Bekymringstråd

Ikke direkte en bekymring, men jeg opplevde å spotte litt brunt/rosa over 4 dager med et par dagers mellomrom i uke 5/6 sist graviditet. Nå som er jeg i uke 5, forventer jeg liksom litt å gjøre det samme.. Det gikk jo helt fint, så sånn sett er det ikke noe jeg egentlig stresser med, men tror helt ærlig jeg kommer til å føle litt på det hvis/når det skjer igjen :rolleyes:

Spotta i gjennomsnitt hver 14. dag fra uke 6-tom 2. trimester sist.. Gikk jo bra, men kjenner jeg gruer meg om det skjer igjen. De har heldigvis ultralyd hos fastlegen, så får klippekort der tenker jeg! :knegg:

Håper det er rester etter festeblødning hos dere begge :Heartred Tester dere litt fremover også eller? Jeg klarer ikke helt å stoppe og teste til tross for flere positive tester merker jeg, men vet ikke hvor stor hensikt det har.

Jeg er selv bekymret for en ny MA.. Om det skulle gå den veien håper jeg at kroppen i det minste kan ordne opp av seg selv. Var så lykkelig over å ha kommet til uke 12 og så var utvikling stoppet i uke 5 :( Denne gangen vil jeg nok bestille privat UL i uke 7 og sjekke om det er liv der inne.
❤️

Var hos legen på torsdag allerede. Har gått på blodtrykksmedisin og prøver meg uten den nå som jeg har blitt gravid. Men må måle blodtrykk en gang i uka, og starte opp igjen hvis det blir for høyt. Det er en konsekvens av mild svangerskapsforgiftning i 2017.. så har litt høyere risiko for det igjen nå med høyere blodtrykk. Men hadde et friskt svangerskap i 2019, så håper det går bra nå også. Men litt redd for at sv.skapsforgiftningen skal dukke opp igjen. Blir heldigvis godt fulgt opp :happy:

Ånei, jeg spiste nettopp kyllingstrimler som jeg stekte ganske lenge og på høy varme, men etter noen tygg ser jeg at den ene biten er litt lyserosa! Ganske sikker på det bare var en liten bit, men ååååå, så unødvendig o_O Hjelp

Ånei, jeg spiste nettopp kyllingstrimler som jeg stekte ganske lenge og på høy varme, men etter noen tygg ser jeg at den ene biten er litt lyserosa! Ganske sikker på det bare var en liten bit, men ååååå, så unødvendig o_O Hjelp
Det går nok helt fint med en liten bit, skal litt til for at den inneholdt noe

Pulsen min går nedover.. håper ikke det er dumt!!!
Det har min begynt å gjøre også. Samt lavere stress på klokken også. Den første uken var hvilepulsen +10, og høyt stress nesten hele natten.. er det bare kroppen som venner seg til graviditeten eller er det tegn på missfall :( er 5+3.. har du mye symptomer ellers? Jeg har veldig ømme bryster, aversjon mot kaffe og er trøtt.. men de andre svangerskapene har jeg hatt luktesans som en blodhund og kvalme. Men kanskje ikke før uke 6..?

Jeg har nå blødd i en uke, men testene stiger fremdeles. Jeg er kjempe forvirret:arghh: har bestilt time hos legen på mandag. Jeg vet at mamma blødde en del når hun var gravid med min bror for 29 år siden, og det gikk fint! Håper det går fint og at den lille er der fremdeles <3 Er 5+3 idag.

Last edited:
Jeg har nå blødd i en uke, men testene stiger fremdeles. Jeg er kjempe forvirret:arghh: har bestilt time hos legen på mandag. Jeg vet at mamma blødde en del når hun var gravid med min bror for 29 år siden, og det gikk fint! Håper det går fint og at den lille er der fremdeles <3 Er 5+4 idag.
Krysser fingrene og sender deg en klem ♥️

Jeg har nå blødd i en uke, men testene stiger fremdeles. Jeg er kjempe forvirret:arghh: har bestilt time hos legen på mandag. Jeg vet at mamma blødde en del når hun var gravid med min bror for 29 år siden, og det gikk fint! Håper det går fint og at den lille er der fremdeles <3 Er 5+3 idag.
Åh, ja, det er jo flere som blør en del gjennom graviditeten uten at det er noe med fosteret. Det må være kjempeskummelt! Krysser fingrene for deg :Heartred

Back
Topp