IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Det er jo fortsatt veldig tidlig :Heartred
Jaa, er jo det:laughing002 nå som testekjøret er i gang, så blir det nok test morgen og ettermiddag fremover:hilarious: skal bort i helgen, og hadde egt tenkt å vente fra ettermiddag idag, til søndag når vi kommer hjem, men det klarer jeg ikke! Så jeg får ta med meg en plastkopp og noen tester:p

Jaa, er jo det:laughing002 nå som testekjøret er i gang, så blir det nok test morgen og ettermiddag fremover:hilarious: skal bort i helgen, og hadde egt tenkt å vente fra ettermiddag idag, til søndag når vi kommer hjem, men det klarer jeg ikke! Så jeg får ta med meg en plastkopp og noen tester:p
Jeg skulle ikke teste denne perioden sa jeg :facepalm: Er helt umulig. Bruker du vanlig MakeSure?

PP5/CD19/5DPO:
Er øm i livmoren og har ømme pupper:nailbiting: Kjenner som jeg håper✨:smiley-angelic001:binkybaby Tempen ligger høyt, som den pleier:p Første test ryker mandag:smiley-bounce012
Screenshot_20250829_080548_FF App.jpg

Screenshot_20250829_100446_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250829_100457_ChatGPT.jpg

Jeg skulle ikke teste denne perioden sa jeg :facepalm: Er helt umulig. Bruker du vanlig MakeSure?
sånn kan det gå :laughing002
Ja, så bruker jo ikke tidligtester heller:smiley-ashamed004 vurderer å stikke innom apoteket og kjøpe meg noen tidlige clearblue, samtidig som jeg liker å nistirre på stripsene:hilarious:

Ingen HCG i blodprøven i dag :wtf: Uff... Men så er jeg bare 6/7 dpo så løpet er ikke kjørt enda. Implantasjon kan jo skje 5-7 dager etter eggløsning så er ikke sikkert det skjer før evt senere i dag. Og hcg produseres jo kun etter implantasjon. Har litt sånn "gravid til motsatte er bevist" holdning akkurat nå. Har pakka kofferten full i tester iallefall :hilarious: så krysser vi fingrene for 2 streker på bryllupsreisen

Ingen HCG i blodprøven i dag :wtf: Uff... Men så er jeg bare 6/7 dpo så løpet er ikke kjørt enda. Implantasjon kan jo skje 5-7 dager etter eggløsning så er ikke sikkert det skjer før evt senere i dag. Og hcg produseres jo kun etter implantasjon. Har litt sånn "gravid til motsatte er bevist" holdning akkurat nå. Har pakka kofferten full i tester iallefall :hilarious: så krysser vi fingrene for 2 streker på bryllupsreisen

Så spennende :smiley-angelic001 :Heartred

Vil henge med dere (valgt bort forumet et års tid, da det opptok så mye av tankene mine). Men ja.
M.V - 31 - B1 - PP 3 - EL 13/8 - IKM usikker, da syklusene ikke har vært i nærheten av lik lengde etter p-pilleslutt.
Har nå også positive graviditetstester, så får krysse fingrene :)
Å, gratulerer og velkommen her:love7

Veldig tidlig enda! Det er en fin holdning:happy: Kos deg på bryllupsreisen:Heartred:love7

Var vondt å ømt å ha sex i sta... 5dpo :sex :smiley-bounce022

Back
Topp