September 2025

Ingen erfaring med det dessverre, men krysser fingrene for at det ikke påvirker! Hvilken dose har du gått på? Jeg er også ganske sikker på at jeg kommer til å måtte øke dosen på mandag, men vi får se.
Gått på 225 og økte til 250 nå. Hun trodde kanskje jeg måtte inn til to kontroller neste uke, blodprøve visste også lav østrogen. Hva med deg? :)

Vært på ultralyd. Slimhinnen var tynn enda, noe vi forventet! Så da blir det å tilbake neste torsdag for ny sjekk :dance008
Legen bekreftet at vi skal få gjøre innsett denne syklusen men at vi må la kroppen henge med på prosessen. Spesielt med tanke på at dette er første syklus etter uttak, og den er da gjerne noe lengre en vanlig sykluser er :dance018

Hva er de første tegnene deres på graviditet og hvor tidlig dukker det opp?
Hadde innsett 2/9, og kjenner økt spyttproduksjon, veldig lett kvalme. Gjorde det veldig tidlig de to andre gangene jeg ble gravid (med iui, men litt senere enn nå selvsagt). Og litt ømme bryster.
Men redd for å bli optimistisk for tidlig.
Mine første tegn var ingenting :P absolutt ikke noe som ikke progesteron tilskuddet ga..
Samme her - absolutt ingenting som ikke kunne tilskrives progesteron. Jeg var mildt sagt overrasket på testdagen :laughing002

Samme her - absolutt ingenting som ikke kunne tilskrives progesteron. Jeg var mildt sagt overrasket på testdagen :laughing002
Blir spennende å se. Merker progesteron gjør magen mer oppblåst og søvnen litt kortere

Da er jeg på vei til dk for egguttak i morgen tidlig. Siste ul i går viste 13 follikler fra 10 til 21mm. Så blir spennende å se hvor mange det blir. Setter inn 2 3dagers på tirsdag hvis alt går etter planen.
Masse lykke til! Dette lover bra

Her blir det, litt overraskende, IUI denne gangen (på mandag). Var hos klinikken i går. For få egg (som ikke er så overraskende mtp. alderen min og AMH) til at det vil være "verd" det å legge pengene i et IVF-forsøk, ifølge klinikken. Samtidig har prøvene til mannen min bedret seg. Så dette blir nytt og annerledes og aldeles ikke det jeg hadde planlagt for :nailbiting:

Her blir det, litt overraskende, IUI denne gangen (på mandag). Var hos klinikken i går. For få egg (som ikke er så overraskende mtp. alderen min og AMH) til at det vil være "verd" det å legge pengene i et IVF-forsøk, ifølge klinikken. Samtidig har prøvene til mannen min bedret seg. Så dette blir nytt og annerledes og aldeles ikke det jeg hadde planlagt for :nailbiting:

Spennende! Håper det fungerer :dance008

Lykke til!

Syklusdag 41, og fortsatt ingen mens…:confused: Tror den kommer i helgen, men denne venteperioden tar knekken på motivasjonen. Spesielt med to kansellerte forsøk før sommeren.

Så utrolig kjipt… har du hatt en så lang syklus før?

Så utrolig kjipt… har du hatt en så lang syklus før?
Nei, syklusen er i ulag etter avbrutte forsøk. Vanligvis er den stabil mellom 24-28 dager.
Mai avbrutt forsøk 15 dager
Juni avbrutt forsøk 39 dager
Juli normal syklus 23 dager
Og nå 41 dager…
Jeg kjenner ikke når jeg har EL, så jeg var helt clueless til dette. Uansett, bør det ikke ha noe å si for IVF. I utgangspunktet er lang luteralfase er god ting, men det finnes grenser :P

Syklusdag 41, og fortsatt ingen mens…:confused: Tror den kommer i helgen, men denne venteperioden tar knekken på motivasjonen. Spesielt med to kansellerte forsøk før sommeren.
Føler med deg.. selv om jeg "bare" er på syklusdag 31, er dette 5-6 dager over normalen. Går med murringer hver dag, og har såklart tatt noen tester i tilfelle (negative). Forstår godt venteknekken, har selv ventet i mange måneder. Man lurer på om det noen gang vil gå..

Føler med deg.. selv om jeg "bare" er på syklusdag 31, er dette 5-6 dager over normalen. Går med murringer hver dag, og har såklart tatt noen tester i tilfelle (negative). Forstår godt venteknekken, har selv ventet i mange måneder. Man lurer på om det noen gang vil gå..
Venting er grusomt. Og et ord jeg vil oppsummere IVF prosessen med. Håper du blir positivt overrasket

Så irriterende! Håper den dukker opp nå veldig snart!
Takk! Må vel bare smøre seg med tålmodighet og vente. Bare jeg får brukt Pergoveris’en som har vært 2 uker i romtemperatur siden jeg hadde murringer og var sikker mensen kom til vanlig tid

Gått på 225 og økte til 250 nå. Hun trodde kanskje jeg måtte inn til to kontroller neste uke, blodprøve visste også lav østrogen. Hva med deg? :)
Ikke sant, jeg går bare på 112,5, høres så sykt lite ut. Vi får se hva de sier på mandag. Når har du neste kontroll?

Ikke sant, jeg går bare på 112,5, høres så sykt lite ut. Vi får se hva de sier på mandag. Når har du neste kontroll?
Ja men kan være pga du har bedre utgangspunkt enn meg (jeg husker ikke hele reisen din). Jeg har neste kontroll på mandag. Så spent på den jeg også. Nå ser det ut som vi har omgangssyke i hus, så er spent på om jeg får det :dead: tar alle mulige forholdsregler!

Back
Topp