September 2025

Jeg kan settes på ikke gravid:/
Helt blanke tester fortsatt.
Vurderer nytt uttak privat igjen i oktober, ellers er alternativet oppstart offentlig tidligst i februar.
Kan også settes på ikke gravid :sorry:
Negative tester og har begynt å spotte. Merkelig at TR tvinger seg frem selv på 800 mg med progesteron.

Tar delvis pause, men skal starte på Progynova på CD21, før ny simulering.
Så leit at det ikke gikk. Sender dere begge en stor klem og håper for klaff neste runde :smiley-angelic001 :Heartpink

Hei dere. Jeg er bruker i denne appen siden mai, leste i forumet til nå, men nå vil jeg skrive meldinger også.
Jeg er 37 år gammel med lav amh og i dag fikk jeg vite at ivf nummer 2 er ikke suksess. Hvilken gruppe er aktuelle for min del her i forumet? Kan noen hjelpe meg?

Hei dere. Jeg er bruker i denne appen siden mai, leste i forumet til nå, men nå vil jeg skrive meldinger også.
Jeg er 37 år gammel med lav amh og i dag fikk jeg vite at ivf nummer 2 er ikke suksess. Hvilken gruppe er aktuelle for min del her i forumet? Kan noen hjelpe meg?
Heisann og velkommen :Heartred Trist at det ikke var suksess med IVF nr 2. Inne på assistert forum så opprettes det grupper per måned som man kan melde seg inn i. F.eks. jeg skal ha fryseinnsett i oktober, men har meldt meg inn i september gruppen for å henge litt her i ventetiden med godtfolket :Heartpink Innmeldingen står beskrevet på første side i denne tråden så se gjerne på den. Vet ikke om det besvarte spørsmålet ditt?

Er det flere som hsr fått beskjed om at det nesten garantert blir fryseforsøk pga pcos? Virket nesten som at legen forventet at jeg kom til å bli overstimulert:oops:
Er det mest de som har pcos blir overstimulert? Jeg har ikke pcos og starter stimulering i begynnelsen av oktober. Håper jeg ikke blir overstimulert slik at insettet blir også i oktober.

Jeg kan også settes på ikke-gravid:( må vente til oktober med å få nytt eggutak
Ånei, nå ble jeg veldig lei meg på dine vegne, hadde håpet at du slapp nytt uttak:( helt i kjelleren eller hvordan går det?

Heldigvis mindre ventetid for oss enn offentlig ellers i landet da. Får du sette inn fersk? I så fall havner vi sikkert likt i løypa, jeg skal trolig sette inn i starten av november (hvis alt går som smurt!)

Er det mest de som har pcos blir overstimulert? Jeg har ikke pcos og starter stimulering i begynnelsen av oktober. Håper jeg ikke blir overstimulert slik at insettet blir også i oktober.

Ja, eller de har lettere for å bli det. Men man kan bli det med helt vanlig eggreserve også. Veldig lite sannsynlig for sånne som meg med noe lav amh, da muligheten for å få mange egg ikke er tilstede og sannsynligheten for at kroppen overreagerer er liten :-)

Ånei, nå ble jeg veldig lei meg på dine vegne, hadde håpet at du slapp nytt uttak:( helt i kjelleren eller hvordan går det?

Heldigvis mindre ventetid for oss enn offentlig ellers i landet da. Får du sette inn fersk? I så fall havner vi sikkert likt i løypa, jeg skal trolig sette inn i starten av november (hvis alt går som smurt!)
Ja det er ganske dritt men jeg har besøk i flere dager og føler på en måte at jeg har tid til å bli skikkelig lei meg. Spurte dem om vi kan lage en plan før neste mens men de sier de aldri planlegger nytt forsøk før testdag (20/9):/ noe jeg syns er litt teit for sjansen er jo veldig liten at den plutselig skulle bli positiv nå. Og jeg får nok mensen før testdagen. Men men. Så da blir det halvveis oktober da med sannsynlig :)

Jeg får sette inn fersk men tror egentlig ikke jeg vil det. Føler det er bedre for kroppen å ta det syklusen etterpå når alt av hormoner har stabilisert seg mer lg miljøet i livmora er bedre. Men tror jeg må ta det som det kommer. Litt avhengig av hvor mange embryoer vi får også. Men ellers havner vi nok samtidig i løypa ja!! Går det greit med sprøytene?:Heartpink

Heisann og velkommen :Heartred Trist at det ikke var suksess med IVF nr 2. Inne på assistert forum så opprettes det grupper per måned som man kan melde seg inn i. F.eks. jeg skal ha fryseinnsett i oktober, men har meldt meg inn i september gruppen for å henge litt her i ventetiden med godtfolket :Heartpink Innmeldingen står beskrevet på første side i denne tråden så se gjerne på den. Vet ikke om det besvarte spørsmålet ditt?

I søke feltet skriver jeg assistert, ikke sant? Er det sånn fungerer det for å finne lettere?

Jeg snakket med Helsenorge i går fordi jeg var usikker rundt egenandelen på medisiner og om man kun regnet med medisiner i forbindelse med IVF. Men de fortalte meg at eventuelle medisiner man har brukt før forsøket også telte med på egenandelen så lenge man hadde erklæring på at man trengte det i forbindelse med utfordringer/infertilitet :) Jeg har snart nådd grensen på 20k bare på første IVF forsøk:dead:, så var fint å høre at medisinene før dette også kunne regnes med.

Jeg vil også sende en styrkeklem til alle sammen. Det er virkelig en tung reise å stå i, og vil bare si at dere alle er veldig sterke som står i det :Heartred God helg alle sammen. Sender positive tanker til alle.

Jeg snakket med Helsenorge i går fordi jeg var usikker rundt egenandelen på medisiner og om man kun regnet med medisiner i forbindelse med IVF. Men de fortalte meg at eventuelle medisiner man har brukt før forsøket også telte med på egenandelen så lenge man hadde erklæring på at man trengte det i forbindelse med utfordringer/infertilitet :) Jeg har snart nådd grensen på 20k bare på første IVF forsøk:dead:, så var fint å høre at medisinene før dette også kunne regnes med.

Jeg vil også sende en styrkeklem til alle sammen. Det er virkelig en tung reise å stå i, og vil bare si at dere alle er veldig sterke som står i det :Heartred God helg alle sammen. Sender positive tanker til alle.
Ville dele tilfelle flere var usikker på ting rundt egenandelen :)

Åh det var godt å lese for din del at det du har betalt hittil blir med på egenandelen :hello2

Takk for styrkeklemmen, den gis tilbake til deg også, det er tungt og altoppslukende men glad for at vi har fellesskapet her inne :smiley-angelic003:Heartbigred

Da blir det uttak på tirsdag her! Kontrollen viste til sammen 10 follikler. Litt varierende størrelse men veldig fornøyd med tanke på amhen min på 7 :)

Back
Topp