Kines reise

Da bare ser det ut som at jeg er på det høyeste punktet i dag og ikke på søndag. Da blir jo den forrige stigningen en del flatere og mer "reell" på en måte?

Men tempen skal jo bare oppover herfra, så i det store bildet spiller det ingen rolle. Skulle jo ønske jeg hadde fått temperaturen på søndag på samme tidspunkt som andre dager, men det var helg, og katten min lot meg sove så :confused005 Pleier å gi hun bløtfôr på morgningen, så derfor kommer hun og vekker meg som en vekkerklokke mellom 05:30 og 06:15 hveeer dag. Som er litt tidligere enn jeg ønsker :smiley-ashamed004
Ja, tempen skal bare oppover herfra. Det var det jeg tenkte på.
Så søt! Skal ikke være sent ut med god mat :gen053 Hunden min gjør det samme. Når han vet at det er noe godt som skal i skåla, så skal det være på sekundet.

Ja, tempen skal bare oppover herfra. Det var det jeg tenkte på.
Så søt! Skal ikke være sent ut med god mat :gen053 Hunden min gjør det samme. Når han vet at det er noe godt som skal i skåla, så skal det være på sekundet.
Haha jaa, jeg skjønner ikke hvordan de klarer det siden lyset ute varierer i løpet av året. Også er det bare meg hun skal vekke, for forloveden min våkner ikke. Ikke noe poeng i å gi han noe oppmerksomhet på morgningen :arghh:

Da bare ser det ut som at jeg er på det høyeste punktet i dag og ikke på søndag. Da blir jo den forrige stigningen en del flatere og mer "reell" på en måte?

Men tempen skal jo bare oppover herfra, så i det store bildet spiller det ingen rolle. Skulle jo ønske jeg hadde fått temperaturen på søndag på samme tidspunkt som andre dager, men det var helg, og katten min lot meg sove så :confused005 Pleier å gi hun bløtfôr på morgningen, så derfor kommer hun og vekker meg som en vekkerklokke mellom 05:30 og 06:15 hveeer dag. Som er litt tidligere enn jeg ønsker :smiley-ashamed004

Jeg hadde en lignende greie på samme søndag (ikke katta som glemte meg da men :hilarious: )

Jeg pleier å tempe kl 05.00, men har vært litt sløv denne mnd. og på søndag hadde jeg glemt tempealarm, så jeg våknet kl 07.30 av et skikkelig mareritt og fikk skyhøy tempmåling som du ser 14.09 CD 15 som en sort prikk. Jeg ba fertility friend om å disregard denne målingen, fordi jeg innså videre i tempingen at målingen måtte være helt bak mål, hadde nok for høy temperatur siden det var «sen» temping, og fordi jeg var midt inni et mareritt som sikkert økte temperaturen min. Du skjønner, jeg pleier å bli litt temperamentsfull i vanskelige situasjoner :joyful: Trenden resten av lutealfasen er grei, litt zigzag-opp/ned på enkeltmålinger, men det er jo trenden man må se på :happy:

Og btw: elsker at du står opp så tidlig og gir katta mat :cat: :Heartbigred

IMG_5568.jpeg

Jeg hadde en lignende greie på samme søndag (ikke katta som glemte meg da men :hilarious: )

Jeg pleier å tempe kl 05.00, men har vært litt sløv denne mnd. og på søndag hadde jeg glemt tempealarm, så jeg våknet kl 07.30 av et skikkelig mareritt og fikk skyhøy tempmåling som du ser 14.09 CD 15 som en sort prikk. Jeg ba fertility friend om å disregard denne målingen, fordi jeg innså videre i tempingen at målingen måtte være helt bak mål, hadde nok for høy temperatur siden det var «sen» temping, og fordi jeg var midt inni et mareritt som sikkert økte temperaturen min. Du skjønner, jeg pleier å bli litt temperamentsfull i vanskelige situasjoner :joyful: Trenden resten av lutealfasen er grei, litt zigzag-opp/ned på enkeltmålinger, men det er jo trenden man må se på :happy:

Og btw: elsker at du står opp så tidlig og gir katta mat :cat: :Heartbigred

Vis vedlegget 470666
Hahaha ja den svarte prikken hadde nok tullet til grafen din mye :hilarious: Aldri tenkt over at er mareritt kan øke kroppstemperaturen en halv grad. Det må ha vært et langvarig mareritt? Men spennende at den går oppover igjen da :nailbiting:

Aii ja hun burde egentlig ikke få så mye bløtfôr, for det er jo egentlig ikke bra for tennene. Men pga hun er så flink til å porsjonere maten sin selv så har hun fått bløtfôr på morgningen :happy: Veldig behagelig å slippe unna diett på dyr.

Litt mer opp i temp i dag. Lurer på om jeg vil få en festedip eller om tempen min er av den typen som fortsetter oppover. Foreløpig ingen symptomer, og ikke har jeg kremete utflod slik jeg hadde rundt 5 dpo den måneden jeg ble gravid samt forrige måned heller :bag: Så siden jeg ikke hadde noe særlig EL slim ved EL heller (men 3-4 dager før) så er jeg litt pessimistisk til denne prøveperioden. Men uansett interessant å se hvordan tempen min oppfører seg. Hvis jeg blir gravid denne prøveperioden så vet jeg ikke hvilke symptomer fra denne syklusen jeg skal ta med som "gode tegn" til neste gang jeg prøver å bli gravid :hilarious: Ingen tegn er et bra tegn? Haha

Screenshot_20250925_065427_FF App.jpg

CD 18

Litt opp igjen nå :nailbiting:

Våknet i 2 tiden på natten i dag og måtte på do. Bare for nysgjerrighet tok jeg en måling, og den var på 35,5!! Jeg er overrasket over hvor mye tempen økte til morgningen. Lurer på hvorfor den var så lav midt på natten?

Vis vedlegget 470591
Hvis du er en sånn som får så tidlige tester som du har fått kan det hende for din del at implantasjon skjer litt tidligere enn «normalt». Du har jo fått så tidlige tester som nesten ingen andre :hilarious:

Hvis du er en sånn som får så tidlige tester som du har fått kan det hende for din del at implantasjon skjer litt tidligere enn «normalt». Du har jo fått så tidlige tester som nesten ingen andre :hilarious:
Hehe den måneden må jeg ha hatt implantasjon 5 dpo. Tror ikke det skjer igjen med det første :hilarious: Da måtte jeg hatt implantasjon i dag, og selv om jeg har merket litt murringer nå på kvelden samt den kremete utfloden som kom igjen, så tror jeg bare begge de to har med progesteron å gjøre :smiley-ashamed004 Bare endelig noen tegn på at kroppen ER KLAR for en implantasjon nå tror jeg :nailbiting: Bare så spent på tempen min i morgen tidlig da etter de tegnene nå i kveld. Skjer jo sikkert absolutt ingenting :hilarious:

Håper for deg:smiley-angelic001 Er så spennende:nailbiting:

Jeg ble litt fristet til å ta en test bare i tilfelle jeg er 7 dpo (men jeg er egentlig veldig sikker på at jeg er 6 dpo). Den er super negativ haha. Med ekstra hvit strek der testlinjen kunne vært :hilarious: Så der ligger iallfall utgangspunktet mitt på denne prøveperioden her, selv med babyplan tidligtester :hilarious:

20250926_120833.jpg

Jeg ble litt fristet til å ta en test bare i tilfelle jeg er 7 dpo (men jeg er egentlig veldig sikker på at jeg er 6 dpo). Den er super negativ haha. Med ekstra hvit strek der testlinjen kunne vært :hilarious: Så der ligger iallfall utgangspunktet mitt på denne prøveperioden her, selv med babyplan tidligtester :hilarious:

Vis vedlegget 470806

Haha, fort gjort å ryke på en testesmell:hilarious:

Vis vedlegget 470806
Spennende å være igang iallefall, og greit å ha et «nullpunkt» eller sammenligningsgrunnlag :hilarious: Håper masse for deg :smiley-angelic001:Heartbigred

Haha, fort gjort å ryke på en testesmell:hilarious:
Jaaaaa men jeg har heldigvis mye å gjøre i dag med overnattingsbesøk straks og en bursdagsfest jeg skal i, samt at jeg må jobbe litt overtid i morgen. Har også meldt meg på en pilatestime. Satser på at tiden går litt fort da :) Iallfall hvis jeg tar en fjelltur etter pilatestimen i morgen. Da får jeg sånn perfekt tiss til testing etterpå siden jeg mister mer væske enn det som kommer inn, og jeg er ute av huset i 2 timer :happy:

Jaaaaa men jeg har heldigvis mye å gjøre i dag med overnattingsbesøk straks og en bursdagsfest jeg skal i, samt at jeg må jobbe litt overtid i morgen. Har også meldt meg på en pilatestime. Satser på at tiden går litt fort da :) Iallfall hvis jeg tar en fjelltur etter pilatestimen i morgen. Da får jeg sånn perfekt tiss til testing etterpå siden jeg mister mer væske enn det som kommer inn, og jeg er ute av huset i 2 timer :happy:

Spennende å følge med på deg❤️ Lurt å ha en masse å ta deg til, så går tiden fort unna:smiley-bounce012

Såååå regner med at implantasjonen ikke har skjedd enda? Det står veldig stille på tempgrafen foreløpig i dag 8 dpo :confused005

Screenshot_20250928_122135_FF App.jpg

Back
Topp