Tester ➕

Hei! Jeg er så engstelig for stigningen og hcg nivåer etter å ha hatt kjemisk i januar. Jeg har kontaktet legen for å få blodprøver men ikke fått svar enda. Er så vidt jeg kan forstå 15DPO i dag. Testet på ettermiddag med Makesure og Clear blue med ukesindikator og håpte på 2-3 uker men fikk 1-2. Ser denne strimmel-testen ok ut til å være tatt på ettermiddagen 15DPO for de av dere som har litt erfaring..?

Vedlegg

• IMG_6867.jpeg
    IMG_6867.jpeg
    467,2 KB · Visninger: 22
Hvorfor tok jeg netopp en test? Urinen var såååå utvannet, jeg klarte jo ikke la vær. Den var jo såklart ikke så imponerende den testen :p haha. Og jeg som har så fornøyd med testen tidligere i dag

Hei! Jeg er så engstelig for stigningen og hcg nivåer etter å ha hatt kjemisk i januar. Jeg har kontaktet legen for å få blodprøver men ikke fått svar enda. Er så vidt jeg kan forstå 15DPO i dag. Testet på ettermiddag med Makesure og Clear blue med ukesindikator og håpte på 2-3 uker men fikk 1-2. Ser denne strimmel-testen ok ut til å være tatt på ettermiddagen 15DPO for de av dere som har litt erfaring..?
Skjønner man uroer seg litt ekstra når man har hatt kjemisk eller SA før. Da jeg hadde kjemisk ble den aldri mer enn typ en skyggestrek. Ta en ny cb ukesindikator om to dager på konsentrert urin :Heartred

• Liker
Reactions: D14
Skjønner man uroer seg litt ekstra når man har hatt kjemisk eller SA før. Da jeg hadde kjemisk ble den aldri mer enn typ en skyggestrek. Ta en ny cb ukesindikator om to dager på konsentrert urin :Heartred
Takk! Godt råd! Jeg hadde også bare svak strek på SA og tre dager senere var den borte. Så kommet mye lenger denne gangen, men hadde litt svakere strek i dag tidlig og fikk fullstendig angst

Er utifra mine beregninger 17dpo i dag og fikk bare 1-2 uker på cb igår. Tok en strimmeltest fra makesure i dag (dog ikke morgenurin) og jeg syns igrunn den er litt svak så blir stressa.. skal ta noen dager fremover nå for å se om den blir sterkere!
Men den andre her er fra forrige uke, så sterkere har den jo blitt da, bare hadde vel forventa enda sterkere...

Vedlegg

• 20250930_161507.jpg
    20250930_161507.jpg
    272 KB · Visninger: 59
  • Screenshot_20250925_065232_Instagram.jpg
    Screenshot_20250925_065232_Instagram.jpg
    211,3 KB · Visninger: 58
Fikk 1-2 10 dpo, 2-3 14 dpo. (I går.)
Her fikk jeg 1-2 11dpo/3+4. Fikk 2-3 på morgenen da jeg var 4+1, og 3+ 4+6 :Heartred Tok på kvelden da jeg var 4+0 og fikk 1-2. Så 4+1 og 4+6 hadde det akkurat bikket høye nok verdier.
Forrige gang fikk jeg 2-3 17DPO, og tok ikke verken før eller etter det. Jeg tok veldig få tester sist, mens nå er jeg mye mer bekymret naturligvis pga vi mistet, og etter å ha lest så mye om kjemisk og div der fosteret har sluttet å utvikle seg. Sist så var ikke det i tankene i det hele tatt. Positiv test var positiv test. Nå tenker jeg veldig mye på at jeg kun fikk 1-2 14 dpo, og ellers litt svake streker, men de var like svake som da jeg testet sist, som var 13 dpo. Venter på nye tester fra cb, men selvfølgelig er alle pakker til Stavanger forsinket pga terminalproblemer.:arghh:
Det er nok bare jeg om bekymrer meg unødvendig, men det er vanskelig å være positiv når styggen på ryggen sitter å ekler seg.

Hei! Har to fullgåtte svangerskap og hadde på begge to relativt sen og svake streker til å begynne med. Synes nå i dette svangerskapet også at de er svake, men ser at de stiger og tenker at det er det viktigste. Disse på bildet er sensitive tester og siste er i dag som er 4+3.
Har ikke så mye kloke ord, ville bare dele at det kan gå bra❤️

Vedlegg

• 20250930_081202.jpg
    20250930_081202.jpg
    1 MB · Visninger: 39
12 dpo og dagens test. Ikke like sterk som i går :/
Prøver igjen senere på samme tid ca som i går!
Håper ikke det blir kjemisk

Vedlegg

• IMG_5332.jpeg
    IMG_5332.jpeg
    823,6 KB · Visninger: 17
Ja, prøv litt senere på konsentrert urin! Jeg har ofte fått svak strek om morgenen. Krysser fingrene for deg :smiley-angelic003
Var sånn i går også :) så bom kom den fine jeg la ut. Da er det kjipt og få svakere nå :)
Symptomene mine har ikke minsket hvertfall. Sovet dårlig , boddybatteri på noe og 50. Hvilepuls økt!! :) hihi

Vedlegg

• IMG_5328.png
    IMG_5328.png
    158,1 KB · Visninger: 22
Var sånn i går også :) så bom kom den fine jeg la ut. Da er det kjipt og få svakere nå :)
Symptomene mine har ikke minsket hvertfall. Sovet dårlig , boddybatteri på noe og 50. Hvilepuls økt!! :) hihi
Ja, det skjønner jeg godt! Verdt å teste midt på dagen eller kvelden også :Heartred Frustrerende når man ikke ser skikkelig stigning før en dag eller to senere..

Back
Topp