Min vei mot andremann

12 DPO
Fortsatt veldig fin test! Iiih, kjenner jeg har litt troen på dette :nailbiting:❤️

Vedlegg

• IMG_7111.jpeg
    IMG_7111.jpeg
    790,9 KB · Visninger: 30
15 DPO (4+1)

Se her da!! Jeg har vært litt stresset de siste dagene, fordi jeg føler at testene ikke har steget noe særlig. Men i dag gjorde testen et hopp, og da måtte jeg prøve meg på en digital ❤️ sååå deilig å se 2-3 og nå skal jeg prøve å senke skuldrene litt!

Vedlegg

• IMG_7117.jpeg
    IMG_7117.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 35
15 DPO (4+1)

Se her da!! Jeg har vært litt stresset de siste dagene, fordi jeg føler at testene ikke har steget noe særlig. Men i dag gjorde testen et hopp, og da måtte jeg prøve meg på en digital ❤️ sååå deilig å se 2-3 og nå skal jeg prøve å senke skuldrene litt!
Superfint test!! Jeg har skikkelig troa på den lille spiren her :love7 Det blir juni-baby av dette :Heartred

5+1

So far so good. Ingen blødninger, så regner med lille frø har det fint inni der. Har fått time til ultralyd om to uker, da er jeg 7+1. Dagene går så sakte, og jeg er så spent på om det er noe liv! Har lite symptomer annet enn at jeg er kjempetrøtt - husker det var helt likt sist også. Deilig at jeg sovner fort i det minste :shy:

Huff ja de første ukene er så lange :dead: det gleder meg å høre at alt ser ut til å gå bra, og at du om ikke så altfor lenge vil få det bekreftet :Heartred

Back
Topp