Godt å høre! Håper at det gir seg snart. Hvis ikke blir det en lang og kald vinter.Helt i starten var jeg gerenelt veldig kald, det har roet seg noe nå (6+3). Ikke opplevd det ved tidligere graviditeter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre! Håper at det gir seg snart. Hvis ikke blir det en lang og kald vinter.Helt i starten var jeg gerenelt veldig kald, det har roet seg noe nå (6+3). Ikke opplevd det ved tidligere graviditeter

Måtte ta en akutt ultralyd for å sjekke om det ikke var svangerskap utenfor livmoren. Alt var heldigvis fint og er bankende hjerteI går hadde jeg et par ganger sterke smerter nederst i magen, typ rett under hengemagen kjenner det litt i korsryggen. Fikk samme smerte igjen i dag tidlig og nå før middag. Måtte gå rundt, løfte på magen og puste, varte ca 5 min.
Kan dette være kynnere? Trodde ikke en fikk det så tidlig i svangerskapet
Er uke 7 6+3.

Heldigvis har jeg en samboer som er helt fantastisk og stiller opp med alt det måtte være, men akkurat nå føles det litt dritt.. Dette blir nok det siste barnet i dette huset.Uff, stakkarsJeg er SÅ kvalm!
Ingen mat som frister, og tenker alltid på hvor nærmeste do er. Tårene sitter løst, og jeg føler ikke jeg får vært noe god mamma for 1 åringen min!Heldigvis har jeg en samboer som er helt fantastisk og stiller opp med alt det måtte være, men akkurat nå føles det litt dritt.. Dette blir nok det siste barnet i dette huset.
Virker så fæltJeg er SÅ kvalm!
Ingen mat som frister, og tenker alltid på hvor nærmeste do er. Tårene sitter løst, og jeg føler ikke jeg får vært noe god mamma for 1 åringen min!Heldigvis har jeg en samboer som er helt fantastisk og stiller opp med alt det måtte være, men akkurat nå føles det litt dritt.. Dette blir nok det siste barnet i dette huset.

Tror ikke jeg er helt der, nei. Men jeg er en person som takler kvalme svært dårlig, og har emetofobi. Så derfor blir jeg sikkert dårligere enn det andre har følt seg med samme kvalme, om du skjønner.Er så jævlig å være kvalmSliter du med hyperemesis?
![]()

Kjenner meg igjen! Har ingen barn fra før, men kjenner på en dårlig samvittighet ovenfor de på jobb og for samboer hjemme. Dere som har barn fra før oppe i denne kvalmen er noen superhelter!!Jeg er SÅ kvalm!

Ikke noe hyggelig det heller, eldstesnuppa mi har det hun ogsåTror ikke jeg er helt der, nei. Men jeg er en person som takler kvalme svært dårlig, og har emetofobi. Så derfor blir jeg sikkert dårligere enn det andre har følt seg med samme kvalme, om du skjønner.![]()
Jepp. Får panikk om jeg kjenner at jeg er på nippet til å kaste opp, så blir helt ubrukelig.Ikke noe hyggelig det heller, eldstesnuppa mi har det hun ogsåBlir du redd når du kjenner deg kvalm? Sånn angstfull?
Vil bare anbefale pyridoksin(B6). Kan hjelpe mot kvalmen(er det som er i xonvea også)
Jepp. Får panikk om jeg kjenner at jeg er på nippet til å kaste opp, så blir helt ubrukelig.
Er 100% sykemeldt nå, kaldsvetter bare jeg beveger meg opp fra senga/sofa på formiddagen. Tar 3 piller xonvea i døgnet nå, vet ikke om det er lurt å ta mer pyridoksin?
Sist svangerskap gikk jeg på postafen+pyridoksin, føler nesten det fungerte bedre enn xonvea nå. Eller så har jeg bare fortrengt hvor ille det var.
Ikke noe greit i det hele tatt
Jeg sover driiiitHvor mye sover alle per natt nå?
Altså fra dagen før jeg plusset trur jeg har sovet minst 8,5 timer per natt, noen netter 10+ timer… og er uansett kjempe trøtt hele dagen![]()
men er forkjølet da, så skyldes nok det. Får ikke tatt cosylan og hoster meg ihjeeel.Sover sikkert samme mengde som deg, sovner ofte med telefonen i hånda i 21 tiden og våkner rundt 05/06! Men våkner opp tett i nesa og nyser heler morningen.. er forsåvidt glad for at jeg får sove såpass daHvor mye sover alle per natt nå?
Altså fra dagen før jeg plusset trur jeg har sovet minst 8,5 timer per natt, noen netter 10+ timer… og er uansett kjempe trøtt hele dagen![]()
Ååh så kjedeligJeg sover driiiitmen er forkjølet da, så skyldes nok det. Får ikke tatt cosylan og hoster meg ihjeeel.