingrene for oss alle ❤️
Det trenger absolutt ikke bety noe galt selvom jeg opplevde det

Kjenner at jeg er i ferd med å blir syk, skikkelig vond hals og begynner å få litt febersymtomer, håper det ikke har noen påvirkning på lille :shy: 5+0 i dag:Heartpink

Er så bekymret.. Rosa av og på på papiret, og spesielt etter nr. 2. flere som har opplevd dette?

Når jeg mistet i mai startet det på samme vis, men tok seg mye fortere opp enn nå… er lengre nå enn da..

Er så bekymret.. Rosa av og på på papiret, og spesielt etter nr. 2. flere som har opplevd dette?

Når jeg mistet i mai startet det på samme vis, men tok seg mye fortere opp enn nå… er lengre nå enn da..
Har dessverre ikke noen erfaring med rosa på papiret - men sist svangerskap blødde jeg mye rødt blod gjennom hele graviditeten - gikk fint her. Det kan bety noe negativt men det kan også være helt ufarlig. Krysser fingrene for at det er helt ufarlig hos deg ❤️

Jeg er i 7+5. Har denne uken hatt brun utflod og fikk i går rosa blod når jeg tørket meg. Ringte til helsestasjon og fikk beskjed at siden det var så lite hørtes det helt uskyldig ut. Så kan være det er samme i ditt tilfelle. Hun sa hvis det kom mye og det føltes at det renner så skulle jeg kontakte legevakt. Jeg skal på ultralyd på mandag så håper at alt er bra da.

Jeg er i 7+5. Har denne uken hatt brun utflod og fikk i går rosa blod når jeg tørket meg. Ringte til helsestasjon og fikk beskjed at siden det var så lite hørtes det helt uskyldig ut. Så kan være det er samme i ditt tilfelle. Hun sa hvis det kom mye og det føltes at det renner så skulle jeg kontakte legevakt. Jeg skal på ultralyd på mandag så håper at alt er bra da.
Krysser fingrene for at det er det samme, og masse lykke til på mandag❤️

Last edited:
Her har det vært murringer og mensenkramper siden uke 3... gir seg ikke
Hvor langt er du på vei nå? :Heartpink
Det ga seg hos meg i uke 5
Jeg er 8+2 og har murringer/menssmerter fremdeles! Var på ultralyd 7+5 og alt så bra ut. Har mindre murringer nå enn for et par uker siden da, men de kommer plutselig og ja, det er skikkelig skremmende :pale Men tror det er et tegn på at livmor vokser!

Ikke akkurat bekymring, men sitter med litt vond følelse for de jeg var på IKM grupper med, som ikke har blitt gravide eller som har mistet. Husker at jeg var glad på de som ble gravide sine vegne, men og hvor tøft det var når det ble færre og færre igjen. Er nok en smule emosjonell, som gråter over det
Jeg skjønner følelsen. Ikke helt det samme, men jeg tenker mye på at noen av oss har mistet og flere av oss skal miste iløpet av de neste ukene. Og det er ingenting å gjøre noe med og det kan like godt være meg som det er noen andre. Det er så grusomt hjerterått å tenke på.

Jeg skjønner følelsen. Ikke helt det samme, men jeg tenker mye på at noen av oss har mistet og flere av oss skal miste iløpet av de neste ukene. Og det er ingenting å gjøre noe med og det kan like godt være meg som det er noen andre. Det er så grusomt hjerterått å tenke på.
Ja uff, håper det blir færrest mulig

Det tenker jeg også mye på når folk takker for seg. Det knyter seg i magen min og jeg blir så lei meg på deres vegne :sorry: Jeg har faktisk regnet på det mtp hvor mange vi er på lukkede gruppen og de som har mistet. Og det stemmer jo dessverre godt med statistikken.

Men de mest kritiske ukene er jo de første - så vi er allerede mer tørrskodde enn bare for kort siden. Derfor tenker jeg at dette går bra for oss :Heartpink

Det tenker jeg også mye på når folk takker for seg. Det knyter seg i magen min og jeg blir så lei meg på deres vegne :sorry: Jeg har faktisk regnet på det mtp hvor mange vi er på lukkede gruppen og de som har mistet. Og det stemmer jo dessverre godt med statistikken.

Men de mest kritiske ukene er jo de første - så vi er allerede mer tørrskodde enn bare for kort siden. Derfor tenker jeg at dette går bra for oss :Heartpink
Jeg har også sett på terminlista og regnet litt. Tenkt at det er litt «få» som har takket for seg, og kjenner en uro over at statistisk så vil noen flere miste.

Jeg har også sett på terminlista og regnet litt. Tenkt at det er litt «få» som har takket for seg, og kjenner en uro over at statistisk så vil noen flere miste.
Tenker på det og. Men så tenker jeg og at det er sikkert en del som blei gravid og tenkte vente til TOUL før di melde seg på termin liste, men som mistet og derfor ble aldri meg på termin liste.
Prøver og påminne meg selv om at statistikk er bare det, og det blir nesten aldri «perfekte snitt» tall som skjer. Lit som i IKM grupper, av og til blir 75% gravide, og andre ganger blir bare en eller to stk gravid. Men, som andre har sagt, det beste og verste er at det er egentlig ingen ting vi kan gjøre om det.
Det er på en måte «bestemt» allerede. Der er så grusomt og trist når folk mister, har gått gjennom det selv.
Men det er så lite man kan gjøre om det :sorry:
Håper vi har en rekord prosent med termin spirer, føler man er allerede blitt så kjent med folk her i gruppen, vil ikke at noen må forlate oss :sorry:

Back
Topp