Tusen takkMasse lykke til![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkMasse lykke til![]()
![]()
![]()
Hva er de første tegnene deres på graviditet og hvor tidlig dukker det opp?
Hadde innsett 2/9, og kjenner økt spyttproduksjon, veldig lett kvalme. Gjorde det veldig tidlig de to andre gangene jeg ble gravid (med iui, men litt senere enn nå selvsagt). Og litt ømme bryster.
Men redd for å bli optimistisk for tidlig.
Tror vi er ganske heldige som får behandling på st Olavs. Her er det en god del mindre ventetid enn på riksen og sånnTusen takk for det. Kan ikke helt tro det selv, denne gangen hadde jeg rett og slett veldig flaks![]()

Mine første tegn var ingentingHva er de første tegnene deres på graviditet og hvor tidlig dukker det opp?
Hadde innsett 2/9, og kjenner økt spyttproduksjon, veldig lett kvalme. Gjorde det veldig tidlig de to andre gangene jeg ble gravid (med iui, men litt senere enn nå selvsagt). Og litt ømme bryster.
Men redd for å bli optimistisk for tidlig.
Håper det. Er en spennende tid fremoverMine første tegn har også vært ømme bryster men det kan jeg få uten å være gravid og. Ellers har det vært å våkne grytidlig og ekstremt trøtt. Håper det er en spire som gir symptomer![]()
Lykke til!Endelig mensen og CD1, så det betyr sprøytestart idag!Har meldt inn mensen til Porsgrunn så får vi se når kontrollen blir
![]()

har gått på Lutinus og Utrogestan, som var nesten bivirkningsfrie.Vi fikk ut 14 egg, og 13 ble befruktet Håper på mitt første ferskforsøk på mandag! Jeg er litt spent på hvor mange som blir til blasto denne gangen.A-Dreamer - 32 - B1 - Ullevål stadion - IVF #2 (IVF #1 hadde 2 mislykkede FET) - kort protokol Gonal F + Fyremadel - eggutak 03.09
lykke til til alle![]()
I haven't really connected this symptom to Cyclogest, because I had the same thing before, mostly due to stress and anxiety. Cyclogest usually makes me feel more uncomfortable, almost like an infection (itching and discomfort)I've had trouble falling asleep after starting Cyclogest. Has anyone else experienced the same thing? If I wake up, I can't get back to sleep. If I do, it's easy to fall asleep. I'm so tired right now, I've been on Lutinus and Utrogestan, which were almost side-effect-free.
TakkLykke til!![]()

Jeg fikk behandling på Maigaard i dk å der gikk jeg på 1 Crinone morgen og kveld og 2 Cyclogest rektalt på dagen.. Da det var leveringsproblemer på Crinone tok jeg Cyclogest vaginalt I stede..Vi fikk ut 14 egg, og 13 ble befruktet Håper på mitt første ferskforsøk på mandag! Jeg er litt spent på hvor mange som blir til blasto denne gangen.
Første IVF: 12 egg, 11 ble befruktet, men bare 2 ble blastocyster (4AA og 3BB). Begge ble dessverre negative etter FET. Så jeg er ganske nervøs nå.
Forrige gang hadde jeg progesteron på 25 (burde være over 30), og på Ullevål fikk jeg ikke noe ekstra. Denne gangen vil jeg be om å teste progesteron igjen. Er det noen som har hatt lavt progesteron? Jeg tar Cyclogest 2x daglig nå. Har noen brukt mer? Bør jeg spørre om å øke dosen eller legge til Prolutex? Jeg blir veldig glad for erfaringer
Hmm… da kan det kanskje være stressnsom er årsaken til dårligere søvn. Men, føler meg ikke stresset i det hele tatt. Cyclogest har jeg følt mer på kroppen enn de andre, men det kan også være tilfeldigI haven't really connected this symptom to Cyclogest, because I had the same thing before, mostly due to stress and anxiety. Cyclogest usually makes me feel more uncomfortable, almost like an infection (itching and discomfort)

Ting har gått så fint så lang i prosessen . Redd for at det nå skal gå rett vest. Krysser fingre og tær 
Lykke til!Ultralyd i morgen for å sjekke slimhinnen. Ekstremt spent på hvor tykk den er og når innsett eventuelt blirTing har gått så fint så lang i prosessen . Redd for at det nå skal gå rett vest. Krysser fingre og tær
![]()

Ja jeg slet veldig å sove når jeg gikk på progrestoron (Uteogestan), våknet ofte veldig tidlig og sov få timer.Har fått innsovningsproblemer etter at jeg startet på Cyclogest. Andre som har opplevd det samme? Hvis jeg våkner, så klarer jeg ikke og sovne igjen. Om jeg gjør er søvnen lett. Er så trøtt for tidenhar gått på Lutinus og Utrogestan, som var nesten bivirkningsfrie.
Jeg fikk lagt til Duphaston (oral progesteron, 2x10 mg) i tillegg til Cyclogest x2 nå sist. Synes var deilig å slippe sprøyteneVi fikk ut 14 egg, og 13 ble befruktet Håper på mitt første ferskforsøk på mandag! Jeg er litt spent på hvor mange som blir til blasto denne gangen.
Første IVF: 12 egg, 11 ble befruktet, men bare 2 ble blastocyster (4AA og 3BB). Begge ble dessverre negative etter FET. Så jeg er ganske nervøs nå.
Forrige gang hadde jeg progesteron på 25 (burde være over 30), og på Ullevål fikk jeg ikke noe ekstra. Denne gangen vil jeg be om å teste progesteron igjen. Er det noen som har hatt lavt progesteron? Jeg tar Cyclogest 2x daglig nå. Har noen brukt mer? Bør jeg spørre om å øke dosen eller legge til Prolutex? Jeg blir veldig glad for erfaringer
Takk for tilbakemelding. Det er betryggende å høre at det ikke kun gjelder meg…Ja jeg slet veldig å sove når jeg gikk på progrestoron (Uteogestan), våknet ofte veldig tidlig og sov få timer.
Ingen erfaring med det dessverre, men krysser fingrene for at det ikke påvirker! Hvilken dose har du gått på? Jeg er også ganske sikker på at jeg kommer til å måtte øke dosen på mandag, men vi får se.Jeg var på kontroll i dag og må øke dosen med gonal-f noe, men hun så en polypp. Vi har ikke sett dette på noen av tidligere undersøkelser. Er det noen som har noe erfaring med det? Håper ikke vi må avbryte innsett![]()