IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Husker ikke hvem som fortalte den historien om øyenstikker! Men jeg så netopp en utenfor huset mitt her! Nydelig! Det fikk meg til å tenke på deg :D ❤️

Så rart, opplevde akkurat det samme idag. Så ut av vinduet ved verandadøren og der kom det en stor, vakker knallblå øyenstikker. Flyr rett foran meg og stopper opp, og flyr inn i ruta 4 5 ganger før den flyr videre.. så går det ett minutt og den er tilbake igjen og det samme gjentar seg :love017 :love7 guttene mine var helt betgtatt og sto ved sto der ved siden av meg. Og eldstegutten på straks 13 år utbryter" Da blir det en gutt igjen, da":laughing5 Her et nært forhold til både sommerfugler og øyenstikkere, og har flere tatoveringer av de. Føler meg nært de jeg har mistet, når de er rundt meg❤️ Vakker symbolikk!

8 dpo og se her!:crybaby2

IMG_0229.jpeg

Så rart, opplevde akkurat det samme idag. Så ut av vinduet ved verandadøren og der kom det en stor, vakker knallblå øyenstikker. Flyr rett foran meg og stopper opp, og flyr inn i ruta 4 5 ganger før den flyr videre.. så går det ett minutt og den er tilbake igjen og det samme gjentar seg :love017 :love7 guttene mine var helt betgtatt og sto ved sto der ved siden av meg. Og eldstegutten på straks 13 år utbryter" Da blir det en gutt igjen, da":laughing5 Her et nært forhold til både sommerfugler og øyenstikkere, og har flere tatoveringer av de. Føler meg nært de jeg har mistet, når de er rundt meg❤️ Vakker symbolikk!
Så utrolig herlig altså :D ❤️

Trodde jeg var ferdig og teste jeg. Haha. Men fader og. Klarer jo ikke slutte.. haha. Brukt nesten 2 pk make sure tester. 13 babyplan, og en early clearblue :p no må mensen komme fort så ikke det blir enda mer testing :p men så har eg jo enda så sinnsykt med symptomer at eg blir jo helt tullerusk. Og korsryggen har vært vond siden eggløsning… :p så får eg sånne teite tester med hvite streker. Vet jo de er negative. Men hadde heller hatt lyst på helt blenda tester enn noe liksom. Jeg er ikke like nedstemt over dette nå. Bare lufter hodet :p

Vedlegg

• IMG_4824.jpeg
    IMG_4824.jpeg
    768,1 KB · Visninger: 69
Fiiin stigning :Heartpink DPO?
jeg er ikke sikker på eggløsning.. så det gjør det jo litt vanskelig, men var hos gyn 18 august , og da trodde han jeg hadde akkurat hatt eggløsning..
hadde første dag i siste mens 29/7.. så litt tricky dette her.. for er jo egentlig sikkert rundt 14 dpo og veldig svake streker mtp på det..

Har også hatt noe som kan ha vært festeblødning tirsdag og onsdag denne uken, lyserosa utflod, helt svakt.. så hvis man tenker at egget festet seg tidlig denne uken så er jo strekene grei.. men litt sånn kaos-syklus :oops:

jeg er ikke sikker på eggløsning.. så det gjør det jo litt vanskelig, men var hos gyn 18 august , og da trodde han jeg hadde akkurat hatt eggløsning..
hadde første dag i siste mens 29/7.. så litt tricky dette her.. for er jo egentlig sikkert rundt 14 dpo og veldig svake streker mtp på det..

Har også hatt noe som kan ha vært festeblødning tirsdag og onsdag denne uken, lyserosa utflod, helt svakt.. så hvis man tenker at egget festet seg tidlig denne uken så er jo strekene grei.. men litt sånn kaos-syklus :oops:
Aaah… Litt tricky da ja. Ikke nødvendigvis svake tester til å være 14 DPO når stigningen er fin da. Alle er forskjellige og produserer HCG i ulikt tempo. Og som du sier, egget kan ha festet seg sent. Jeg synes testene dine har fin stigning iallefall!! :joyful: :Heartpink

IMG_1801.jpeg

Negativ test 7dpo :) Uansett for tidlig. Jeg har aldri fått positiv så tidlig. Fikk positiv 9dpo sist gang om jeg husker riktig.

Back
Topp