Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!! 0.41 på den siste der og streken er jo veldig sterk. Den appen til smil-lereader ville jo gitt den på 0.41 kanskje 6 av 10 i stedet.Litt stigning igjen i dagTom for babyplan nå, så får kjøpe noen på butikken for dette må følges med på!
Vis vedlegget 472649
Ja fikk kjøpt makesure på butikken nå. Aldri prøvd de før, men ser mange her inne bruker de. Det har også murret litt i eggstokkene i dag.Enig!! 0.41 på den siste der og streken er jo veldig sterk. Den appen til smil-lereader ville jo gitt den på 0.41 kanskje 6 av 10 i stedet.
Jeg liker veldig godt de EL testene jeg har kjøpt som var på salg på babyplan og billige-tester sist jeg shoppet (pga kort utløpsdato). Synes Premom er så veldig enten-eller i om man har positiv eller ikke EL måling, mens smi-lereader er litt mer sensitiv. Etter å ha brukt den noen måneder så føler jeg at jeg får så mye mer forvarsel om at EL er på veiJa fikk kjøpt makesure på butikken nå. Aldri prøvd de før, men ser mange her inne bruker de. Det har også murret litt i eggstokkene i dag.
Nå!!! Har jeg hatt min peak og forventer EL i morgen!!!Pleier nesten alltid å ha peak ca klokken 13 (bare for å joine med i den diskusjonen haha)
Vis vedlegget 472655
Tirsdag morgenNår fikk dere sist lagt inn aksjer?![]()
Og hadde fortsatt samme score i premom nå som i 13 tiden før i dag, så kan hende maks toppen ikke har vært enda. I så fall kan EL komme på søndag slik at spermen igjen må leve 5 dager. Aiaiiai ikke lett dette her 
veldig tungpusta og vondt i bringa.Så kjipt! ønsker deg masse god bedring!Æsj, så sykt forkjøla, og lurer på om jeg har fått lungebetennelse ogsåveldig tungpusta og vondt i bringa.
Pluss at jeg har såå smerter i magen, men det er vel endoen som herjer..

God bedring!Æsj, så sykt forkjøla, og lurer på om jeg har fått lungebetennelse ogsåveldig tungpusta og vondt i bringa.

Ææææsj! God bedringÆsj, så sykt forkjøla, og lurer på om jeg har fått lungebetennelse ogsåveldig tungpusta og vondt i bringa.

Åå god bedring!Æsj, så sykt forkjøla, og lurer på om jeg har fått lungebetennelse ogsåveldig tungpusta og vondt i bringa.

Stress er jo ikke så bra. Sov så dårlig i natt når jeg våknet med hosteanfall hele tiden. Fikk 40 i søvnscore av Garmin klokken 
Krysser fingrene for at noen svømmere overlever 4 dagerKjenner at EL er nå siden jeg er så støl i magen, så da ble det 4 dager som spermen må ha overlevd. Det er snakk om sånn 10% sjanse for graviditet når det er 4 dager mellom sex og EL, så håper jeg er innenfor de 10% sa
Har også blitt forkjølet (i går) og det forverret seg litt i dag, men håper det ikke har hatt noen innvirkning. Har også vært uheldig med at det ble nedstengning oh stopp av produksjon mens jeg vsr offshore, og mønstring til livbåt. Litt mer stress enn en vanlig tur utStress er jo ikke så bra. Sov så dårlig i natt når jeg våknet med hosteanfall hele tiden. Fikk 40 i søvnscore av Garmin klokken
![]()
Det iallefall bedre enn 5 dager!Artig jaLiker at alle har en ikm partner i denne gruppen her heheIngen alene, og ingen dag med 3 stk heller.
men så har jo el min blitt forsinket, så min partner står dessverre alene. Venter med å skrive oppdatering tol jeg finner utav el dato. Mulig jeg må bytte gruppe også om det fortsetter slik