Jaaa! Gratulerer!!Vis vedlegget 473111Jeg er gravid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa! Gratulerer!!Vis vedlegget 473111Jeg er gravid![]()
B6 hjelper nok mye da regner jeg medJeg har begynt på B6 denne syklusen, leste at det kan hjelpe litt på, også skal jeg begynne med Wild Yam, har lest flere her inne har fått 2 dager lenger lutealfase på dette
Så håper det hjelper! Har jo ikke hatt problem med å bli gravid, men leste etter spontanaborten jeg hadde nå at en kort luteal kan gjør at egget ikke fester seg skikkelig, og jeg mistet så tidlig nå at det har ikke blitt noe mer enn et egg. Så det festet seg, og løsnet igjen.
Usikker bare når jeg skal begynne med wild yam. Fikk positiv test idag, med smilefjes å alt.
JaaaÆæææ vil du bli satt på gravid NÅ da?![]()
![]()

Ja, tenkte jeg skulle til legen, men fikk legetime på mandag, som blir for sent for denne syklusen, så tenkte hvis det ikke klaffer nå så går jeg til legenB6 hjelper nok mye da regner jeg med
Ellers kan du jo ta en tur til legen og spørre om du kan få prøve cyclogest eller noe lignende. Det er ganske mange her inne som bruker støttemedisiner. Har ikke noe erfaring med det selv, så kan ikke så mye om akkurat hvordan det virker, bare vet at det blir brukt for å forlenge lutealfasen.

Åå kanskje du kan få time 7dpo ca for å måle progesteron nivået ditt?Ja, tenkte jeg skulle til legen, men fikk legetime på mandag, som blir for sent for denne syklusen, så tenkte hvis det ikke klaffer nå så går jeg til legen![]()
Omg omg omg omg!!!!Jeg har vært lite aktiv etter sommeren siden jeg syns det har vært tungt å få opp forhåpningene bare for å bli skuffet, pp etter pp. Jeg gikk av p-pillene i August i fjor, og allerede i januar fant vi ut at mannen hadde ganske dårlige svømmere. Vi har pratet mye om ivf, men jeg ville gjerne gi oss så mye tid som mulig naturlig først. Men vi hadde nok begge begynt å gi opp med tanke på så dårlige odds. Denne pp'en har temp etter el ligget lavere enn vanlig, og når jeg i dag tidlig plutselig lå på en litt høyere temp enn vanlig, måtte jeg bare ta en test! 11 dpo.Vis vedlegget 473108
Måtte fort ta noen tilStrekene er tydelig rosa og tydeligere i virkeligheten enn de rævva bildene jeg fikk til i min forfjamsete skjelvne tilstand
Aldri sett positiv før, og forventet det egentlig ikke nå heller! Mannen var ikke overbevist så da slengte jeg bare på denne:Vis vedlegget 473109
Uæææææ!!!!Tenk at vi fikk det til!! Nå må den bare sitte hele veien
Tar nok litt tid før jeg tør å tro ordentlig på dette
![]()

Har tenkt på deg og er her inne å titter og heierer på dere jeg har prøvd sammen med - så nå fikk meg en skikkelig overraskelse her! Dette var gøy! Flere tester! Flere tester! 
Hahaha jeg ventet på at du skulle komme inn hit å se detOmg omg omg omg!!!!
Herlighet nå ble jeg glaaaaad! Endelig!! For en gledesnyhetHar tenkt på deg og er her inne å titter og heierer på dere jeg har prøvd sammen med - så nå fikk meg en skikkelig overraskelse her! Dette var gøy! Flere tester! Flere tester!
![]()

Ååå dette var så fint å se, endelig ble det din tur ogJeg har vært lite aktiv etter sommeren siden jeg syns det har vært tungt å få opp forhåpningene bare for å bli skuffet, pp etter pp. Jeg gikk av p-pillene i August i fjor, og allerede i januar fant vi ut at mannen hadde ganske dårlige svømmere. Vi har pratet mye om ivf, men jeg ville gjerne gi oss så mye tid som mulig naturlig først. Men vi hadde nok begge begynt å gi opp med tanke på så dårlige odds. Denne pp'en har temp etter el ligget lavere enn vanlig, og når jeg i dag tidlig plutselig lå på en litt høyere temp enn vanlig, måtte jeg bare ta en test! 11 dpo.Vis vedlegget 473108
Måtte fort ta noen tilStrekene er tydelig rosa og tydeligere i virkeligheten enn de rævva bildene jeg fikk til i min forfjamsete skjelvne tilstand
Aldri sett positiv før, og forventet det egentlig ikke nå heller! Mannen var ikke overbevist så da slengte jeg bare på denne:Vis vedlegget 473109
Uæææææ!!!!Tenk at vi fikk det til!! Nå må den bare sitte hele veien
Tar nok litt tid før jeg tør å tro ordentlig på dette
![]()

Så hyggeligOmg omg omg omg!!!!
Herlighet nå ble jeg glaaaaad! Endelig!! For en gledesnyhetHar tenkt på deg og er her inne å titter og heierer på dere jeg har prøvd sammen med - så nå fikk meg en skikkelig overraskelse her! Dette var gøy! Flere tester! Flere tester!
![]()
Tenker på deg også og håper alt står bra til med både deg og spiren
Titter innom dagboka di fra tid til annen
Tenk så negative vi begge var for noen måneder siden

Nå er det jo gøy
Selv om det selvfølgelig føles veldig usikkert og sårbart ut så tidlig.. Mannen var helt nydelig da, stakkars han ble så rørt når det stod gravid 1-2 at han begynte å gråte (han er ikke typen som gråter), så da ble vi sittende og gråte begge to

Ja det er jo smart! Kan ringe inn å få hastetime evnt den dagen hos legen, det er så lang ventetid hos legen min at neste ledige normale time er i JanuarÅå kanskje du kan få time 7dpo ca for å måle progesteron nivået ditt?

Ååå så utrolig koselig!Så hyggelig![]()
Det kommer garantert flere tester etterhvertNå er det jo gøy
Selv om det selvfølgelig føles veldig usikkert og sårbart ut så tidlig.. Mannen var helt nydelig da, stakkars han ble så rørt når det stod gravid 1-2 at han begynte å gråte (han er ikke typen som gråter), så da ble vi sittende og gråte begge to
![]()
Men dere fortjener det skikkelig, og attpåtil julitermin i tillegg! 
Ja det er jo ikke sånt som tar så lang tid å sjekkeJa det er jo smart! Kan ringe inn å få hastetime evnt den dagen hos legen, det er så lang ventetid hos legen min at neste ledige normale time er i Januar![]()
Ja hahha vi var negative for noen måneder siden, men som lys i tunnelen til de i prøver-gruppene så ser man jo at det som oftest går til sluttSå hyggelig![]()
Det kommer garantert flere tester etterhvertNå er det jo gøy
![]()
Skjønner at det er så tidlig og usikkert enda, men akkurat NÅ er du gravid, og det er fine tester og pangstart! 
Tenk om det ble så bra klaff nå at spiren bare hadde bestemt seg for å sitte hele veien?! Så søte dere er, det er jo absolutt til å bli rørt av dette! 
Jaaa og nå venter jeg på dine positive tester!Hahaha jeg ventet på at du skulle komme inn hit å se det![]()
![]()
![]()

Jeg er superspent på dine tester de neste tre dagene11 dpo…
Så gøy med så mange streker her inne hos dere andre![]()
Håper inderlig på strek 
Jeg vil så gjerne daJaaa og nå venter jeg på dine positive tester!![]()
Men hadde ikke denne prøveperioden her på min side
Aiii men gøy å heie på andre uansett 
Ahh ble det for mange dager i mellom sperm og EL?Jeg vil så gjerne da![]()
![]()
Men hadde ikke denne prøveperioden her på min side
Aiii men gøy å heie på andre uansett
![]()
Nei, det ble litt over 4. Sannsynligheten er bare veldig lav, men håpet er der altsåAhh ble det for mange dager i mellom sperm og EL?
Starter med første test i morgen 7 dpo
Temp grafen min gikk litt sikk-sakk ved EL pga forkjølelse og dårlig søvn, men nå når jeg er bra igjen driver den og utvikler seg sånn prikk likt forrige gang
Det fungerte jo likevel ikke for meg forrige måned, men det fungerte for deg, så det må jo være en god temp graf !!Ååå dette var så fint å se, endelig ble det din tur og![]()
Tusen takk dere!Ååå så utrolig koselig!Men dere fortjener det skikkelig, og attpåtil julitermin i tillegg!
![]()

Det er ekstra hyggelig å kunne dele det med fantastiske folk her inne
Blir interessant å gå høygravid (forhåpentligvis) på sommeren da