Tester ➕

Akkurat der jeg er, 14dpo og fikk 1-2. Hadde egentlig tenkt til å vente til i morgen, men ble påvirket av de som får 2-3 på 14dpo. Synes egentlig testen min ser litt sterkere ut enn da jeg fikk det forrige gang
Jeg fikk også 1-2 i dag selv om jeg egentlig tror jeg er 16 dpo i dag. Men leser på nettet at det er vanlig at disse slår ut for sent. Så for min del tror jeg at jeg skal slutte å ta dem. Om jeg får det til…

Jeg fikk også 1-2 i dag selv om jeg egentlig tror jeg er 16 dpo i dag. Men leser på nettet at det er vanlig at disse slår ut for sent. Så for min del tror jeg at jeg skal slutte å ta dem. Om jeg får det til…
Ja, lurer på om de kan ha blitt mer ustabile og, siden testen var svakere, enn i dag, forrige gang jeg fikk 2-3

Sniker meg forsiktig inn her, 13dpo i dag ❤️

Vedlegg

• IMG_7112.jpeg
    IMG_7112.jpeg
    821,3 KB · Visninger: 19
Synes ikke testen i dag ser noe sterkere ut enn i går. Drakk mer i går og våknet opp og tokk testen noen timer før, men allikevel burde det vel ha vært stigning. Uff, jeg som gledet meg sånn i går

Synes ikke testen i dag ser noe sterkere ut enn i går. Drakk mer i går og våknet opp og tokk testen noen timer før, men allikevel burde det vel ha vært stigning. Uff, jeg som gledet meg sånn i går
Kan være vanskelig å se økning hver dag! Ser du økning fra i forrigårs til i dag? :love017

Orker ikke å miste igjen :( Dårlig magefølse nå. Sammenligningsbilde fra i dag og enkelttest fra i går

Vedlegg

• Screenshot_20250924_050300_Gallery.jpg
    Screenshot_20250924_050300_Gallery.jpg
    217,5 KB · Visninger: 94
  • Screenshot_20250924_050035_Gallery.jpg
    Screenshot_20250924_050035_Gallery.jpg
    280,5 KB · Visninger: 94
  • Screenshot_20250924_045941_Premom.jpg
    Screenshot_20250924_045941_Premom.jpg
    236,7 KB · Visninger: 94
Orker ikke å miste igjen :( Dårlig magefølse nå. Sammenligningsbilde fra i dag og enkelttest fra i går
Enig med annap97, det kan være noen endringer fra dag til dag. Men skjønner også at du har dårlig magefølelse med dårlige erfaringer fra før. Krysset fingrene for deg!

Enig med annap97, det kan være noen endringer fra dag til dag. Men skjønner også at du har dårlig magefølelse med dårlige erfaringer fra før. Krysset fingrene for deg!
Åå skjønner. Syns den ser mye sterkere ut enn for to dager siden hvertfall. Så forhåpentligvis ser den sterkere ut i morgen :Heartpink
Takk :Heartred Ja er noe med det når man har opplevd det før. Følte det var så fin stigning til nå i forhold til før, kunne det ikke bare ha fortsatt sånn :sorry:

Back
Topp