Jeg er i gang med stimulering! Endelig! Vært på UL i dag og det så bra ut, men slimhinnen var 5mm så de synes den var på grensen, Allikevel besluttet oppstart i dag CD3. Stimulerer med kun Pergoveris 375 frem til neste UL mandag.Hei til nye og gamle prøvere!
Dette blir mest sannsynlig mitt siste forsøk. Håper jeg endelig får et søsken til sønnen min etter over 2 års prøving av og på. Jeg har svært lav AMH og har ikke respondert bra på stimulering i mai og juni. Går på DHEA og håper det kan være med å bedre hormonbalansen.
Otilde - 42 - solomor - B2 - Copenhagen Fertility Clinic - IVF4 (+3 avbrutte IVF) - Pergoveris, Letrozol, Fyremadel og luteralstøtte er ikke fastsatt - venter på oppstart med 7 dager forsinket mens…
Hvor lang utsettelse blir det når det er totalfrys, sånn type neste syklus? Har hørt at det er bedre sjanse ved totalfrys enn fersk grunnet bedre hormonbalanse i livmoren, vet ikke om det er rett eller galt men håper på det for deg 
Skal sette ovitrelle i morgen kveld også blir det innsett neste uke

Jeg krysser fingrene for oss begge! Og funny at du ble overstimulert og jeg ikke med tanke på at jeg gikk på dobbelt av din dose pluss må stimulere lengre