Herregud jeg har nå hatt SÅ flaks at dere aner ikke. Hadde tlfsamtale med St. Olavs i går. Hun sa først at det var helt fullt i september, men da vi snakket om at jeg ikke har syklus men pleier å ta UL for å se at ting er greit for oppstart fant hun en ledig plass for uttak om to uker, så så lenge jeg fikk meg en ultralyd i dag som bekreftet tynt endometrium osv så kunne jeg starte asap. Så da starter jeg allerede i morgen!! Det er sykt, jeg si var redd for å måtte vente til mot jul..
En annen ting, jeg har alltid hatt polycystiske ovarier, ble til og med operert for det i 2022. På dagens ul var det normalt antall follikler på høyre (under 10) og bare to stk på venstre. Hæ? Ble plutselig redd for akutt overgangsalder/lite egg, eller hva er det som skjer her?
Uansett, oppdatert informasjon:
Malave - 32 - B2 - St. Olavs - IVF #1 etter to negative fryseforsøk - Pergoveris - stim.start 3/9
(
@Månen se her ang ventetid, håper jo veldig du slipper selvsagt, men hvis ikke ser det ut som det er ca 1-2 mnd ventetid, altså at vi som driver med søskenforsøk sniker litt i køen foran nyhenviste)