Pippimor19
Glad i forumet
6 dpoHvor mange dpo er du?Og når ryker neste test?
i morgen tidlig/kveld tenker jeg. Evt torsdag (særlig) 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6 dpoHvor mange dpo er du?Og når ryker neste test?
i morgen tidlig/kveld tenker jeg. Evt torsdag (særlig) 
Kjedelig at det drar ut i tid! Burde ikke være så lenge til ser det ut som. Morgen LH pleier for mange å være litt lavere enn ettermiddag/kveld også?Hmm, fremdeles ikke positiv her Vis vedlegget 468743
6 dpoi morgen tidlig/kveld tenker jeg. Evt torsdag (særlig)
![]()

Lov å håpe! Selv om jeg støtter @mamat2prinsesser&4prinser at det er veldig tidlig6 dpoi morgen tidlig/kveld tenker jeg. Evt torsdag (særlig)
![]()
Haha som jeg skulle gjort det selvLaLaLaLaLa
…. Og så vanlig test på totimers tiss i tillegg da.., er det mulig liksom, 6dpo
Vil dere høre en løgn til? Jeg kommer ikke til å ta en ny før på fredag![]()

Ooof jeg håper du blir fort friskPP5/CD23/8dpo(Ladycomp'n) eller 9dpo(FF):
Da var det nok pga virus/forkjølelsen jeg fikk så økt spyttproduksjon, er dessverre fortsatt pågåendeBlenda tester! Gir ikke helt opp før jeg er 11dpo, men kjenner det lille håpet jeg hadde, det sank betraktelig
Formen er skrall, så idag må jeg roe ned aktiviteten i heimen.
![]()

8 dpo morgen
Ikke skjedd noe siden 7 dpo kveldHar bare én tidligtest igjen nå da
Vis vedlegget 468751

Tror jeg tenker at jeg KAN være 1dpo i dag, men også at el ikke er kommet så fortsetter jeg med el tester til jeg går tomJa, det kan tenkes! Jeg ville egentlig gjetter på det dersom det var mine tester. Ofte har jeg ikke fått sterkere tester enn det og hal alikavel hatt el. Temper du?
Haha, er fortsatt VELDIG tidlig![]()
Haha! Jaa!Lov å håpe! Selv om jeg støtter @mamat2prinsesser&4prinser at det er veldig tidlig![]()
Går ikke nedenom og hjem av den negative her 

Haha, ja! Ikkesant!Haha som jeg skulle gjort det selv
Viktig å få etablert baseline, så man har noe å sammenligne med!![]()

Egentlig helt utrolig dette da, at du faktisk også kan få negative tester!

Masse god bedring, håper du blir frisk snartPP5/CD23/8dpo(Ladycomp'n) eller 9dpo(FF):
Da var det nok pga virus/forkjølelsen jeg fikk så økt spyttproduksjon, er dessverre fortsatt pågåendeBlenda tester! Gir ikke helt opp før jeg er 11dpo, men kjenner det lille håpet jeg hadde, det sank betraktelig
Formen er skrall, så idag må jeg roe ned aktiviteten i heimen.
![]()

Hehe ja, vet det. Ser bare skygger enda tror jeg, men spennende å følge med på andres testing uansettDisse testene kan gi falske streker, en del som har fått det her inne. Bare sånn warning, lissomHåper du får strek imorgen
![]()

Her ser jeg jo fortsatt noe, men kan være skygge igjen, spennende om ms også har antydning til noe i morgen!8 dpo dag
Fortsatt ikke egentlig god nok urin da. Det var siste tidligtesten, så nå blir det normal ms. Men den er jo ganske rask den også.
Vis vedlegget 468767