mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har drukket en del, så er fornøyd med resultatet
Pleier å ha veldig sterke streker, så vet ikke om det er pga dårlige tester eller om jeg produserer mindre hCG? Får hverken gjort fra eller til, så får bare enjoy the moment og and ride along
Har litt mensensmerter av og på og..
Vi kan håpe på at det er det som gjelder denne runden heller Synes de er kjempeflotte og ser økning jegVis vedlegget 471619
Ikke helt fornøyd med stigningen og synes testene er så svake til at jeg er 12DPOPleier å ha veldig sterke streker, så vet ikke om det er pga dårlige tester eller om jeg produserer mindre hCG? Får hverken gjort fra eller til, så får bare enjoy the moment og and ride along
Har litt mensensmerter av og på og..
Vis vedlegget 471620Vis vedlegget 471621

Du pleier få ganske sterke streker, men trenger jo ikke nødvendigvis være helt likt i alle svangerskap. Det er jo sterke nok streker til å tyde normal stigning i alle fall.
Hadde vel kanskje vært fint med et svangerskap UTEN skyhøy hcg, og dermed mulig uten HG![]()
Vi kan håpe på at det er det som gjelder denne runden heller
![]()

Synes de er kjempeflotte og ser økning jeg![]()
![]()
![]()

Synes også testene er helt supre! Ingen tvil om stigning. Skjønner du sammenligner, men prøv å ikke gjør det![]()
må bare satse på at dette går bra

Kjempe fine tester.. Jeg hadde ikke noe sterkere 12 DPO.. Er nok testene som har tapt seg de siste årene.

Vi holder håpet oppeJa, jeg vet, er bare så kjipt om det ikke går veien. Hver gang jeg ikke har høy stigning, så har det gått rett vest(vet ikke med jentene, for da testet jeg ikke sånn)
Husker med E, så synes jeg det var lite stigning og da så testene sånn her ut også sammenligne med idag
Vis vedlegget 471635
IdagVis vedlegget 471636
Ja! Det skal gå bra nåEr bare meg som er vant med så hurtig økning og stigning på testene, når det ikke har vært det, har det gått dårlig.. men måtte bare prøve å tenke at dette går bra![]()
Er en kjempe økning på få dager. Så det er kjempe positivt. @Smågoth testet med Tidlig og Vanlig, var ikke forskjell omtrent på de på slutten mener jegJa! Det skal gå bra nåEr en kjempe økning på få dager. Så det er kjempe positivt. @Smågoth testet med Tidlig og Vanlig, var ikke forskjell omtrent på de på slutten mener jeg

Fikk 2-3 på digital 14 DPOJeg testa bare med vanlig, men de var svake 12 DPO.
så trur kanskje ikkje det er så lurt å sammenligne med før, og ha litt is i magen og se at det vipper godt når ein bikker 1000 caJeg håper virkelig det er noe sånnVi holder håpet oppe
Synes ikke CB er så ulik. Og testene har jo blitt dårligere. Mange av dem er nesten like tidlige på å slå ut som før, men svakere strek mtp stigning, har jeg sett. Så kan jo faktisk bare være det, og
Har så lyst til å forbli gravid nå