Det er alltid en del bekymringer i et svangerskap, så fint å ha et sted å dele dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rester etter festeblødning? Hadde og liten blødning samme dag som tydelig positivTestet også positivt i dag, og er første gang! Jeg har derimot spottet litt, brunt og ikke store mengdene. Så derfor klarer jeg ikke helt å stole på det stemmer..
Kanskje det. Har bare fått positiv fra CB og ikke fra noen andre merker endaRester etter festeblødning? Hadde og liten blødning samme dag som tydelig positiv
Har ikke hørt om falsk positiv på de altsåKanskje det. Har bare fått positiv fra CB og ikke fra noen andre merker enda

Tester dere litt fremover også eller? Jeg klarer ikke helt å stoppe og teste til tross for flere positive tester merker jeg, men vet ikke hvor stor hensikt det har.Var bare spor den ene gangen på lørdag, heldigvis og økende tester etter detHåper det er rester etter festeblødning hos dere beggeTester dere litt fremover også eller? Jeg klarer ikke helt å stoppe og teste til tross for flere positive tester merker jeg, men vet ikke hvor stor hensikt det har.
Jeg er selv bekymret for en ny MA.. Om det skulle gå den veien håper jeg at kroppen i det minste kan ordne opp av seg selv. Var så lykkelig over å ha kommet til uke 12 og så var utvikling stoppet i uke 5Denne gangen vil jeg nok bestille privat UL i uke 7 og sjekke om det er liv der inne.
Ja, ligger i bakhodet mitt og. Håper du klarer å slappe litt av etterhvert. Tror det må bli privat ul i uke 7-8 på megEg er bekymret for at det ikkje skal utvikle seg som det skal og ende i en MA! Driver å symptom analyserer og tester økningen! Kommer nok ikkje til å bli rolig før eg er forbi uke 12!
Tempen kan stresse en del ja, selv om det er vanlig med naturlige variasjoner. Kan det ha vært kaldere på rommet de siste dagene, tempen ute har jo sunket en delJeg måler håndleddstemperatur hver natt (med apple watch) og de siste to nettene har temperaturen falt litt. Jeg vet jeg ikke kan stole på disse målingene, men bekymrer meg likevel, for sist det skjedde var det ektopisk :S
Ja, det var en god ide. Tror jeg gjør det!Tempen kan stresse en del ja, selv om det er vanlig med naturlige variasjoner. Kan det ha vært kaldere på rommet de siste dagene, tempen ute har jo sunket en del
Jeg vurderer å skru av den funksjonen nå som tempen antageligvis er på topp. Blir og stresset av lavere temp og påvirker søvnen
Har fått time i uke 6! Klarer ikkje vente lengreJa, ligger i bakhodet mitt og. Håper du klarer å slappe litt av etterhvert. Tror det må bli privat ul i uke 7-8 på meg

Vær oppmerksom på om det kan være ektopisk! Det kan være skummelt så er greit å finne ut av.Startet å blø en del igår, fortsatte idag. (Tok test igår som viste 1-2 uker) Hadde landet på at dette må være en kjemisk graviditet. Tok en test når jeg kom hjem fra jobb for å se om streken blir svakere. Det har den ikke blitt, heller sterkere. Ganske mye sterkere. Cb viser og 2-3 uker nåer kjempe forvirret her jeg sitter. Tenker jeg må gi det til over helgen og se om tester begynner bli svakere eller holder seg like.
Har du hatt blødninger?Jeg er nå ganske sikker på enda en kjemisk, eller en EXU. Skal følge med litt ekstra i helgen… testen ser omtrent lik ut på femte dagen, verken svakere eller sterkere
Ikke noe blødninger og ikke noe vondt annet enn ligamentsmerter. Så jeg går bare å venter på ett eller annetHar du hatt blødninger?