Ønsket om flere småperler - GRAVID

Takk godeste :shy::Heartpink Hvordan går det med deg? :Heartpink
Det går fint, takk som spør :Heartred Syns det går mye bedre nå som jeg har klart å ikke bli så oppslukt av hele babyprosjektet:happy: I dag er jeg på 12 dpo og har ikke testet noe enda. Dette blir andre pp jeg bare venter på ikm, og det funker tydeligvis bedre for min del:happy:

Det gleder meg veldig å se at du endelig føler litt på lykken:love017 Unner deg det:Heartred Hvordan går det med utmattelsen?:Heartred Har selv slitt med det så jeg vet hvor slitsomt og frustrerende det kan være..

Første tidlige ultralyd 8+5

Her er bamsemumset vårt, med bankende hjerte :shy: :HeartpinkFor en følelse! For en glede! Lille venn har navlesnoren i morkaken nå så den mest kritiske fasen var over sa jordmor. Alt så helt supert ut :hello2 Hun målte lille til 2,13 cm og nøyaktig 8+5 i dag, som er nøyaktig samme dagen jeg har :woot: Nå feirer jeg og lille venn for oss selv med å putte i oss noe godt på restaurant :smug:

Vis vedlegget 470429Vis vedlegget 470430Vis vedlegget 470431
Herremin er ikke det bare det mest nydelige synet??? Bare slått av å få se bebisen for første gang under fødselen, spør du meg:love017:Heartred Og føler det «smaker» enda bedre når ønsket er så stort! Gratulerer med bamsemumsen:Heartred

Her er bamsemumset vårt, med bankende hjerte :shy: :HeartpinkFor en følelse! For en glede! Lille venn har navlesnoren i morkaken nå så den mest kritiske fasen var over sa jordmor. Alt så helt supert ut :hello2 Hun målte lille til 2,13 cm og nøyaktig 8+5 i dag, som er nøyaktig samme dagen jeg har :woot: Nå feirer jeg og lille venn for oss selv med å putte i oss noe godt på restaurant :smug:

Herregud for et utrolig morsomt og nydelig bilde! "Hjeeelp mammaa, alt er opp ned":hilarious: :love017 :love017 :love017 :love017 :Heartpink

Herremin er ikke det bare det mest nydelige synet??? Bare slått av å få se bebisen for første gang under fødselen, spør du meg:love017:Heartred Og føler det «smaker» enda bedre når ønsket er så stort! Gratulerer med bamsemumsen:Heartred
Ja det er helt helt magisk :shy: Veldig spesielt når man har ønsket og stått på for det ja :hilarious: Og å tenke på at den lille bamsemumsen er VÅR lille skapning :hello2:Heartpink Tusen tusen takk!

Så fantastisk!! Og for en lettelse det må være :Heartpink

Jaaa helt magisk! …plutselig står ligger du der også om noen uker og ser ett bankende hjerte vettu ;)
Åhh jeg håper!! Tenkte jeg skulle høre om det når jeg etter hvert bestiller time hos fastlegen - om jeg kan få henvisning til tidlig ultralyd i uke 8-9. meeen akkurat nå så venter jeg fremdeles bare på å begynne å blø for å være ærlig.. klarer ikke helt tro på at «this is it»

Hei! Gratulerer så mye med graviditeten :love2 Jeg måtte bare kommentere her, for det var akkurat som å lese om meg selv :joyful: Kos deg med mai-babyen din når den tid kommer :love7
IMG_0424.jpeg

Åhh jeg håper!! Tenkte jeg skulle høre om det når jeg etter hvert bestiller time hos fastlegen - om jeg kan få henvisning til tidlig ultralyd i uke 8-9. meeen akkurat nå så venter jeg fremdeles bare på å begynne å blø for å være ærlig.. klarer ikke helt tro på at «this is it»
Ja det var veldig fint å få se så tidlig, helt kritisk lenge å vente til 13+2 med tidlig ordinær UL uten å engang vite om noen var der inne :bag:

Skjønner tanken, hadde det litt sånn etter positiv test, for først da begynte litt strekk og drag og småmurringer, er jo så vant til at TR kommer så syns det er rart enda :bag::happy: Krysser ALT for at THIS IS IT for oss :Heartpink:hello2

Hei! Gratulerer så mye med graviditeten :love2 Jeg måtte bare kommentere her, for det var akkurat som å lese om meg selv :joyful: Kos deg med mai-babyen din når den tid kommer :love7
Vis vedlegget 470827
Næææ så koselig at du leste og kommenterte! Oi er det sant at vi har så mye til felles? :hello2 Blir så glad når jeg hører andre kronisk syke som finner en meningsfull retning selv om man er dårlig :Heartpink Kan du si litt kort om hva du gjør hvis du får til uten å avsløre for mye personlig selvsagt? Jeg har dessverre måttet tatt en pause fra bedriften min da jeg måtte stoppe å ta støttemedisiner jeg ikke kunne ta da vi skulle prøve på nr.2. Så har vært litt mer utmattet igjen siste halvåret dessverre :Heartpink

Ja det var veldig fint å få se så tidlig, helt kritisk lenge å vente til 13+2 med tidlig ordinær UL uten å engang vite om noen var der inne :bag:

Skjønner tanken, hadde det litt sånn etter positiv test, for først da begynte litt strekk og drag og småmurringer, er jo så vant til at TR kommer så syns det er rart enda :bag::happy: Krysser ALT for at THIS IS IT for oss :Heartpink:hello2
Ja herregud det er jo en evighet å vente på! Synes egentlig disse prøverundene har gått veldig fort, mens nå kommer dagene til å snirkle seg av gårde.. :dance008 :nailbiting:

Hvordan er det med barnet du har fra før? Er det gutt eller jente? Hva «håper» du på denne gang?

Åhh ja det håper jeg så inderlig at det er! Og tenk så kos med en liten mai og juni baby :drunken_smilie

Næææ så koselig at du leste og kommenterte! Oi er det sant at vi har så mye til felles? :hello2 Blir så glad når jeg hører andre kronisk syke som finner en meningsfull retning selv om man er dårlig :Heartpink Kan du si litt kort om hva du gjør hvis du får til uten å avsløre for mye personlig selvsagt? Jeg har dessverre måttet tatt en pause fra bedriften min da jeg måtte stoppe å ta støttemedisiner jeg ikke kunne ta da vi skulle prøve på nr.2. Så har vært litt mer utmattet igjen siste halvåret dessverre :Heartpink
Ja, det har vi! Eller, har fått ett til barn nå da, som er 1 år :happy: Med det barnet som kom i 2020, så testet jeg fordi mensen ikke kom, og da var det en svaaak strek. Og jeg bare: okey, da er jeg vel gravid. Skjønner ikke at jeg ikke testet mer (er jo så gøy og) :hilarious: Så ultralyd i uke 18 liksom :wacky: Min bedrift er håndarbeid, så det er rimelig greit å få til på sofaen også! Håper formen kommer tilbake snart, har jo veldig tro på at graviditet kan for noen forbedre formen mtp hvordan kjønnshormonene demper det overaltive immunsystemet, og mange blir friskere av slike sykdommer. Har du merket en forskjell tidligere, eller f.eks forverring før/under mens? Tvi tvi :love2

12+0

Hurra for å ha kommet til uke 13! De siste dagene har symptomene være snillere mot meg og jeg har hatt litt mer piffen. Jeg trenger ikke sove like mye som tidligere og jeg har mer krefter til overs til familien min! Det er en stor seier i seg selv!

Nå er det 9 dager igjen til OTUL og NIPT. Jeg er nervøs, håper så inderlig at alt er bra der inne. Kunne tenkt å fortalt jenta vår at hun skal bli storesøster på bursdagen hennes som bare er noen dager etter NIPT!

Ellers så lurer jeg noen ganger på om jeg føler noe inni livmor :wideyed::woot: Kan bare være innbilning selvsagt eller luft :taunt005 Men kjennes mer som leamus-aktig. Håååper det er liv og røre der inne! :smiley-angelic001

Milepæler
  • 6+0
  • 7+0
  • Første svangerskapskontroll 7+5
  • Tidlig privat ultralyd 8+5
  • Uke 12+0
  • NIPT + tidlig ultralyd 13+2
  • Ordinær ultralyd 18+0 (?)

Back
Topp