Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jo enda tydeligere i dag! Hvilke tester er dette da?Eller tok en ny test nå og streken er fortsatt litt der så får se etter jobb om det er håp
Synes streken ser for lite rød ut så ganske sikker på at det er skygge
Vis vedlegget 471278
Testene er ikke gode nok for å måle stigning. Ta vekk testen i går og sammenlign tirsdag morgen med i dag tidlig![]()
Det var det jeg og trodde da testen en dag så litt lysere ut. Ble stresset selv om jeg hadde våknet tidlig og tisset så lysere. Tokk hcg og på to dager hadde nivået triplet seg. Synes testene er fine de første dagene og så gir de mer uro. Blir så lett påvirket av ytre faktorer
Jeg synes den ser sterk og fin ut

Den er jo så fin!

Tusen takk for at du deler men ser ut som dine steg da. Syns ikke mine har gjort det siden i går , hvertfall ikke så mye som jeg ønskerDen er jo så fin!
Slik så mine ut fra 11-14dpo. Bekymret meg for det samme, men denne spiren fylte 1 år i juli![]()
Dette ser ut som babystrek!Hei flotte dere
Er i dag rundt 13 dpo og tatt tester. Det første bildet er akkurat ved 5 minutter og det andre har tørket en stund.
Er helt ny på å se etter slike streker så vet ikke hva jeg skal tenke om disse testene, syns kanskje jeg ser noe. Hadde rosa utflod i går kveld og en del murringer/kramper i natt, så var helt sikker på at det var TR som var på vei
Vil også gratulere alle dere som har blitt gravide, og lykke til videre til dere som fortsatt prøver![]()
Har du mulighet til å ta blodprøver om du bekymrer deg?Tusen takk for at du deler men ser ut som dine steg da. Syns ikke mine har gjort det siden i går , hvertfall ikke så mye som jeg ønsker
Nei måtte plutselig på jobb :/Har du mulighet til å ta blodprøver om du bekymrer deg?
Eg får bare håpe på det beste men samtidig føler eg meg ikke så positiv. :/ huff. Det e litt av en berg og dalbane!! Men magen er super oppblåst, ømme pupper og kjenner det jobber nedi magen.Har du mulighet til å ta blodprøver om du bekymrer deg?
Håper virkelig det! Er veldig spent selvDette ser ut som babystrek!
Blir spennende med flere tester!!
Har du bilde av alle testene til sammenligning?Tusen takk for at du deler men ser ut som dine steg da. Syns ikke mine har gjort det siden i går , hvertfall ikke så mye som jeg ønsker

HCG stiger ikke alltid jevnt. Det skal være en stigning over 48 timer. Det betyr at du ikke skal sammenligne tester med 24 timers mellomrom, men 48. Om testen i dag er sterkere enn den på tirsdag morgen er det et godt tegn.Eg får bare håpe på det beste men samtidig føler eg meg ikke så positiv. :/ huff. Det e litt av en berg og dalbane!! Men magen er super oppblåst, ømme pupper og kjenner det jobber nedi magen.![]()
Fra tirsdagBilde? Hvis tisset så lysere ut er det nok mere utvannet
Fra jobb i dag. Men lysere urin jaBilde? Hvis tisset så lysere ut er det nok mere utvannet
Jeg synes den er sterkere jegFra jobb i dag. Men lysere urin ja

har streksyn gjennom mobilen, men ser nada på dem foran meg.. noen som har sett strek kun på bilde?
Når jeg har hatt kjemisk/begynnende graviditet (men som dessverre aldri har resultert i baby) har jeg også kunnet skimte noe i virkeligheten (i hvert fall i noen vinkler). Men i noen sykluser har jeg erfart at kameraet mitt har fanget opp streker som over hodet ikke synes i virkeligheten (bare på babyplan tidligtest som jeg kan huske), og da har jeg ikke vært gravid.Min vistes bare på bilde når jeg var 8 dpo, så veldig lite i virkeligheten. Men den var positiv altså!Tror @Irrgrønn hadde lignende erfaring? Eller tar jeg feil?