Er veldig varierende, tirsdag var det ingenting bortsett fra pittelitt når jeg la meg. Er ikke alltid det er noe når jeg tørker meg, er litt sånn 50/50Økte det kontinuerlig eller hadde du pausedager uten noen ting?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er veldig varierende, tirsdag var det ingenting bortsett fra pittelitt når jeg la meg. Er ikke alltid det er noe når jeg tørker meg, er litt sånn 50/50Økte det kontinuerlig eller hadde du pausedager uten noen ting?
Så nå at det spørsmålet ikke var til meg hahaØkte det kontinuerlig eller hadde du pausedager uten noen ting?
For min del startet det med bare litt brun utflod første tørk ved første dobesøk på morgenen. Tror det var daglig sånn. Men jeg er ikke helt sikker om det var pause en dag eller to Økte det kontinuerlig eller hadde du pausedager uten noen ting?
God bedringKjenner at jeg er i ferd med å blir syk, skikkelig vond hals og begynner å få litt febersymtomer, håper det ikke har noen påvirkning på lille5+0 i dag
![]()
Den lille er godt beskyttet inni der, så ikke tenk på det 
Hvilken uke er du i?Er så bekymret.. Rosa av og på på papiret, og spesielt etter nr. 2. flere som har opplevd dette?
Når jeg mistet i mai startet det på samme vis, men tok seg mye fortere opp enn nå… er lengre nå enn da..
Har dessverre ikke noen erfaring med rosa på papiret - men sist svangerskap blødde jeg mye rødt blod gjennom hele graviditeten - gikk fint her. Det kan bety noe negativt men det kan også være helt ufarlig. Krysser fingrene for at det er helt ufarlig hos degEr så bekymret.. Rosa av og på på papiret, og spesielt etter nr. 2. flere som har opplevd dette?
Når jeg mistet i mai startet det på samme vis, men tok seg mye fortere opp enn nå… er lengre nå enn da..
5+6Hvilken uke er du i?
Jeg er i 7+5. Har denne uken hatt brun utflod og fikk i går rosa blod når jeg tørket meg. Ringte til helsestasjon og fikk beskjed at siden det var så lite hørtes det helt uskyldig ut. Så kan være det er samme i ditt tilfelle. Hun sa hvis det kom mye og det føltes at det renner så skulle jeg kontakte legevakt. Jeg skal på ultralyd på mandag så håper at alt er bra da.
Krysser fingrene for at det er det samme, og masse lykke til på mandagJeg er i 7+5. Har denne uken hatt brun utflod og fikk i går rosa blod når jeg tørket meg. Ringte til helsestasjon og fikk beskjed at siden det var så lite hørtes det helt uskyldig ut. Så kan være det er samme i ditt tilfelle. Hun sa hvis det kom mye og det føltes at det renner så skulle jeg kontakte legevakt. Jeg skal på ultralyd på mandag så håper at alt er bra da.
Her har det vært murringer og mensenkramper siden uke 3... gir seg ikkeEr det andre som har mye mensenaktige murringer og småkramper i magen? Jeg er 4+1 i dag, så veldig tidlig enda. Blir så redd for at det kan bli en kjemisk..
Hvor langt er du på vei nå?Her har det vært murringer og mensenkramper siden uke 3... gir seg ikke
Her har det vært murringer og mensenkramper siden uke 3... gir seg ikke
Jeg er 8+2 og har murringer/menssmerter fremdeles! Var på ultralyd 7+5 og alt så bra ut. Har mindre murringer nå enn for et par uker siden da, men de kommer plutselig og ja, det er skikkelig skremmendeHvor langt er du på vei nå?
Det ga seg hos meg i uke 5
Jeg skjønner følelsen. Ikke helt det samme, men jeg tenker mye på at noen av oss har mistet og flere av oss skal miste iløpet av de neste ukene. Og det er ingenting å gjøre noe med og det kan like godt være meg som det er noen andre. Det er så grusomt hjerterått å tenke på.Ikke akkurat bekymring, men sitter med litt vond følelse for de jeg var på IKM grupper med, som ikke har blitt gravide eller som har mistet. Husker at jeg var glad på de som ble gravide sine vegne, men og hvor tøft det var når det ble færre og færre igjen. Er nok en smule emosjonell, som gråter over det
Ja uff, håper det blir færrest muligJeg skjønner følelsen. Ikke helt det samme, men jeg tenker mye på at noen av oss har mistet og flere av oss skal miste iløpet av de neste ukene. Og det er ingenting å gjøre noe med og det kan like godt være meg som det er noen andre. Det er så grusomt hjerterått å tenke på.
Det tenker jeg også mye på når folk takker for seg. Det knyter seg i magen min og jeg blir så lei meg på deres vegneJeg skjønner følelsen. Ikke helt det samme, men jeg tenker mye på at noen av oss har mistet og flere av oss skal miste iløpet av de neste ukene. Og det er ingenting å gjøre noe med og det kan like godt være meg som det er noen andre. Det er så grusomt hjerterått å tenke på.
Jeg har faktisk regnet på det mtp hvor mange vi er på lukkede gruppen og de som har mistet. Og det stemmer jo dessverre godt med statistikken.
Jeg har også sett på terminlista og regnet litt. Tenkt at det er litt «få» som har takket for seg, og kjenner en uro over at statistisk så vil noen flere miste.Det tenker jeg også mye på når folk takker for seg. Det knyter seg i magen min og jeg blir så lei meg på deres vegneJeg har faktisk regnet på det mtp hvor mange vi er på lukkede gruppen og de som har mistet. Og det stemmer jo dessverre godt med statistikken.
Men de mest kritiske ukene er jo de første - så vi er allerede mer tørrskodde enn bare for kort siden. Derfor tenker jeg at dette går bra for oss![]()
Tenker på det og. Men så tenker jeg og at det er sikkert en del som blei gravid og tenkte vente til TOUL før di melde seg på termin liste, men som mistet og derfor ble aldri meg på termin liste.Jeg har også sett på terminlista og regnet litt. Tenkt at det er litt «få» som har takket for seg, og kjenner en uro over at statistisk så vil noen flere miste.