IKM UKE 39 + 40

Hei flotte dere:Heartred
Er i dag rundt 13 dpo og tatt tester. Det første bildet er akkurat ved 5 minutter og det andre har tørket en stund.
Er helt ny på å se etter slike streker så vet ikke hva jeg skal tenke om disse testene, syns kanskje jeg ser noe. Hadde rosa utflod i går kveld og en del murringer/kramper i natt, så var helt sikker på at det var TR som var på vei:smiley-ashamed004

Vil også gratulere alle dere som har blitt gravide, og lykke til videre til dere som fortsatt prøver:Heartred
Den ser absolutt positiv ut altså! Gleder meg til å se neste testen din :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_5404.jpeg
    IMG_5404.jpeg
    553,9 KB · Visninger: 31
Jeg har også testet, men dårlige greier. Begynner å lure om jeg i det hele tatt har hatt eggløsning denne syklusen. Skulle hatt mensen i dag, ingen tegn til tanta, og ingen tegn til noe økning/positive tester. Så jeg begynner å lure litt. Fjernet spiral før sommeren, kan jo være den som tuller med kroppen enda?.. :dead: :arghh:

Var hos gyn i går fordi jeg tenkte at det var greit å sjekke alt etter MA i sommer. I tillegg har jeg jo pcos og var litt nysgjerrig på om hun kunne se om jeg hadde eggløsning 25/9. hun sa det kunne være vanskelig å se, men så fant hun en cyste og sa at
Mest sannsynlig så var det ikke en eggløsning denne gangen, og heller en cyste. Hun ga meg letrozol, så skal prøve det neste runde, men siden kroppen forsøkte på eggløsning 2 ganger denne syklusen så sa hun det var greit å teste for graviditet før jeg evt begynte med hormoner. Er 8 dpo i dag, og vet ikke om jeg bare ønsker veldig veldig at kroppen skal klare det selv, men føler jeg ser en skygge på bildet jeg legger ved. Men holder veld egentlig en knapp på at det ikke gikk denne gangen heller.. :(
IMG_1225.jpeg

Var hos gyn i går fordi jeg tenkte at det var greit å sjekke alt etter MA i sommer. I tillegg har jeg jo pcos og var litt nysgjerrig på om hun kunne se om jeg hadde eggløsning 25/9. hun sa det kunne være vanskelig å se, men så fant hun en cyste og sa at
Mest sannsynlig så var det ikke en eggløsning denne gangen, og heller en cyste. Hun ga meg letrozol, så skal prøve det neste runde, men siden kroppen forsøkte på eggløsning 2 ganger denne syklusen så sa hun det var greit å teste for graviditet før jeg evt begynte med hormoner. Er 8 dpo i dag, og vet ikke om jeg bare ønsker veldig veldig at kroppen skal klare det selv, men føler jeg ser en skygge på bildet jeg legger ved. Men holder veld egentlig en knapp på at det ikke gikk denne gangen heller.. :( Vis vedlegget 471465
Jeg føler også at jeg ser en svak strek. Den ser egentlig positiv ut. Krysser fingrene!

Mest sannsynlig så var det ikke en eggløsning denne gangen, og heller en cyste. Hun ga meg letrozol, så skal prøve det neste runde, men siden kroppen forsøkte på eggløsning 2 ganger denne syklusen så sa hun det var greit å teste for graviditet før jeg evt begynte med hormoner. Er 8 dpo i dag, og vet ikke om jeg bare ønsker veldig veldig at kroppen skal klare det selv, men føler jeg ser en skygge på bildet jeg legger ved. Men holder veld egentlig en knapp på at det ikke gikk denne gangen heller.. :( Vis vedlegget 471465
Ser også skygge her!:nailbiting:

Ser også en skygge! Blir veldig spennende i dag :nailbiting:

Back
Topp