Tester ➕

Jeg er litt der som Håpefull i dag. Var grei stigning på morgentrim i går og i dag er det ikke store forskjellen. Men vi får krysse fingrene for at disse babyene klorer seg fast:Heartred

Jeg er litt der som Håpefull i dag. Var grei stigning på morgentrim i går og i dag er det ikke store forskjellen. Men vi får krysse fingrene for at disse babyene klorer seg fast:Heartred
Stressende når det skjer, får håpe utviklingen går litt i rykk og i napp. Noen tid på lengde siden sist tiss eller væskeinntak hos deg og? Hadde liksom forventet 50% sterkere test

Hei juni-gjengen! :Heartred
Melder med forsiktig inn her 10dpo med disse testene. Føles helt sinnsykt ut i og med at den satt på første forsøk. Så jeg klarer ikke helt å tro at det skal gå bra :nailbiting:
Men, vi krysser fingrene for at barn nr 3 melder sin ankomst i juni. Gleder meg så utrolig mye til å fortelle det til storebror (8) og storesøster (6), de har mast om søsken lenge og jeg tror de kommer til å bli veldig glade :dummy:

Vedlegg

• IMG_0715.jpeg
    IMG_0715.jpeg
    922,7 KB · Visninger: 90
  • IMG_0712.jpeg
    IMG_0712.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 90
Orker ikke å miste igjen :( Dårlig magefølse nå. Sammenligningsbilde fra i dag og enkelttest fra i går
Åå, dette kjenner jeg igjen. Har tatt så mange tester og ser sammenhengen med veeeeldig lite forskjell fra dag til dag noen dager, før det plutselig hopper litt.

Har stått opp flere morgener og tenkt «NÅ må den jo ha blitt mye sterkere», og så har den ikke det. Men så tester jeg senere på dagen, og da er det bittelitt mer stigning!

Noen ganger er urinen såpass lys at jeg har lært meg å forvente lite stigning, og da kan jeg helle ut og heller prøve igjen 3-4 timer senere (ikke drikke mengder osv i mellomtiden).

Syns ikke testen har økt som ønsket til i dag, det var min siste, og jeg jobber nå veldig med å ikke kjøpe flere tester. Jeg får jo uansett ikke gjort noe med det, man har ikke noe mer eller mindre kontroll uansettt hvordan testen ser ut.. send meg styrke til å IKKE fôre testetrangen!! Jeg ER jo gravid frem til det motsatte er bevist..!

Syns ikke testen har økt som ønsket til i dag, det var min siste, og jeg jobber nå veldig med å ikke kjøpe flere tester. Jeg får jo uansett ikke gjort noe med det, man har ikke noe mer eller mindre kontroll uansettt hvordan testen ser ut.. send meg styrke til å IKKE fôre testetrangen!! Jeg ER jo gravid frem til det motsatte er bevist..!
Ja, det er grusomt. Man har liksom lyst til å ha litt kontroll. Jeg googler febrilsk alle tegn til symptomer i tilfelle det kan være tegn på kjemisk, men blir jo aldri klokere. Likevel klarer jeg ikke å slutte :rolleyes:

Du ER gravid, ja!!

Jeg også, så nå tester jeg egentlig bare for moro skyld. Mine stagnerte litt et par dager (brukte også litt dårlige tester) før de tok seg opp i går 17 DPO :hello2 Men like mye gravid som da jeg hadde en svaaaaak strek for en uke siden!

Kjenner meg igjen i dette! Eg tester for eg klarer ikkje å tru at det er sant eller at det skal gå bra! Har ikkje sagt det til min egen mor ennda engang! Er så redd for at den ikkje stiger, at eg mister tidlig osv! Så eg kommer nok til å teste til eg får 3+ og dyestealer :angelic:

Kjenner meg igjen i dette! Eg tester for eg klarer ikkje å tru at det er sant eller at det skal gå bra! Har ikkje sagt det til min egen mor ennda engang! Er så redd for at den ikkje stiger, at eg mister tidlig osv! Så eg kommer nok til å teste til eg får 3+ og dyestealer :angelic:
Jeg har vanligvis pleid å være helt ekstrem på testing. I alle mine graviditeter har jeg testet minst to ganger om dagen frem til 3+.. men nå jobber jeg veldig hardt for å la være. Rett og slett fordi det ikke er bra for psyken min og fordi jeg får ikke gjort noe med det uansett. Så jeg skal ta en test om noen dager for å se om det stiger, men prøver å holde meg litt i skinnet nå :nailbiting:

Back
Topp