Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er rester etter festeblødning hos dere beggeTester dere litt fremover også eller? Jeg klarer ikke helt å stoppe og teste til tross for flere positive tester merker jeg, men vet ikke hvor stor hensikt det har.
Jeg er selv bekymret for en ny MA.. Om det skulle gå den veien håper jeg at kroppen i det minste kan ordne opp av seg selv. Var så lykkelig over å ha kommet til uke 12 og så var utvikling stoppet i uke 5Denne gangen vil jeg nok bestille privat UL i uke 7 og sjekke om det er liv der inne.

Jeg hadde mye mensaktige murringer rundt der! Nå er det tilbake til å føles som små stikk, ganske korte, men ofte! Er 5+4 i dagEr det andre som har mye mensenaktige murringer og småkramper i magen? Jeg er 4+1 i dag, så veldig tidlig enda. Blir så redd for at det kan bli en kjemisk..
Ok så godt å høreJeg hadde mye mensaktige murringer rundt der! Nå er det tilbake til å føles som små stikk, ganske korte, men ofte! Er 5+4 i dag
Jeg mener å huske at det var sånnved forrige svangerskap også, men jeg er ganske mye mer bekymret denne gangen..Jeg har også det nå. Er 4+2. Hadde det i forrige svangerskap også, som gikk helt fintEr det andre som har mye mensenaktige murringer og småkramper i magen? Jeg er 4+1 i dag, så veldig tidlig enda. Blir så redd for at det kan bli en kjemisk..
Takk for svar og godt å høreJeg har også det nå. Er 4+2. Hadde det i forrige svangerskap også, som gikk helt fint![]()

Det går nok helt fint med en liten bit, skal litt til for at den inneholdt noeÅnei, jeg spiste nettopp kyllingstrimler som jeg stekte ganske lenge og på høy varme, men etter noen tygg ser jeg at den ene biten er litt lyserosa! Ganske sikker på det bare var en liten bit, men ååååå, så unødvendigHjelp
TakkDet går nok helt fint med en liten bit, skal litt til for at den inneholdt noe

Ja det går nok veldig fintÅnei, jeg spiste nettopp kyllingstrimler som jeg stekte ganske lenge og på høy varme, men etter noen tygg ser jeg at den ene biten er litt lyserosa! Ganske sikker på det bare var en liten bit, men ååååå, så unødvendigHjelp
Men skjønner fortvilelsen!Det har min begynt å gjøre også. Samt lavere stress på klokken også. Den første uken var hvilepulsen +10, og høyt stress nesten hele natten.. er det bare kroppen som venner seg til graviditeten eller er det tegn på missfallPulsen min går nedover.. håper ikke det er dumt!!!
har bestilt time hos legen på mandag. Jeg vet at mamma blødde en del når hun var gravid med min bror for 29 år siden, og det gikk fint! Håper det går fint og at den lille er der fremdeles <3 Er 5+3 idag.Krysser fingrene og sender deg en klemJeg har nå blødd i en uke, men testene stiger fremdeles. Jeg er kjempe forvirrethar bestilt time hos legen på mandag. Jeg vet at mamma blødde en del når hun var gravid med min bror for 29 år siden, og det gikk fint! Håper det går fint og at den lille er der fremdeles <3 Er 5+4 idag.
Tusen takk! <3Krysser fingrene og sender deg en klem![]()
Åh, ja, det er jo flere som blør en del gjennom graviditeten uten at det er noe med fosteret. Det må være kjempeskummelt! Krysser fingrene for degJeg har nå blødd i en uke, men testene stiger fremdeles. Jeg er kjempe forvirrethar bestilt time hos legen på mandag. Jeg vet at mamma blødde en del når hun var gravid med min bror for 29 år siden, og det gikk fint! Håper det går fint og at den lille er der fremdeles <3 Er 5+3 idag.