September 2025

Jeg spurte i okt gruppa, men spør her også jeg :)

Jeg fikk time privat denne uken til å sjekke ut polyppen de fant før egguttak for 2 uker siden for OUS hadde ikke mulighet for i slutten av okt. Og jeg krysser alt jeg kan krysse for at den polyppen er borte siden de ikke har sett den ved tidligere ultralyder :dead: Men er det noen som vet hvor lang ventetid det er på å sette inn fryst egg eller hvor lang tid det pleier å ta? Jeg er jo allerede litt i loopen hos dem.

Da er jeg ruger, rakk akkurat innsett i september! :Heartred Uvant å ikke kunne teste før om 14 dager, noen som har gode tips til hvordan holde seg opptatt de neste 2 ukene? :angelic: Tenker jeg hopper over til oktobergruppa, selv om kanskje det sunneste hadde vært å ta en pause de neste 14 dagene :cool:

Da er jeg ruger, rakk akkurat innsett i september! :Heartred Uvant å ikke kunne teste før om 14 dager, noen som har gode tips til hvordan holde seg opptatt de neste 2 ukene? :angelic: Tenker jeg hopper over til oktobergruppa, selv om kanskje det sunneste hadde vært å ta en pause de neste 14 dagene :cool:
Da flytter jeg deg til videre til oktober! Masse lykke til. Håper du får et positivt svar om 2 uker ❤️

Heier sånn på deg!

Aner ikke hvordan man skal klare og ikke tenke på det 24/7, haha. Med det andre innsette mitt var vi på ferie, det var perfekt, men det har man jo sjeldent i oktober. Fokusere på hobbyer hvis du har? :smiley-ashamed004

Heier sånn på deg!

Aner ikke hvordan man skal klare og ikke tenke på det 24/7, haha. Med det andre innsette mitt var vi på ferie, det var perfekt, men det har man jo sjeldent i oktober. Fokusere på hobbyer hvis du har? :smiley-ashamed004
Ja, det gjorde jeg sist også! Tenker jeg får lese bok, høre på podkaster, se litt serier osv. Og ikke minst øve på å være tålmodig :angelic:

Sandymandy - 38 år - B3 (B1 kom med Letrozol og B2 vha. IVF) - Hausken - FET #2 av IVF #1 i 2025. (Hadde også en FET i juni. Det var egg #2 fra IVF vi hadde i 2021 som ga oss minstemann.) - Progynova (styrt syklus), Prolutex, Cyclogest, Klexane, Albyl-e og Prednisolon (endelig!) - innsett av blastocyst 23. september

Sandymandy - 38 år - B3 (B1 kom med Letrozol og B2 vha. IVF) - Hausken - FET #2 av IVF #1 i 2025. (Hadde også en FET i juni. Det var egg #2 fra IVF vi hadde i 2021 som ga oss minstemann.) - Progynova (styrt syklus), Prolutex, Cyclogest, Klexane, Albyl-e og Prednisolon (endelig!) - innsett av blastocyst 23. september

Vil anbefale deg å melde deg inn i oktober gruppa. Blir nok lite liv her siden vi har bikka oktober idag og de fleste enten er ferdig/ har gått videre til oktober :D

Testene er på vei oppover igjen :shy: kan det være noe, tro?

Vedlegg

• 20251001_205408.jpg
    20251001_205408.jpg
    653,5 KB · Visninger: 52
  • 20251001_164618.jpg
    20251001_164618.jpg
    750,3 KB · Visninger: 52
Back
Topp