Symptomtråd

Er det noen andre som fryser på beina? Sånn at det nesten kjennes ut som neglesprett om jeg er en stund uten sokker inne. Det kom forrige uke da jeg sannsynligvis allerede var gravid, men bare ikke visste det. Greit at vi er i oktober, men vi har det ikke så kaldt inne.

Er det noen andre som fryser på beina? Sånn at det nesten kjennes ut som neglesprett om jeg er en stund uten sokker inne. Det kom forrige uke da jeg sannsynligvis allerede var gravid, men bare ikke visste det. Greit at vi er i oktober, men vi har det ikke så kaldt inne.
Fryser ofte på hendene :coldfeet:

Sitter på jobb (nattevakt) og blir bare akutt sulten. Og så kvalm. Ikke lett dette her. Skal heldigvis til lege idag for å ordne noe så skal spørre om kvalmestillende

Flere som har varierende kvalme?
I går var jeg skikkelig kvalm hele dagen, idag kjenner jeg nesten ingen ting. Går på minste dose xonvea, så det tar vel litt, men uansett.
Blir bekymret av deet og. :hilarious: Selv om jeg sikkert bare bør nyte dagen i grei form!

I går var jeg skikkelig kvalm hele dagen, idag kjenner jeg nesten ingen ting. Går på minste dose xonvea, så det tar vel litt, men uansett.
Blir bekymret av deet og. :hilarious: Selv om jeg sikkert bare bør nyte dagen i grei form!
Ja, jeg synes det varierer på samme dag og fra dag til dag

Jeg er iskald på bena! Men har ikke knytt det opp mot graviditet… kanskje det er en greie?

varierer fra dag til dag her også! Blir ofte kvalmere utover dagen, men i går var det nesten ingenting. Derfor lettet over å være kvalm i dag :laughing002

Jordmor spurte om jeg hadde noen symptomer allerede når jeg snakket med ho i dag i telefonen.
Svarte ja, veldig ømme bryst og skikkelig trøtt/sliten. Og så har jeg begynt og lekke litt fra brystvorter allerede. Hun var helt sjokkert :hilarious: :angelic:
Sa ho har aldri hørt om det så tidlig før.
Flere enn meg som har den symptom? :happy:

Jeg er iskald på bena! Men har ikke knytt det opp mot graviditet… kanskje det er en greie?
Jeg vet ikke, men jeg merka det som sagt forrige uke og jeg har aldri opplevd det sånn med mindre jeg har vært ute på vinteren og blitt ordentlig kald. I dag tidlig var det så ille at det gjorde vondt. Håper det ikke skal være sånn resten av vinteren. Hvor langt på vei er du?

I går hadde jeg et par ganger sterke smerter nederst i magen, typ rett under hengemagen kjenner det litt i korsryggen. Fikk samme smerte igjen i dag tidlig og nå før middag. Måtte gå rundt, løfte på magen og puste, varte ca 5 min.
Kan dette være kynnere? Trodde ikke en fikk det så tidlig i svangerskapet
Er uke 7 6+3.

Jeg vet ikke, men jeg merka det som sagt forrige uke og jeg har aldri opplevd det sånn med mindre jeg har vært ute på vinteren og blitt ordentlig kald. I dag tidlig var det så ille at det gjorde vondt. Håper det ikke skal være sånn resten av vinteren. Hvor langt på vei er du?
Bare 6+1, jeg er lettfrossen av meg så ser frem til å være gravid-varm gjennom vinteren.

Helt i starten var jeg gerenelt veldig kald, det har roet seg noe nå (6+3). Ikke opplevd det ved tidligere graviditeter

Back
Topp