IKM UKE 37+38

Makesure fra søndags morgen/formiddag, babyplan fra idag. Kan jeg ha misset toppen? Cd 18 i dag!
Tok tre til søndags ettermiddag/kveld, men fikk bare utvannet urin da så de var like svake som den her fra babyplan..

Vedlegg

• Screenshot_20250831_114639_Gallery.jpg
    Screenshot_20250831_114639_Gallery.jpg
    25,9 KB · Visninger: 34
  • Screenshot_20250901_204706_Gallery.jpg
    Screenshot_20250901_204706_Gallery.jpg
    333,8 KB · Visninger: 34
Har tempet, men er ikke stått opp ennå!:angelic:
Screenshot_20250902_064145_FF App.jpg

Premom satte eggløsningsdag til i går, og jeg var veldig øm i magen i går, men ut fra temperatur er det foreløpig umulig å tolke om noe har skjedd :confused005 Spent på de neste dagene.

Vedlegg

• IMG_7018.jpeg
    IMG_7018.jpeg
    243,4 KB · Visninger: 25
Det gikk visst veldig fort, svaret var klart allerede! Lå på < 3 så da er det værtfall bekreftet at det ikke ble noe denne PP. Slik jeg forsto det så er neste steg Provera etterfulgt av økt dose med Letrozol, så kanskje det løsner da!

Kan egentlig stryke meg da, men jeg kommer til å følge med på dere andre og krysse fingrene for dere! :Heartpink:Heartpink
Men kan det ikke tenkes at du bare ikke har fått EL enda? At det kommer, bare sent?

PP5/CD23/8dpo(Ladycomp'n) eller 9dpo(FF):

Da var det nok pga virus/forkjølelsen jeg fikk så økt spyttproduksjon, er dessverre fortsatt pågående:dead: Blenda tester! Gir ikke helt opp før jeg er 11dpo, men kjenner det lille håpet jeg hadde, det sank betraktelig:angelic: Formen er skrall, så idag må jeg roe ned aktiviteten i heimen.

20250902_083927.jpg

Makesure fra søndags morgen/formiddag, babyplan fra idag. Kan jeg ha misset toppen? Cd 18 i dag!
Tok tre til søndags ettermiddag/kveld, men fikk bare utvannet urin da så de var like svake som den her fra babyplan..
Ja, det kan tenkes! Jeg ville egentlig gjetter på det dersom det var mine tester. Ofte har jeg ikke fått sterkere tester enn det og hal alikavel hatt el. Temper du?

PP5/CD23/8dpo(Ladycomp'n) eller 9dpo(FF):

Da var det nok pga virus/forkjølelsen jeg fikk så økt spyttproduksjon, er dessverre fortsatt pågående:dead: Blenda tester! Gir ikke helt opp før jeg er 11dpo, men kjenner det lille håpet jeg hadde, det sank betraktelig:angelic: Formen er skrall, så idag må jeg roe ned aktiviteten i heimen.

20250902_083927.jpg
Usj!! God bedring :Heartred det er så demotiverende med svingende håp :sorry:

LaLaLaLaLa :smiley-ashamed005

…. Og så vanlig test på totimers tiss i tillegg da.. :hilarious:, er det mulig liksom.
Vil dere høre en løgn til? Jeg kommer ikke til å ta en ny før på fredag :smiley-ashamed004

Hvor mange dpo er du?❤️ Og når ryker neste test?

Back
Topp