I dag er 2.gangen jeg fant den, og da fant jeg den plutselig midt over skambenet med vinkel ned mot tissen. Og det var nøyaktig der, hvis jeg flytta bittelitt på den ble lyden borte - så det er SÅ hårfint om man finner den eller ikkeTakk for svarvinkler du den opp mot navlen eller ned? Er omtrent på samme område jeg tror jeg har hørt et glimt, men føler meg ikke sikker.. angrer på hele kjøpet
Hvor er din doppler fra?
Jeg syns også det er veldig sent.. hun sa at hun ikke så poenget med å lytte før, for da var han jo ikke levedyktig utenfor magen uansett.. jeg er sikkert hormonell altså, men ble skikkelig lei meg av at hun sa det slik!
Min Doppler er fra en gammel nettside, kjøpte den i 2020, men den er lik som denne:
Contec Baby Sound C Fetal Doppler - Ultralydsmonitor til gravide
Ultralydmonitor i lommeformat - egnet for hjemmebruk etter uke 12 av svangerskapet. Enkel å bruke for å lytte til babyens hjerteslag. Gratis Frakt.
Det er jo hårreisende at jordmor sier sånt! Skjønner godt at du blir lei deg, for en ufølsom ting å si. Selvfølgelig vil du lytte til hjertelyden før uke 24, selv om det er da de er levedyktige. Det er jo verdens beste lyd.
Det blir jo som å si at man ikke trenger ultralyd før da også da.. Nei, nå ble jeg provosert på dine vegne. Synes ikke det der høres ut som vanlig praksis.
vinkler du den opp mot navlen eller ned? Er omtrent på samme område jeg tror jeg har hørt et glimt, men føler meg ikke sikker.. angrer på hele kjøpet

blir så redd da jeg ikke finner den.. Ja, jeg bruker masse hel
Hørtes ikke ut som en ålreit plass å være, dette må være vondt å stå i. Vær ærlig med legen din, si hva stresset gjør med deg og at du ikke takler å stå i jobb slik situasjonen er nå, ettersom jobben ikke klarer å tilrettelegge. Når ikke jobben kan tilrettelegge, da må legen ta deg ut av jobben tenker jeg - med mindre svangerskapspenger kan være aktuelt.
Er så vanskelig når man enda er kvalm og kaster opp - sulten kommer så brått også og da er julekaker i skapet letteste utvei