Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er sånn for meg. Hvis jeg er flink å spise frokost med proteiner, så går det bedre. Er ofte mer kvalm dagen etter økning i hormoner og. Lurer på hvordan vekten blir når jeg må spise oftereFlere som har varierende kvalme?
Noen dager er jeg veldig kvalm i bølger, imens andre dager kjenner jeg nesten ingenting. 5+2 idag. Alt man skal tenke på altså!Gleder meg til 1. trimester er over!

Man blir jo helt paranoid, og kjenner etter den minste ting. Heeelt utmattende i starten, detta herGodt å høre at vi er flere som ikke kjenner stort enda, jeg er en dag bak deg
Er jo veldig oppblåst, men nå går jeg jo også på progesteron ifbm ivf, så det er vanskelig å vite hva som er reelt og ikke. Hormoner gjør meg kokko![]()

Ja!! Jeg harFlere som har varierende kvalme?
Noen dager er jeg veldig kvalm i bølger, imens andre dager kjenner jeg nesten ingenting. 5+2 idag. Alt man skal tenke på altså!Gleder meg til 1. trimester er over!
Ja det er helt altoppslukende, spesielt hvis man har prøvd lenge.Man blir jo helt paranoid, og kjenner etter den minste ting. Heeelt utmattende i starten, detta her![]()

Samme her. Bare jeg er 1 uke før degFlere som føler seg bakfull? Sliten og tung i kroppen. I dag meldte kvalmen seg for første gang, ble verre etter jeg hadde spist
5+5 i dag, gleder meg til jeg er ferdig med første trimester allerede![]()
Kvalmen øker for hver dag
Gleder meg også veldig til å runde 2.trimester og det i selveste desember

Tror nåkk det med fysio er litt avhening av hvem du oppsøker.Heeelt utslitt… dårlig samvittighet når jeg er alene med barna på kvelden og ikke orker å være så leken og tålmodig som vanlig
Heldigvis en fase!
Og nå sliter jeg skikkelig med korsryggen. Verre de dagene jeg er på jobb og står/går hele dagen. Også er det noen styrkeøvelser som trigger det mer kjenner jeg.
Noen som vet om det er noe vits i å oppsøke f eks fysio? For å forebygge eller forhindre at det blir verre?
Syns kvalme er så plagsom. Eneste som hjelper er å knaske på noe konstant, samtidig blir jeg kvalm av å se mat. Skikkelig dilemma!

Ja! Nesten greiere når man kaster opp, da er det i alle fall en midlertidig lindring .Usj, er så dritt å være kvalm![]()
Ja! Nesten greiere når man kaster opp, da er det i alle fall en midlertidig lindring .
Åh, så kjipt at du ikke ble fulgt opp merTror nåkk det med fysio er litt avhening av hvem du oppsøker.
Her jeg bor så er det ikke så mange alternativer. Var hos fysio under første svangerskapet, fikk da et ark med øvelser jeg skulle gjøre. Brukte 1 time hos de for å gjennomgå/sjekke at jeg utførte alle øvelsene riktig. De så ikke behovet for flere timer etter det, så føler ikke det var så mye hjelp for min del.
Vil tro at de her jeg bor kanskje ikke er så kjent med gravidsmerter og at om man har mer flaks enn meg så kan det være med å forebygge/forhindre![]()