Majaflyfly
Glad i forumet
Koselig med oppdatering fra deg. Masse lykke til med prøvingen igjen 
Går fint her.
Går fint her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tusen takk!!Håper alt går bra. Masse lykke til!
Tusen takkKoselig med oppdatering fra deg. Masse lykke til med prøvingen igjen
Går fint her.
Tusen takkSatser på at denne gangen går alt smooth med operasjonen, tilhelingen og tiden etter med minst mulig smerterKrysser alt jeg kan for at det resulterer i den sårt etterlengtede mirakelbabyen deres
![]()
![]()
Håper på det beste 

Krysser alt jeg kan for deg

Krysser fingrene for degCD35
Begynne å oppdatere litt i dagboka igjen da.
Operasjon gjennomført, de fikk fjernet det de skulle og sårene harr grodd fint. TR startet så vidt et par dager før operasjonen, men lite blødninger. Ikke så mye blødninger etter operasjonen heller.
Skulle starte prøvinga nå i oktober når kroppen har fått komme seg, og har ventet på at TR skulle komme så jeg kunne starte på medisiner. Ingen EL tegn, heller at TR muligens er på vei om noen dager, men på søndag CD33 tok jeg likevel en EL test og den var positiv så og si med en gang. Positiv test i går også og negativ i dag. Nå får vi bare se om det blir positiv g-test om ca 10 dager eller om TR kommer.
Vis vedlegget 471168

Ooh lykke til!Krysser fingrene
![]()
Wee, så utrolig spennendeKrysser alt jeg kan for deg
![]()
Åhhh så spennende. Krysser fingrene for deg.
Tusen takk alle sammenKrysser fingrene for deg![]()
Tusen takkÅ, så spennende!
Masse lykke til kjære deg![]()

Får ta det som det kommer og holde meg opptatt fremover.Krysser fingrene for degCD13 - ca 2DPO
Var sykluskrøll forrige syklus. Ble ca 4dpo og så kom TR. Ser ut som det er en mer normal syklus denne gangen. Nå er jeg langt inn i ny syklus og i følge temp entret dpo-land
Tok Clomid forrige uke. Begynte å teste etter EL på CD9 som var veldig negativ. Fikk positiv EL test allerede på CD11 så LH økte litt fort denne gangen og litt tidligere enn forventet. Satte så Ovitrelle. Dagen etter kom temphopp så i følge temp er jeg i dag da 2dpo. Skal begynne på progesteron i morgen.
Blir en g-test i løpet av neste uke for å sjekke hvor mye det er igjen av Ovitrelle. Håper det ikke henger igjen for lenge. IKM er 29.okt.

Krysser fingrene for deg![]()
Tusen takkMasse lykke til denne uka som kommer, da! Krysser fingrene for deg![]()

CD13 - ca 2DPO
Var sykluskrøll forrige syklus. Ble ca 4dpo og så kom TR. Ser ut som det er en mer normal syklus denne gangen. Nå er jeg langt inn i ny syklus og i følge temp entret dpo-land
Tok Clomid forrige uke. Begynte å teste etter EL på CD9 som var veldig negativ. Fikk positiv EL test allerede på CD11 så LH økte litt fort denne gangen og litt tidligere enn forventet. Satte så Ovitrelle. Dagen etter kom temphopp så i følge temp er jeg i dag da 2dpo. Skal begynne på progesteron i morgen.
Blir en g-test i løpet av neste uke for å sjekke hvor mye det er igjen av Ovitrelle. Håper det ikke henger igjen for lenge. IKM er 29.okt.
Nå SKAL det bli spire på deg, kjære du