Første innkjøp - til deg selv eller baby

Frostbite

Virgo and moon child ☾
Himmelbarn
♡ Babymais2026 ♡
Har dere vært på handling allerede? Hva er det første dere har kjøpt, eller hva er det første dere skal kjøpe? :woot:

Har bestilt en jeans med low cut, i endel større størrelser enn jeg vanligvis bruker, håper den kan brukes gjennom graviditeten og tiden etter

Kjøpte en yoga bukse med nedbrutt, og 2 store tynne gensere. Magen buler litt allerede og ikke så digg å ha på jeans lenger, selv om de passer.

Allerede kjøpt en del gravidklær, hadde så sykt vond og stor mage, så måtte ha større klær som skjuler og ikke strammer! Så handlet 10 plagg faktisk! Det var beste valget!!

Allerede kjøpt en del gravidklær, hadde så sykt vond og stor mage, så måtte ha større klær som skjuler og ikke strammer! Så handlet 10 plagg faktisk! Det var beste valget!!
Jeg tror jeg også må investere i gravidklær. Hvor har du kjøpt?

Jeg tror jeg også må investere i gravidklær. Hvor har du kjøpt?
Det ble faktisk H&M fordi de hadde mest hverdagslige plagg som jeg så etter (som skjulte) pluss at de har jevnlig salg. Det viktigste var myke bukser og lange topper:
IMG_6701.jpegIMG_6702.jpeg

Tenkte på dette når jeg sto og vasket både blåbær og fettflekker på en ellers hvit body idag, at jeg må tipse alle nybakte gravide med nr1 om disse to såpene;
1) Påstell såpe (sitron såpe) - denne tar det meste av misfarging på klær (feks babybæsj, som det ofte er mye av i staten)
2) gallesåpe - denne tar fettflekker på klær

Disse to er et must, jeg bruker de hver dag, i det minste påstellspåen, hvis ikke hadde jeg måtte kastet endel tøy, men kanskje det bare er mine barn som griser så mye :joyful: :smiley-angelic008

Kjøpte et sett mammaklær på Lindex som jeg har siklet lenge over! Det kommer i posten til uken. Føler jeg meg bra i de så kommer jeg til å kjøpe flere. Er viktig at jeg ikke føler meg sprengt i vanlige klær. Blir så sur da :hilarious:

Kjøpte et sett mammaklær på Lindex som jeg har siklet lenge over! Det kommer i posten til uken. Føler jeg meg bra i de så kommer jeg til å kjøpe flere. Er viktig at jeg ikke føler meg sprengt i vanlige klær. Blir så sur da :hilarious:
Spennende! Har du bilde av produktene? :pompus:

Tenkte å vente en god stund sånn egentlig. Men kom i helgen over et godt tilbud på vognposer, så kjøpte et par stk.

Tenkte å vente en god stund sånn egentlig. Men kom i helgen over et godt tilbud på vognposer, så kjøpte et par stk.
Så gøy! Hvilken type var det?

Back
Topp