IKM UKE 44

Nå!!! Har jeg hatt min peak og forventer EL i morgen!!! :hello2 Pleier nesten alltid å ha peak ca klokken 13 (bare for å joine med i den diskusjonen haha)

Screenshot_20251017_155609_SmileReader.jpg

Enig!! 0.41 på den siste der og streken er jo veldig sterk. Den appen til smil-lereader ville jo gitt den på 0.41 kanskje 6 av 10 i stedet.
Ja fikk kjøpt makesure på butikken nå. Aldri prøvd de før, men ser mange her inne bruker de. Det har også murret litt i eggstokkene i dag.

Ja fikk kjøpt makesure på butikken nå. Aldri prøvd de før, men ser mange her inne bruker de. Det har også murret litt i eggstokkene i dag.
Jeg liker veldig godt de EL testene jeg har kjøpt som var på salg på babyplan og billige-tester sist jeg shoppet (pga kort utløpsdato). Synes Premom er så veldig enten-eller i om man har positiv eller ikke EL måling, mens smi-lereader er litt mer sensitiv. Etter å ha brukt den noen måneder så føler jeg at jeg får så mye mer forvarsel om at EL er på vei :) Jeg får ikke disse her ekstreme toppene som noen får, så å få en "lavere varsling" synes jeg er utrolig praktisk. Premom gir meg bare topp på en halv dag, mens Smi-lereader gir meg en topp på 3 dager med en åpenbar peak.

vi er ikke aktive prøvere mer enn at vi ikke er noe særlig forsiktige, men vet at sjansen for ny graviditet er like stor som for de som prøver mer aktivt enn oss. Jeg skriver derfor ikke PP, men vi følger med likevel. Vi har typ akkurat hatt «praten» i og med at forrige syklus endte i en overraskelse, men bare for en uke:angelic:

Nøttespire - 25 - B4 - EL 14/10 - IKM 29/10

Kjenner at EL er nå siden jeg er så støl i magen, så da ble det 4 dager som spermen må ha overlevd. Det er snakk om sånn 10% sjanse for graviditet når det er 4 dager mellom sex og EL, så håper jeg er innenfor de 10% sa :nailbiting:

Har også blitt forkjølet (i går) og det forverret seg litt i dag, men håper det ikke har hatt noen innvirkning. Har også vært uheldig med at det ble nedstengning oh stopp av produksjon mens jeg vsr offshore, og mønstring til livbåt. Litt mer stress enn en vanlig tur ut :smiley-ashamed004 Stress er jo ikke så bra. Sov så dårlig i natt når jeg våknet med hosteanfall hele tiden. Fikk 40 i søvnscore av Garmin klokken :smiley-ashamed004

Kjenner at EL er nå siden jeg er så støl i magen, så da ble det 4 dager som spermen må ha overlevd. Det er snakk om sånn 10% sjanse for graviditet når det er 4 dager mellom sex og EL, så håper jeg er innenfor de 10% sa :nailbiting:

Har også blitt forkjølet (i går) og det forverret seg litt i dag, men håper det ikke har hatt noen innvirkning. Har også vært uheldig med at det ble nedstengning oh stopp av produksjon mens jeg vsr offshore, og mønstring til livbåt. Litt mer stress enn en vanlig tur ut :smiley-ashamed004 Stress er jo ikke så bra. Sov så dårlig i natt når jeg våknet med hosteanfall hele tiden. Fikk 40 i søvnscore av Garmin klokken :smiley-ashamed004
Krysser fingrene for at noen svømmere overlever 4 dager :smiley-angelic001 Det iallefall bedre enn 5 dager!

Liker at alle har en ikm partner i denne gruppen her hehe :hilarious: Ingen alene, og ingen dag med 3 stk heller.
Artig ja :laughing002 men så har jo el min blitt forsinket, så min partner står dessverre alene. Venter med å skrive oppdatering tol jeg finner utav el dato. Mulig jeg må bytte gruppe også om det fortsetter slik :wtf:

Back
Topp