Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Måtte ta noen tester nå også:love017 Har drukket en del, så er fornøyd med resultatet❤️ et min mellom bildene
20251004_182127.jpg

20251004_182240.jpg

Screenshot_20251004_154238_ChatGPT.jpg

Ikke helt fornøyd med stigningen og synes testene er så svake til at jeg er 12DPO :think005 Pleier å ha veldig sterke streker, så vet ikke om det er pga dårlige tester eller om jeg produserer mindre hCG? Får hverken gjort fra eller til, så får bare enjoy the moment og and ride along:smiley-bounce022 Har litt mensensmerter av og på og..

Screenshot_20251005_094052_Gallery.jpg
Screenshot_20251005_094100_Gallery.jpg

Du pleier få ganske sterke streker, men trenger jo ikke nødvendigvis være helt likt i alle svangerskap. Det er jo sterke nok streker til å tyde normal stigning i alle fall.
Hadde vel kanskje vært fint med et svangerskap UTEN skyhøy hcg, og dermed mulig uten HG :bag: :angelic: Vi kan håpe på at det er det som gjelder denne runden heller ❤️❤️

Du pleier få ganske sterke streker, men trenger jo ikke nødvendigvis være helt likt i alle svangerskap. Det er jo sterke nok streker til å tyde normal stigning i alle fall.
Hadde vel kanskje vært fint med et svangerskap UTEN skyhøy hcg, og dermed mulig uten HG :bag: :angelic: Vi kan håpe på at det er det som gjelder denne runden heller ❤️❤️

Ja, jeg vet, er bare så kjipt om det ikke går veien. Hver gang jeg ikke har høy stigning, så har det gått rett vest(vet ikke med jentene, for da testet jeg ikke sånn) :hilarious:

Husker med E, så synes jeg det var lite stigning og da så testene sånn her ut også sammenligne med idag:bag::nailbiting:
Screenshot_20251005_110105_Gallery.jpg

Idag
Screenshot_20251005_094100_Gallery.jpg

Synes også testene er helt supre! Ingen tvil om stigning. Skjønner du sammenligner, men prøv å ikke gjør det :love7

Det er vanskelig å ikke sammenligne, når jeg førhen har testet og stigningen har vært hurtig økende:nailbiting: må bare satse på at dette går bra:love7:smiley-angelic001

Kjempe fine tester.. Jeg hadde ikke noe sterkere 12 DPO.. Er nok testene som har tapt seg de siste årene.

Er bare meg som er vant med så hurtig økning og stigning på testene, når det ikke har vært det, har det gått dårlig.. men måtte bare prøve å tenke at dette går bra:smiley-angelic001:love7

Ja, jeg vet, er bare så kjipt om det ikke går veien. Hver gang jeg ikke har høy stigning, så har det gått rett vest(vet ikke med jentene, for da testet jeg ikke sånn) :hilarious:

Husker med E, så synes jeg det var lite stigning og da så testene sånn her ut også sammenligne med idag:bag::nailbiting:
Vis vedlegget 471635
IdagVis vedlegget 471636
Vi holder håpet oppe ❤️❤️
Synes ikke CB er så ulik. Og testene har jo blitt dårligere. Mange av dem er nesten like tidlige på å slå ut som før, men svakere strek mtp stigning, har jeg sett. Så kan jo faktisk bare være det, og.

Er bare meg som er vant med så hurtig økning og stigning på testene, når det ikke har vært det, har det gått dårlig.. men måtte bare prøve å tenke at dette går bra:smiley-angelic001:love7
Ja! Det skal gå bra nå :love017 Er en kjempe økning på få dager. Så det er kjempe positivt. @Smågoth testet med Tidlig og Vanlig, var ikke forskjell omtrent på de på slutten mener jeg

Ja! Det skal gå bra nå :love017 Er en kjempe økning på få dager. Så det er kjempe positivt. @Smågoth testet med Tidlig og Vanlig, var ikke forskjell omtrent på de på slutten mener jeg
PXL_20250615_085841667.MP~2.jpg
Ja se her da :dead: Fikk 2-3 på digital 14 DPO

For meg ser det nesten ut som det kan være ein trend i testene at dei ikkje stiger så veldig før hCG nesten bikke 1000, og så blir dei då veldig fort veldig sterke fordi då går jo hCG kjapt opp også. Syns veldig mange før dei når 1000 har relativt "svake" streker på både make sure og babyplan. Til sammenligning skjedde det samme rundt 200 i hCG på testene før:confused005 så trur kanskje ikkje det er så lurt å sammenligne med før, og ha litt is i magen og se at det vipper godt når ein bikker 1000 ca❤️

Vi holder håpet oppe ❤️❤️
Synes ikke CB er så ulik. Og testene har jo blitt dårligere. Mange av dem er nesten like tidlige på å slå ut som før, men svakere strek mtp stigning, har jeg sett. Så kan jo faktisk bare være det, og
Jeg håper virkelig det er noe sånn :smiley-angelic001 :love7 Har så lyst til å forbli gravid nå❤️

Jaaah, det MÅ det bare:love7:smiley-angelic001 Ser hun har lagt inn bilder her:gen014tusen takk @Smågoth

Back
Topp