Æ! SpennendeJoda!! Ikke tvil her9 dpo idag??
Ja, 9dpo! Og du starter testegalskapen i morgen? Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ! SpennendeJoda!! Ikke tvil her9 dpo idag??
Ja, 9dpo! Og du starter testegalskapen i morgen? Æ! SpennendeJa, 9dpo! Og du starter testegalskapen i morgen?
![]()
Ganske tydelig ovitrellestrek fortsatt. Men jeg er altså så kvalm i dag?? Må jo være pga progesteronen men har gått på den i 6 dager og ikke merka noe kvalme før idag.
Fikk beskjed om at 4 av 7 embryoer ble frystLurte litt på om jeg skulle spørre om kvalitet på dem, men tenker kanskje jeg dropper for å skape unødvendig stress for meg selv hvis de ikke er tipp topp, siden det kan ta litt tid før jeg setter inn pga. en evt. polypp
![]()
Takk! Ja føler meg bare heldig jeg fikk noen på frysVeldig bra med 4 på frys![]()

God fangstFikk beskjed om at 4 av 7 embryoer ble frystLurte litt på om jeg skulle spørre om kvalitet på dem, men tenker kanskje jeg dropper for å skape unødvendig stress for meg selv hvis de ikke er tipp topp, siden det kan ta litt tid før jeg setter inn pga. en evt. polypp
![]()
Digger detJeg har faktisk tyvstarta idagGanske tydelig ovitrellestrek fortsatt. Men jeg er altså så kvalm i dag?? Må jo være pga progesteronen men har gått på den i 6 dager og ikke merka noe kvalme før idag.
Åh, det er veldig god nyhet! TakkGod fangstjeg fikk beskjed om at de ikke frøys ned egg de ikke hadde STOR tro på
![]()

4 på frys er bra! Har sett flere steder om folk om får negativt forsøk med topp kvalitet og men et vellykket svangerskap med lavere kvalitet. Jeg har bare hatt 1 innsitt hittil med topp kvalitet men det ble ikke graviditet ut av detFikk beskjed om at 4 av 7 embryoer ble frystLurte litt på om jeg skulle spørre om kvalitet på dem, men tenker kanskje jeg dropper for å skape unødvendig stress for meg selv hvis de ikke er tipp topp, siden det kan ta litt tid før jeg setter inn pga. en evt. polypp
![]()
Ja forstått etter å ha blitt med her at det er vanskelig å vite og ingen fasit i hele tatt! Så krysser fingrene4 på frys er bra! Har sett flere steder om folk om får negativt forsøk med topp kvalitet og men et vellykket svangerskap med lavere kvalitet. Jeg har bare hatt 1 innsitt hittil med topp kvalitet men det ble ikke graviditet ut av det![]()

Nei, midt i fotballen nåHar du tatt kveldstest @hompetittentei ?![]()
Har du?Nei, tar ikke kveldstest før det er reell sjans for at hcg snur, så tenker 8 dpoNei, midt i fotballen nåHar du?
Den ser jegNei, tar ikke kveldstest før det er reell sjans for at hcg snur, så tenker 8 dpo![]()
Går noen tester nå merker jeg!Wiii! Litt sterkere jaMuligens litt sterkere?![]()

Krysser fingra! Og for at du følger etterWiii! Litt sterkere jablir gøy å se i morgen men tror nok du er gravid!
![]()
Jaa satser på detKrysser fingra! Og for at du følger etter![]()
Har kvalmen gitt seg eller sitter den enda i?Jaa satser på det![]()