Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal også kjøpe BBhugme! Aldri prøvd, men MÅ haJeg har tenkt å kjøpe sånn BBhugme. Aldri prøvd før, men måååå ha!

Jeg tror jeg også må investere i gravidklær. Hvor har du kjøpt?Allerede kjøpt en del gravidklær, hadde så sykt vond og stor mage, så måtte ha større klær som skjuler og ikke strammer! Så handlet 10 plagg faktisk! Det var beste valget!!

Spennende! Har du bilde av produktene?Kjøpte et sett mammaklær på Lindex som jeg har siklet lenge over! Det kommer i posten til uken. Føler jeg meg bra i de så kommer jeg til å kjøpe flere. Er viktig at jeg ikke føler meg sprengt i vanlige klær. Blir så sur da![]()

Så gøy! Hvilken type var det?Tenkte å vente en god stund sånn egentlig. Men kom i helgen over et godt tilbud på vognposer, så kjøpte et par stk.
Disse tre på jollyroom, fikk 20% ekstra rabatt med koden til Celine Ellefsen (Celine20). Tenkte brun, grå og grønn var safe farger uansett kjønnSå gøy! Hvilken type var det?
Gleder meg altså så mye til å handle masse små klær, det er så mye fint i butikkene nå!
Seriøst, det er bare viljestyrken og vettet som stopper meg fra å løpe ut og handle bittesmå klær med en eneste gangGleder meg altså så mye til å handle masse små klær, det er så mye fint i butikkene nå!

Samme her, har altså så lyst!Seriøst, det er bare viljestyrken og vettet som stopper meg fra å løpe ut og handle bittesmå klær med en eneste gang![]()