Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker du hvordan du vaksinerte deg mot hepatitt, intervaller osv? Tok du en dose eller fler? Det har mye å si for varighetenStresser litt nå!
Fikk tilbake svangerskaps blodprøvene og det ble påvist streptokokker B og hep A. Men vaksinerte meg mot hep A og B i 2008, så legen kunne ikke forstå hvorfor A ble påvist og ikke B. Da hun mente vaksinen var livslang
Tok 04.04.2008, 06.05.2008 og 07.10.2008 fordi vi skulle til Thailand.Husker du hvordan du vaksinerte deg mot hepatitt, intervaller osv? Tok du en dose eller fler? Det har mye å si for varigheten![]()
Da ble du jo fullvaksinert. Vanskelig å si, men de sier jo at det kan vare flere titalls år og tilogmed livslangt, men det finnes kanskje unntak da? Sender deg en klemTok 04.04.2008, 06.05.2008 og 07.10.2008 fordi vi skulle til Thailand.
Det var det fastlegen min og sa at det skulle være livslang varighet. Men jobber i bhg så blir utsatt for ekstremt mange bakterier hver dag. Mannen skal bestille time til seg selv for å ta blodprøver. Jeg har spurt jordmor om jeg kan få en ekstra samtale med hun for å snakke om prøvesvarene.Da ble du jo fullvaksinert. Vanskelig å si, men de sier jo at det kan vare flere titalls år og tilogmed livslangt, men det finnes kanskje unntak da? Sender deg en klemKanskje det er feil prøvesvar? Håper du får noen gode svar av legen din, evt tatt en ny prøve.
Og du er sikker på at det er smitte og ikke antistoffer? Tenker legen kan ha mistolket resultatene. For du har vel ikke noe symptomer eller utslag på leverprøver?Stresser litt nå!
Fikk tilbake svangerskaps blodprøvene og det ble påvist streptokokker B og hep A. Men vaksinerte meg mot hep A og B i 2008, så legen kunne ikke forstå hvorfor A ble påvist og ikke B. Da hun mente vaksinen var livslang
Jeg fikk prøveresultatene i HelsaMi-appen, hvor det stod positivt på Rubellavirus. Måtte google hva det var, og det er røde hunder! Tenkte bare hæææ, men så så jeg at det med liten skrift under stod «immun», så da ga alt mer meningOg du er sikker på at det er smitte og ikke antistoffer? Tenker legen kan ha mistolket resultatene. For du har vel ikke noe symptomer eller utslag på leverprøver?

Det står ikke noe om det er smitte eller antistoffer. Men jordmor mente at det ikke var noe å bekymre seg over, for Hep A var ikke en del av de normale svangerskapsprøvene. Hvis jeg eventuelt hadde fått det så vil det gå over av seg selv.Og du er sikker på at det er smitte og ikke antistoffer? Tenker legen kan ha mistolket resultatene. For du har vel ikke noe symptomer eller utslag på leverprøver?
Jeg fikk og 90% utslag på den, det sto pga vaksine og livslang immunitetJeg fikk prøveresultatene i HelsaMi-appen, hvor det stod positivt på Rubellavirus. Måtte google hva det var, og det er røde hunder! Tenkte bare hæææ, men så så jeg at det med liten skrift under stod «immun», så da ga alt mer mening![]()
Da vil jeg tro at det er antistoffer grunnet vaksine du har!Det står ikke noe om det er smitte eller antistoffer. Men jordmor mente at det ikke var noe å bekymre seg over, for Hep A var ikke en del av de normale svangerskapsprøvene. Hvis jeg eventuelt hadde fått det så vil det gå over av seg selv.
Jeg fikk og 90% utslag på den, det sto pga vaksine og livslang immunitet