September 2025

Noen flere som ruger akkurat nå? Når skal dere teste? Jeg kjenner meg ganske nervøs og syns det er så slitsomt å være i denne venteperioden.. :dead:

Har pleid å teste fra 8 dpo alle tre innsett. Eller fra tidligere når jeg har tatt ovitrelle for å se at den er ute. De to gangene jeg var gravid fikk jeg en ultrasvak test 8 dpo kveld og fortsatt svak men mer tydelig 9 dpo :)

Noen flere som ruger akkurat nå? Når skal dere teste? Jeg kjenner meg ganske nervøs og syns det er så slitsomt å være i denne venteperioden.. :dead:
Jeg er i dag 6dp2dpt, fremdeles svak positiv etter ovitrelle… skal ikke ta blodprøve før 17/9.. føles som en evighet til.
Jeg er skikkelig nedfor i dag.. fått vite at ingen overlevde til frys..

På mine to siste tilbakeføringer testet jeg 8dpt og så en veldig svak strek, men på 9dpt var den helt borte. Begge gangene var ßhCG negativ

Denne gangen vil jeg prøve å teste første gang på dag 9. Jeg hadde Ovitrelle, så det er litt vanskelig å vite

Jeg er i dag 6dp2dpt, fremdeles svak positiv etter ovitrelle… skal ikke ta blodprøve før 17/9.. føles som en evighet til.
Lei meg for at du er nedfor idag, skjønner deg godt, det er en skikkelig vanskelig prosess dette her og spesielt vanskelig i ventetiden. Ta vare på deg selv, tillat deg selv å være lei deg, så kommer det en ny dag imorgen :Heartred Min erfaring er at det blir litt bedre dag etter dag, og at når først en dag er skikkelig bånn i bøtta så er det eneste som hjelper en god nattessøvn så man kan prøve å begynne neste dag med friskt mot :Heartred Husk at 8 dpo er tidlig for å få utslag, jeg håper fremdeles for deg :smiley-angelic001:Heartred

Vi har samme dato for blodprøve!
Så leit å høre at du ikke har noe på frys, men noen ganger er ett embryo nok :Heartred

Lei meg for at du er nedfor idag, skjønner deg godt, det er en skikkelig vanskelig prosess dette her og spesielt vanskelig i ventetiden. Ta vare på deg selv, tillat deg selv å være lei deg, så kommer det en ny dag imorgen :Heartred Min erfaring er at det blir litt bedre dag etter dag, og at når først en dag er skikkelig bånn i bøtta så er det eneste som hjelper en god nattessøvn så man kan prøve å begynne neste dag med friskt mot :Heartred Husk at 8 dpo er tidlig for å få utslag, jeg håper fremdeles for deg :smiley-angelic001:Heartred
Vi har samme dato for blodprøve!
Så leit å høre at du ikke har noe på frys, men noen ganger er ett embryo nok :Heartred
Tusen takk for gode ord dere❤️jeg prøver å holde motet oppe, men kan ikke være for optimistisk heller fordi da blir jeg så utrolig skuffet.. takk igjen for omtanke❤️ ett embryo er jo nok som dere sier!

rugetiden føles som en evighet.. og herlighet hvor oppblåst en blir på kveld av progresteron.. har vært det tidligere runder med hormontbl også, men denne gang er det helt sinnsykt!

For en nervepirrende tid vi er i. :Heartred Er dag 6dp5dt og testene mine er blanke. Håpet er dessverre borte. Har beta-test på mandag, og tviler på at mirakler vil skje innen da.
Krysser virkelig fingrene for at det allikevel dukker opp en strek :Heartpink
nei så leit!! Det er skikkelig vondt når man ikke har noen ekstra sjanser:/ kan det tenke seg at den fortsatt er positiv fordi du har begynt å produsere litt hcg selv?

Krysser virkelig fingrene for at det allikevel dukker opp en strek :Heartpink

nei så leit!! Det er skikkelig vondt når man ikke har noen ekstra sjanser:/ kan det tenke seg at den fortsatt er positiv fordi du har begynt å produsere litt hcg selv?
Vi kan håpe.. men den har aldri blitt helt negativ! Den er fremdeles svak svak svak positiv. Kan også være skyggestrek ❤️ takk for god støtte

Last edited:
Ja, jeg har begynt på alt bortsett fra klexane og albyl-e. Det blir fra i morgen av.

Så nå er jeg offisielt :chicken: igjen. 2 stk 3dagers satt inn for noen timer siden så da er ventetiden igang:nailbiting:
Spennende! Dobbel sjanse. Masse lykke til! Heier på gulleggene

Fikk plutselig ny time for oppstart med sykepleier på mandag. Hadde time i går :hello2

Vi kan ha oppstart i oktober, ææææ o_O:Heartred Alt kommer an på syklusen min som er helt fucka. Forventet at jeg får mens slutten av september og i midten av oktober, men dette er veldig usikkert. Dersom jeg får i slutten av september, kan jeg høre om de har kapasitet da. De har uansett kapasitet i oktober, så det blir senest da. Alt ble plutselig litt mer ekte.

Sykepleier sa også at hvis vi kommer til midten av oktober og jeg ikke får mens, kan jeg få medisiner for å fremprovosere dette. Det gjorde meg veldig betrygget :)

Fikk plutselig ny time for oppstart med sykepleier på mandag. Hadde time i går :hello2

Vi kan ha oppstart i oktober, ææææ o_O:Heartred Alt kommer an på syklusen min som er helt fucka. Forventet at jeg får mens slutten av september og i midten av oktober, men dette er veldig usikkert. Dersom jeg får i slutten av september, kan jeg høre om de har kapasitet da. De har uansett kapasitet i oktober, så det blir senest da. Alt ble plutselig litt mer ekte.

Sykepleier sa også at hvis vi kommer til midten av oktober og jeg ikke får mens, kan jeg få medisiner for å fremprovosere dette. Det gjorde meg veldig betrygget :)
For noen gode nyheter!! :love017 Det er så godt å vite at det ikke blir flere måneder med ventetid! Krysser fingrene for at du får komme inn i slutten av september.

Vi kan håpe.. men den har aldri blitt helt negativ! Den er fremdeles svak svak svak positiv. Kan også være skyggestrek ❤️ takk for god støtte
Det er litt dritt med otrivelle sånn sett.. vanskelig å vite hva som er hva og hvor lenge den sitter i. Er det første gangen du tar otrivelle og hvor lenge satt den evt i forrige gang? Tester du hver dag nå?

Ja er første gang jeg tar ovitrelle!
Tok den 30.08 kl 22:15
Jeg hadde Otrivelle i systemet 14 dpo som ga svak skyggestrek, men den var blank 16 dpo. Det er litt individuelt hvor lenge Otrivelle henger igjen i systemet. Men det er fremdeles muligheter for at du begynner å produsere hcg selv og at den blir sterkere så håpet er ikke ute enda :smiley-angelic001:Heartred

Jeg hadde Otrivelle i systemet 14 dpo som ga svak skyggestrek, men den var blank 16 dpo. Det er litt individuelt hvor lenge Otrivelle henger igjen i systemet. Men det er fremdeles muligheter for at du begynner å produsere hcg selv og at den blir sterkere så håpet er ikke ute enda :smiley-angelic001:Heartred
Tør ikke å håpe noe som helst.. men testen jeg tok nå er sterkere enn i morges.. Vil ovitrelle slå ut på clearblue sin?

Blir egguttak på søndag her! Var mildt overstimulert så blir totalfrys, liiitt skuffet, men var egentlig forberedt på det (aldri fått sette inn fersk) og vil jo gi eggene best mulig sjanse så totalfrys er vel best for meg.
Så kjedelig.. føler sånn med deg!! Mange klemmer

Blir egguttak på søndag her! Var mildt overstimulert så blir totalfrys, liiitt skuffet, men var egentlig forberedt på det (aldri fått sette inn fersk) og vil jo gi eggene best mulig sjanse så totalfrys er vel best for meg.
Kjedelig med overstimulering, men er det beste med totalfrys da som du sier :Heartred Hvor lang utsettelse blir det når det er totalfrys, sånn type neste syklus? Har hørt at det er bedre sjanse ved totalfrys enn fersk grunnet bedre hormonbalanse i livmoren, vet ikke om det er rett eller galt men håper på det for deg :smiley-angelic001:Heartred

Tør ikke å håpe noe som helst.. men testen jeg tok nå er sterkere enn i morges.. Vil ovitrelle slå ut på clearblue sin?
Ja jeg gikk på den «smellen» sist og ble lurt av otrivelle, det var noen tester hos meg som ble sterkere også, men det var nok bare forskjellig urinkonsentrasjon. Du må bare teste videre for å se utviklingen fordi det er for tidlig å si for sikkert det ene eller det andre, skjønner at du ikke tørr å håpe, men vi kan håpe for deg :smiley-angelic001:Heartred

Last edited:
For noen gode nyheter!! :love017 Det er så godt å vite at det ikke blir flere måneder med ventetid! Krysser fingrene for at du får komme inn i slutten av september.
Takk! ❤️ Jeg håper også det blir slutten av september/starten av oktober. Sykepleieren var også veldig hyggelig :)

Back
Topp