Ohh dyestealer, da kan du godt pensjonere testene ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohh dyestealer, da kan du godt pensjonere testene ja
Jeg fikk også 1-2 i dag selv om jeg egentlig tror jeg er 16 dpo i dag. Men leser på nettet at det er vanlig at disse slår ut for sent. Så for min del tror jeg at jeg skal slutte å ta dem. Om jeg får det til…Akkurat der jeg er, 14dpo og fikk 1-2. Hadde egentlig tenkt til å vente til i morgen, men ble påvirket av de som får 2-3 på 14dpo. Synes egentlig testen min ser litt sterkere ut enn da jeg fikk det forrige gang
Ja, lurer på om de kan ha blitt mer ustabile og, siden testen var svakere, enn i dag, forrige gang jeg fikk 2-3Jeg fikk også 1-2 i dag selv om jeg egentlig tror jeg er 16 dpo i dag. Men leser på nettet at det er vanlig at disse slår ut for sent. Så for min del tror jeg at jeg skal slutte å ta dem. Om jeg får det til…
Gratulerer og velkommenSniker meg forsiktig inn her11 dpo i dag og fikk en fin strek på vanlig g.test
![]()

De stiger kjempefintGårdagens på første dotur, og i dag på første dotur:Vis vedlegget 470526Vis vedlegget 470527
Og gårdagens på andre dotur, og dagens på andre dotur: Vis vedlegget 470528Vis vedlegget 470529
Er det bare meg eller blir de faktisk litt sterkere?

Kan være vanskelig å se økning hver dag! Ser du økning fra i forrigårs til i dag?Synes ikke testen i dag ser noe sterkere ut enn i går. Drakk mer i går og våknet opp og tokk testen noen timer før, men allikevel burde det vel ha vært stigning. Uff, jeg som gledet meg sånn i går

Har vært så lett å se forskjell til nå. Så godt forskjell fra i forrigår til i går, men nå er det nesten lysere enn i gårKan være vanskelig å se økning hver dag! Ser du økning fra i forrigårs til i dag?![]()
Enig med annap97, det kan være noen endringer fra dag til dag. Men skjønner også at du har dårlig magefølelse med dårlige erfaringer fra før. Krysset fingrene for deg!Orker ikke å miste igjenDårlig magefølse nå. Sammenligningsbilde fra i dag og enkelttest fra i går
Åå skjønner. Syns den ser mye sterkere ut enn for to dager siden hvertfall. Så forhåpentligvis ser den sterkere ut i morgenOrker ikke å miste igjenDårlig magefølse nå. Sammenligningsbilde fra i dag og enkelttest fra i går

Enig med annap97, det kan være noen endringer fra dag til dag. Men skjønner også at du har dårlig magefølelse med dårlige erfaringer fra før. Krysset fingrene for deg!
TakkÅå skjønner. Syns den ser mye sterkere ut enn for to dager siden hvertfall. Så forhåpentligvis ser den sterkere ut i morgen![]()
Ja er noe med det når man har opplevd det før. Følte det var så fin stigning til nå i forhold til før, kunne det ikke bare ha fortsatt sånn