IKM UKE 39 + 40

Vedlegg

• IMG_5361.jpeg
    IMG_5361.jpeg
    921,4 KB · Visninger: 47
Det var det jeg og trodde da testen en dag så litt lysere ut. Ble stresset selv om jeg hadde våknet tidlig og tisset så lysere. Tokk hcg og på to dager hadde nivået triplet seg. Synes testene er fine de første dagene og så gir de mer uro. Blir så lett påvirket av ytre faktorer
❤️

Vedlegg

• IMG_5361.jpeg
    IMG_5361.jpeg
    921,4 KB · Visninger: 32
Hei flotte dere:Heartred
Er i dag rundt 13 dpo og tatt tester. Det første bildet er akkurat ved 5 minutter og det andre har tørket en stund.
Er helt ny på å se etter slike streker så vet ikke hva jeg skal tenke om disse testene, syns kanskje jeg ser noe. Hadde rosa utflod i går kveld og en del murringer/kramper i natt, så var helt sikker på at det var TR som var på vei:smiley-ashamed004

Vil også gratulere alle dere som har blitt gravide, og lykke til videre til dere som fortsatt prøver:Heartred

Vedlegg

• 20251002_085101.jpg
    20251002_085101.jpg
    182,8 KB · Visninger: 89
  • 20251002_091220.jpg
    20251002_091220.jpg
    162,7 KB · Visninger: 88
Hei flotte dere:Heartred
Er i dag rundt 13 dpo og tatt tester. Det første bildet er akkurat ved 5 minutter og det andre har tørket en stund.
Er helt ny på å se etter slike streker så vet ikke hva jeg skal tenke om disse testene, syns kanskje jeg ser noe. Hadde rosa utflod i går kveld og en del murringer/kramper i natt, så var helt sikker på at det var TR som var på vei:smiley-ashamed004

Vil også gratulere alle dere som har blitt gravide, og lykke til videre til dere som fortsatt prøver:Heartred
Dette ser ut som babystrek! :excited001
Blir spennende med flere tester!!

Eg får bare håpe på det beste men samtidig føler eg meg ikke så positiv. :/ huff. Det e litt av en berg og dalbane!! Men magen er super oppblåst, ømme pupper og kjenner det jobber nedi magen. :)
HCG stiger ikke alltid jevnt. Det skal være en stigning over 48 timer. Det betyr at du ikke skal sammenligne tester med 24 timers mellomrom, men 48. Om testen i dag er sterkere enn den på tirsdag morgen er det et godt tegn.

Ettermiddagens skygger. Håper stadig på den skyggen som plutselig blir tydeligere ☺️ tror dette bare er fordampningslinjer. Samme testen. IMG_5969.jpegIMG_5972.jpeg

har streksyn gjennom mobilen, men ser nada på dem foran meg.. noen som har sett strek kun på bilde?
Min vistes bare på bilde når jeg var 8 dpo, så veldig lite i virkeligheten. Men den var positiv altså! :smiley-ashamed004 Tror @Irrgrønn hadde lignende erfaring? Eller tar jeg feil?
Når jeg har hatt kjemisk/begynnende graviditet (men som dessverre aldri har resultert i baby) har jeg også kunnet skimte noe i virkeligheten (i hvert fall i noen vinkler). Men i noen sykluser har jeg erfart at kameraet mitt har fanget opp streker som over hodet ikke synes i virkeligheten (bare på babyplan tidligtest som jeg kan huske), og da har jeg ikke vært gravid.

Back
Topp