IKM UKE 37+38

PP5/CD23/8dpo(Ladycomp'n) eller 9dpo(FF):

Da var det nok pga virus/forkjølelsen jeg fikk så økt spyttproduksjon, er dessverre fortsatt pågående:dead: Blenda tester! Gir ikke helt opp før jeg er 11dpo, men kjenner det lille håpet jeg hadde, det sank betraktelig:angelic: Formen er skrall, så idag må jeg roe ned aktiviteten i heimen.

20250902_083927.jpg
Ooof jeg håper du blir fort frisk :Heartred

Så negative som de fåes:p Satser på positive tester imorgen:smiley-angelic001
20250902_101138.jpg

klarte å regne ut eggløsning ganske perfekt denne gangen. Idag positiv eggløsning just nu. Aksjer ble lagt inn i dag tidlig før jobb :hello2

Litt usikker på IKM dato. Flere av appene regner den ut litt forskjellig. Men sist syklus fikk jeg mens på dpo12.

Dette er egentlig pp3, men de to forrige fikk vi aldri lagt inn aksjer på positiv eggløsningstest dag. Så dette ble spennende :D

PP5/CD23/8dpo(Ladycomp'n) eller 9dpo(FF):

Da var det nok pga virus/forkjølelsen jeg fikk så økt spyttproduksjon, er dessverre fortsatt pågående:dead: Blenda tester! Gir ikke helt opp før jeg er 11dpo, men kjenner det lille håpet jeg hadde, det sank betraktelig:angelic: Formen er skrall, så idag må jeg roe ned aktiviteten i heimen.

20250902_083927.jpg
Masse god bedring, håper du blir frisk snart :love2

Disse testene kan gi falske streker, en del som har fått det her inne. Bare sånn warning, lissom❤️ Håper du får strek imorgen :smiley-angelic001
Hehe ja, vet det. Ser bare skygger enda tror jeg, men spennende å følge med på andres testing uansett :) Hadde masse skygger med bp sine, så har droppet de helt nå. Hadde veldig dårlig urin på morningen i dag da, så håper jo at det skal dukke opp en strek når som helst :) Bare har måttet for mye på do de siste timene til at jeg har fått noe jeg kan teste på, og nå skal vi straks og besøke en Zoo, så da blir neste test på kvelden i stedet. Men sparer penger når jeg ikke får testet så mye da :hilarious:

Vi skal feire bursdagen min i kveld og grille, så håper jo at dersom det skulle vært en strek, at den blir litt mer synlig og kan slå ut på ultratidlig digital før det. Hvis ikke blir det nok ikke gjennomstekt kjøtt i kveld tenker jeg :dontknow

Back
Topp