IKM UKE 44

Når er tidligste dere begynner å teste etter EL? Jeg tenker å begynne når jeg er 7dpo (er 2dpo idag), vet sjansen for å eventuelt skulle se noe på en test da er reeelativt liten. Men vil heller få negative i starten som forhåpentligvis utvikler seg positivt, enn å vente til en dag den absolutt burde være positiv, og bli skuffet på den måten dersom det skulle bli negativt resultat :woot:
Har også fri fra jobb både når jeg er 6 og 7 dpo, kommer sikkert aldri til å klare å la være og teste da :laughing005

Når er tidligste dere begynner å teste etter EL? Jeg tenker å begynne når jeg er 7dpo (er 2dpo idag), vet sjansen for å eventuelt skulle se noe på en test da er reeelativt liten. Men vil heller få negative i starten som forhåpentligvis utvikler seg positivt, enn å vente til en dag den absolutt burde være positiv, og bli skuffet på den måten dersom det skulle bli negativt resultat :woot:
Har også fri fra jobb både når jeg er 6 og 7 dpo, kommer sikkert aldri til å klare å la være og teste da :laughing005
Teste etter graviditet mente du kanskje? :hilarious: Jeg begynner på mandag, da er jeg 7 dpo og det er rekord i å vente for meg :laughing002

Det blir nok 7 dpo her også ja, hehe! Er så ekstra nysgjerrig denne prøveperioden pga jeg måtte jobbe litt for at det skulle bli et skikkelig forsøk :smiley-ashamed004 Og er også enig i at det er behagelig å bli mentalt forberedt på negativ ved å teste tidlig hehe! Men trenger jo ikke å ta 5+ om dagen da.

Spesielt siden 7 dpo er på en lørdag :angelic:

Tirsdag morgen :smiley-ashamed004 Og hadde fortsatt samme score i premom nå som i 13 tiden før i dag, så kan hende maks toppen ikke har vært enda. I så fall kan EL komme på søndag slik at spermen igjen må leve 5 dager. Aiaiiai ikke lett dette her :sorry:

Fader, søren altså:sorry: Ikke de beste oddsene, nei❤️

Okei dagens test er nesten positiv jo! Hadde jeg lest av manuelt ville jeg kanskje vurdert den som positiv :oops: Men hverken cba monitor eller premom sier positiv så får stole på det. Det murrer iallefall godt nå! Tipper jeg får peak ila dagen. Da blir det nok bytte av ikm gruppe på meg, men har lyst til å henge her til jeg vet sikkert når el finner sted :laughing002
1000014032.jpg

Legger ved eget bilde av dagens også
1000014029.jpg

Men wow sykt spennende at vi snart kan begynne å teste da :hello2 Føles ut som denne ikm gruppen ble lagd for veldig kort tid siden, og om bare 1 uke +1 dag er vi på vår uke igjen.

Men det er jo egentlig uken før det er vår uke som vanligvis er mest spennende da, hehe! Også må de av oss (meg selv inkludert) som har sen EL bare vente vente ekstra lenge :arghh:

Etter at jeg fjernet P-staven på starten av året og jeg fikk EL tilbake så pleier EL dagene mine å se slik ut:

Screenshot_20251019_122140_Garmin Connect.jpg

Det er så mye stress for kroppen å slippe egget pga myomet. Har heldigvis veldig høy smerteterskel.

Og plutselig så bare....
Vi har lagt inn aksjer, men fortsatt ingen EL-slim.
:hello2

Vedlegg

• Screenshot_20251019_181239_Premom.jpg
    Screenshot_20251019_181239_Premom.jpg
    142,2 KB · Visninger: 73
Back
Topp