Skravletråd for Mars -26

Jeg viste ultralydbildet til fireåringen i går, og hun bare: «Så søt! Men væ, hvorfor har hun klippet håret sitt?» :hilarious::Heartred
"Skulle se fin ut på bildet, vel!"

Min førstefødte sa i 2017 at det var et ekorn. Viste UL bildet fra uke 12, og spurte om hun så hva det var. "Ekorn!"

Vel, hun var litt ekorn og, for hadde masse energi i magen gitt :p

"Skulle se fin ut på bildet, vel!"

Min førstefødte sa i 2017 at det var et ekorn. Viste UL bildet fra uke 12, og spurte om hun så hva det var. "Ekorn!"

Vel, hun var litt ekorn og, for hadde masse energi i magen gitt :p
Haha, herlig :love017

Lillegutt ligger helt nedi bekkenet i kveld, kjenner jeg. Altså, strekt seg litt mer ut nå, men tidligere var han heeelt nedi bekkenet med nesten hele kroppen omtrent. Og det er så utrolig ubehagelig..!

3. Døgn på sykehus i dag. Vil så gjerne hjem til jenta mi. ikke lett å være gravid akkurat nå....
Den er kjedelig :/
Men godt du får hjelp i alle fall.

Noen som har erfaringer eller vet om dette er vanlig? Har i 2 døgn nå kjent på en tyngdefølelse i underlivet i tilegg til at jeg måtte tisse helle tiden!! Kjempe slitsomt, kjennes av og til ut som at noe skal falle ut av meg :oops: skal sies at dette er svangerskap nr 2, men kan ikke huska at det var slik sist. Er i uke 22(21+0) om det har noe å si. Er også mye liv i magen!

Noen som har erfaringer eller vet om dette er vanlig? Har i 2 døgn nå kjent på en tyngdefølelse i underlivet i tilegg til at jeg måtte tisse helle tiden!! Kjempe slitsomt, kjennes av og til ut som at noe skal falle ut av meg :oops: skal sies at dette er svangerskap nr 2, men kan ikke huska at det var slik sist. Er i uke 22(21+0) om det har noe å si. Er også mye liv i magen!

Nedpress er helt normalt, spesielt som flergangsfødende. Jeg får det mest når lille trykker seg langt nedi bekkenet.

Bruker dere parfyme under svangerskapet? Altså duftparfyme for god lukt :Heartpink
Har brukt det ved spesielle anledninger, men da tatt det på klærne og ikke på huden. Er ikke helt sikker på hva som er "farlig" med parfyme egentlig, hvis man orker lukta sjøl?
Bruker generelt veldig lite parfyme ellers siden jeg jobber på sykehus.

Bruker dere parfyme under svangerskapet? Altså duftparfyme for god lukt :Heartpink
Nei, men brukte ikke særlig før jeg ble gravid heller. Bruker naturlige kremer og deodoranter også - men lukter sterkt rabarbra av deoen da :p

Kan bruke parfyme om jeg skal noe spesielt, men det blir evt kanskje kun til jul eller noe :hilarious:

Men jeg er sensitiv på lukter selv, og får veldig lett hodepine eller migrene nå i svangerskapet, så, går mye på det, da.

Messenger_creation_7222CA00-97FE-4937-9D1E-C89195D7E346.jpg
Nammmmm.
Jeg må dele opp energien min. I går brukte jeg den til å sy. I dag ble det kanelboller. Også middag etterpå. Skal lage bare noe enkel spaghetti med ostesaus ish, for noe avansert har jeg ikke helt overskuddet til

Jeg bruker vanlige parfymerte produkter i dusjen, men tar ikke på noe etter. Mest fordi jeg jobber på sykehus og ikke får lov til parfyme. Så det er liksom ingen vane å ta på. Bruker deo med litt lukt da.

Back
Topp