September 2025

Jeg tenker sannsynligheten for at en av de to er gullegget er stor! Får du innsett i oktober? ❤️

Fikk beskjed om at 4 av 7 embryoer ble fryst :)Lurte litt på om jeg skulle spørre om kvalitet på dem, men tenker kanskje jeg dropper for å skape unødvendig stress for meg selv hvis de ikke er tipp topp, siden det kan ta litt tid før jeg setter inn pga. en evt. polypp:pompus:
Hei. Hvor mange dager etter fikk du brev/svar på om noen kom på frys? Hvis du er offentlig da og ikke privat.

Fikk vite det 6 dager etter, hvor mange som ble fryst på dag 5 :)
Håper det er håp for meg også! Skulle egentlig sette inn på dag 5 men ble total frys etter eggutak pga overstimulering. Men er i dag 5 og ikke fått brev enda, så litt nervøs for at det ikke ble noe fryst siden jeg ikke fikk noe brev i dag. Er dag 6 i morgen. Takk for svar :Heartbigred

Håper det er håp for meg også! Skulle egentlig sette inn på dag 5 men ble total frys etter eggutak pga overstimulering. Men er i dag 5 og ikke fått brev enda, så litt nervøs for at det ikke ble noe fryst siden jeg ikke fikk noe brev i dag. Er dag 6 i morgen. Takk for svar :Heartbigred

Ååå, om det kommer som brev kan det kanskje ta litt mer tid? Jeg fikk telefon!
Håper du får gode nyheter ❤️

Ååå, om det kommer som brev kan det kanskje ta litt mer tid? Jeg fikk telefon!
Håper du får gode nyheter ❤️
Ja kommer sånn brev i form av på Helsenorge digitalt altså, fikk sånn brev der når vi fikk vite hvor mange som var befruktet dagen etter eggutak. Når jeg var for å sjekke kontroll på væske i magen i går, sa legen min ikke hun hadde fått noe mer oppdatering enn det jeg hadde fått enda. Nervøs aldri hatt Totalfrys før så aner ikke hvordan de gjør det når man får beskjed om evt noen kom på frys som overlevde til noe blasto.

Ja kommer sånn brev i form av på Helsenorge digitalt altså, fikk sånn brev der når vi fikk vite hvor mange som var befruktet dagen etter eggutak. Når jeg var for å sjekke kontroll på væske i magen i går, sa legen min ikke hun hadde fått noe mer oppdatering enn det jeg hadde fått enda. Nervøs aldri hatt Totalfrys før så aner ikke hvordan de gjør det når man får beskjed om evt noen kom på frys som overlevde til noe blasto.
Satser på det kommer i morgen! :)

Jeg trenger litt hjelp fra dere kloke hoder for å se om jeg tenker feil her.

Jeg fjernet polyppen min i midten av oktober og fikk beskjed om at jeg skal ha én pause-syklus før innsett. Jeg skal ha første mensen etter fjerningen nå straks. Neste mensen er forventet rundt 20. november, og den etter der (som de har satt meg opp til innsett på) vil da starte ca. 17. desember.

Burde ikke egentlig den mensen jeg får nå telle som pause-syklusen, slik at innsett heller blir i syklusen som starter 20. november og ikke 17.nov?

(Ser jeg har skrevet i sept gruppa, denne skulle vel egentlig i okt, men takker for alle svar :hilarious:)

Last edited:
Fikk svar/brev i dag at kun 1 ble fryst ved Totalfrys dårlig uttelling men sånn er livet og ivf! Men glad vi har 1 siste sjanse på frys selv om litt trist med så lite. Men skal jo bare et gullegg til kan håpe :Heartbigred
Åh. Ja jeg skjønner deg veldig godt. De sier ofte kvalitet over kvantitet, og jeg håper virkelig dette er gullegget!! Sender deg masse lykke tanker :Heartbigred pluss at jeg håper du får innsett dato veldig snart!

Åh. Ja jeg skjønner deg veldig godt. De sier ofte kvalitet over kvantitet, og jeg håper virkelig dette er gullegget!! Sender deg masse lykke tanker :Heartbigred pluss at jeg håper du får innsett dato veldig snart!
Tusen takk for gode ord :Heartbigred Får nok vite når det blir innsett når jeg melder mens når den kommer. Må jo vente på den også og det er nok en stund til den kommer for er jo bare 6 dager siden eggutak bare! Tenker vi ikke rekker noe før jul så blir vel brått på nyåret igjen vel. Er jo vente kø for innsett også. Trudde kanskje jeg fikk noe telefon fra sykehuset om videre forløp siden de valgte Totalfrys og når jeg kan jo et innsett evt.

Back
Topp