I dag er jeg 5+5!
Etter snart 2 uker druknet i sorg (av min hund jeg måtte ta farvel med) og deretter utslått av sykdom, følte jeg meg et liiiiite hakk bedre i dag
Jeg har sovet 2-4 ganger om dagen, men i dag hadde jeg nok krefter til å gå meg en 4,5 km tur i finværet. Det gjorde godt, men tårene rant store deler av veien fordi jeg har ALDRI gått tur alene her vi bor, uten hundejenta mi
Så det var veldig sårt…
Ellers er jeg enda graviiid, føles veldig gravid, fremtredende symptomer tidlig denne gangen:
- Sprengte bryst
- Ulvesulten
- Tett og andpusten
- Strekk og drag ligamenter, fant ut i dag at det er de runde ligamentene jeg kjenner… kan man det så tidlig?

- Også har jeg fått en skikkelig «pouch» på nederste magen
Det er vel litt vel tidlig det og?!
Etter snart 2 uker druknet i sorg (av min hund jeg måtte ta farvel med) og deretter utslått av sykdom, følte jeg meg et liiiiite hakk bedre i dag

Jeg har sovet 2-4 ganger om dagen, men i dag hadde jeg nok krefter til å gå meg en 4,5 km tur i finværet. Det gjorde godt, men tårene rant store deler av veien fordi jeg har ALDRI gått tur alene her vi bor, uten hundejenta mi

Så det var veldig sårt…Ellers er jeg enda graviiid, føles veldig gravid, fremtredende symptomer tidlig denne gangen:
- Sprengte bryst
- Ulvesulten
- Tett og andpusten
- Strekk og drag ligamenter, fant ut i dag at det er de runde ligamentene jeg kjenner… kan man det så tidlig?

- Også har jeg fått en skikkelig «pouch» på nederste magen
Det er vel litt vel tidlig det og?!
Last edited:
Og så har du fått noe annet å glede deg over som forhåpentligvis kan ta fokuset ditt fremover, som det å kjenne på at du er veldig gravid 

Hadde det helt likt. Så bare hvil og plei deg selv
Men svikter jo litt i fht familie og oppmøte og ALT når man bare må ligge
Men ja, nå er det bare å ta en dag om gangen her

Du har jo kommet så langt nå, og hvis det går fint på ultralyden på mandag så er jo sjansen så høy for at alt skal gå bra