Tester ➕

Jeg har ikke hjernekapasitet akkurat nå til å finne ut av det :laughing002 Men det varierer nok etter el og sykluslengde, derfor blir det sånn. Også kalkuleres det forskjellige i de ulike appene. Forvirringen er komplett :laughing001
Tror jeg holder meg til nørs :p haha. Isåfall er 14 dpo i morgen og da er det IKM. Blir vell riktig det? Haha var 10 på mandagen når jeg testet positivt

Når er det meningen at testene skal bli litt mørkere? Nå har jeg vært helt testdilla og tatt fram 3 tester hver dag, og jeg synes ikke de er noe mørkere i dag kontra hva de var i går. Bruker de samme testene hver gang for å sammenligne :bookworm:

17 dpo :dance018
IMG_0645.jpeg

Når er det meningen at testene skal bli litt mørkere? Nå har jeg vært helt testdilla og tatt fram 3 tester hver dag, og jeg synes ikke de er noe mørkere i dag kontra hva de var i går. Bruker de samme testene hver gang for å sammenligne :bookworm:
Det er ikke noe rart at du ikke ser noe forskjell fra i går til i dag. HCG er jo veldig individuelt, men ofte ser man stigningen først når man sammenligner med noen dagers mellomrom.

Sååå spennende å teste for å håpe på sterkere strek, men hvis du kjenner at du blir skuffa/stressa, kan jeg anbefale å bare glede seg over å ha to streker, og heller teste annenhver dag :Heartred

Testene mine har sett ganske like ut fra 3+6 til 4+1, men i dag på 4+2 var streken plutselig mye tydeligere ❤️

Hehe sånn er det her og! Drit og vente og håper mine blir sterkere i dag :p hvor langt er du da?

Det er ikke noe rart at du ikke ser noe forskjell fra i går til i dag. HCG er jo veldig individuelt, men ofte ser man stigningen først når man sammenligner med noen dagers mellomrom.

Sååå spennende å teste for å håpe på sterkere strek, men hvis du kjenner at du blir skuffa/stressa, kan jeg anbefale å bare glede seg over å ha to streker, og heller teste annenhver dag :Heartred
Skulle ønske jeg selv tenkte på dette :p

Grunn til bekymring?
11dpo vs 12 dpo idag. Testet senest igår kveld, som er noe sterkere enn morgenens test :bag:

Vedlegg

• 20251003_071249.jpg
    20251003_071249.jpg
    1 MB · Visninger: 74
  • 20251003_071206.jpg
    20251003_071206.jpg
    662,3 KB · Visninger: 74
Testene blir altså svakere. ❤️ 14 dpo i dag. Kanskje mensen kommer da, håper ikke.

Vedlegg

• IMG_5393.jpeg
    IMG_5393.jpeg
    853,7 KB · Visninger: 34
  • IMG_5392.jpeg
    IMG_5392.jpeg
    875,4 KB · Visninger: 34
Melder meg inn i klubben som higer etter å få 3+ på clearblue! En uke siden jeg fikk 2-3, men dukket opp i dag også gitt:facepalm: tror kanskje jeg hadde det slik de andre gangene også, så litt forventet! Skal teste igjen om noen dager og håper det blir siste testen:happy:

@Millebille håper du får et klart svar snart:Heartred denne testinga er ikke lett og kan ta knekken på de fleste hvis man tester ofte og mye. Hadde jeg vært deg hadde jeg bedt om hcg blodprøver i dag og over helgen og evt kanskje ventet noen dager nå før ny test:Heartred mensen tror jeg kanskje ikke kommer før hcg er lavt igjen. Ta fri i helgen, det er out of your hands og jeg skjønner veldig godt at dette blir altoppslukende :Heartred du har jo tydelige streker, så håper du får svar snart:Heartred og vi er mange som har brent av test etter test og gått den samme veien som deg, så vi skjønner deg godt!!

Og btw babyplan vanlig test synes jeg er like god som tidlig test (strimmel) - og billigere!

Melder meg inn i klubben som higer etter å få 3+ på clearblue! En uke siden jeg fikk 2-3, men dukket opp i dag også gitt:facepalm: tror kanskje jeg hadde det slik de andre gangene også, så litt forventet! Skal teste igjen om noen dager og håper det blir siste testen:happy:

@Millebille håper du får et klart svar snart:Heartred denne testinga er ikke lett og kan ta knekken på de fleste hvis man tester ofte og mye. Hadde jeg vært deg hadde jeg bedt om hcg blodprøver i dag og over helgen og evt kanskje ventet noen dager nå før ny test:Heartred mensen tror jeg kanskje ikke kommer før hcg er lavt igjen. Ta fri i helgen, det er out of your hands og jeg skjønner veldig godt at dette blir altoppslukende :Heartred du har jo tydelige streker, så håper du får svar snart:Heartred og vi er mange som har brent av test etter test og gått den samme veien som deg, så vi skjønner deg godt!!

Og btw babyplan vanlig test synes jeg er like god som tidlig test (strimmel) - og billigere!
Tusen takk for gode ord!! Jeg ringte legekontoret isted. Håper de kan ta meg inn. De må bare høre med legen min som ikke er på jobb først. Så håper hun svarer fort!! ❤️❤️❤️❤️

Grunn til bekymring?
11dpo vs 12 dpo idag. Testet senest igår kveld, som er noe sterkere enn morgenens test :bag:
Mine tester er generelt sterkere utover dagen, men har også flere der *den forrige testen* er sterkere. Altså at de har blitt litt svakere neste gang jeg testet. Kommer heeelt an på konsentrasjon i urinen og testvariasjon. Ville ikke bekymret meg basert på dette hvis jeg var deg :Heartred

Mine tester er generelt sterkere utover dagen, men har også flere der *den forrige testen* er sterkere. Altså at de har blitt litt svakere neste gang jeg testet. Kommer heeelt an på konsentrasjon i urinen og testvariasjon. Ville ikke bekymret meg basert på dette hvis jeg var deg :Heartred
Godt å høre at flere opplever det samme :HeartpinkJeg blir jo helt tullete opptatt av detaljer, spesielt siden dette er første positive tester på over 4.5 år.
Jeg har gjerne sterkere tester på ettermiddag/ kveld enn morgenen! Å sammenligne fra dag til dag og fra kveld til morgen gjør mange ganger bare usikkerheten større :Heartred
Takk for at du delte :Heartpink
Jeg har en henvisning til fürst, og vurderer å ta en hcg prøve nå før helgen. Har dessverre ikke mulighet til å følge den opp over helgen fordi vi reiser til syden, men hadde vært litt godt å se et tall som kan roe nervene. Men på en annen side kan det skape enda mer usikkerhet :bag:

Grunn til bekymring?
Dine ser omtrent ut som mine, jeg har også blitt veldig opptatt av strek-farge og testet flere ganger om dagen. Men det blir man bare veldig stressa av! Sammenlikn heller kun morgen ELLER ettermiddagstest annenhver dag, da ser du tydeligere om det stiger litt. Styrken kan variere veldig mye fra kvinne til kvinne og fra test til test - jeg har opplevd å få helt ulike streker på test av samme merke tatt på samme urin! Jeg ble til slutt så stressa at jeg ba om blodprøver, venter på svaret jeg håper kommer før legen tar helg. Pust med magen, du har tydelige streker - det er det viktigste!

Dine ser omtrent ut som mine, jeg har også blitt veldig opptatt av strek-farge og testet flere ganger om dagen. Men det blir man bare veldig stressa av! Sammenlikn heller kun morgen ELLER ettermiddagstest annenhver dag, da ser du tydeligere om det stiger litt. Styrken kan variere veldig mye fra kvinne til kvinne og fra test til test - jeg har opplevd å få helt ulike streker på test av samme merke tatt på samme urin! Jeg ble til slutt så stressa at jeg ba om blodprøver, venter på svaret jeg håper kommer før legen tar helg. Pust med magen, du har tydelige streker - det er det viktigste!
Fint med en liten reality check :Heartpink jeg vurderer en blodprøve jeg også, men da vil jeg ikke få vite om den stiger eller ikke. Men et tall på hvor man ligger iallefall. Vi får bare feire at vi er gravide, og så vil jo det som skjer, skje uansett.

Jeg er så teit men jeg måtte/ hehe 1 time etter test så måtte jeg prøve med 2 nye. Sykt stor forskjell på de 2 testene… litt sprøtt. Men selv om jeg tisset for en time siden syns jeg kanskje den testen jeg tok nå faktisk var sterkere enn den andre!!! Åååå som jeg håper!!!

Vedlegg

• IMG_5404.jpeg
    IMG_5404.jpeg
    553,9 KB · Visninger: 25
9 dpo vs 11 dpo :joyful:
Makesure vanlig test slår ut sterkere enn babyplan tidlig faktisk så det overraska meg litt :angelic: Har ikke brukt makesure før men nå har jeg ikke mer igjen- kun en babyplan og en digital. Så jeg skal ikke kjøpe mer nå. Planen er å ta digital om 1 uke og håpe på 2-3 eller 3+ :Heartpink

Vedlegg

• IMG_8320.jpeg
    IMG_8320.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 31
Back
Topp