Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

For meg ser det nesten ut som det kan være ein trend i testene at dei ikkje stiger så veldig før hCG nesten bikke 1000, og så blir dei då veldig fort veldig sterke fordi då går jo hCG kjapt opp også. Syns veldig mange før dei når 1000 har relativt "svake" streker på både make sure og babyplan. Til sammenligning skjedde det samme rundt 200 i hCG på testene før:confused005 så trur kanskje ikkje det er så lurt å sammenligne med før, og ha litt is i magen og se at det vipper godt når ein bikker 1000 ca❤️

Du har nok helt rett i det!❤️ Jeg må rett og slett slutte med å sammenligne med hvordan testene var før, for nå er de ræva I forhold til hva de var før:rulez

Gratulerer med spire i magen!!

Mine tester var kjempesterke i 2022, men i 2024 og nå 2025 har de vært ganske svake (men ført til levende baby og en baby i magen på 20 uker nå). Regner med det er dårlig fargestoff i alle nye tester

Hadde bare vanlig for jeg svei av alle tidlig tester med en gang :hilarious: Men, følte de aldri ble super sterke.

Nei, fy ass, nå er testene treige med å bli sterke:sorry: Er så kjipt å være testetøs med dritt-tester:smiley-ashamed005:smiley-bounce022

Gratulerer med spire i magen!!

Mine tester var kjempesterke i 2022, men i 2024 og nå 2025 har de vært ganske svake (men ført til levende baby og en baby i magen på 20 uker nå). Regner med det er dårlig fargestoff i alle nye tester

Tusen takk, snille du:smiley-angelic003:shy::love7

Er så kjipt testene er blitt SÅ dårlige:sorry::bored:

Tatt denne testen på heeelt utvannet urin:sad010 Tror detta blir bra, jeg:sad002:love017:shy:
20251005_182855.jpg

Back
Topp