IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Vedlegg

• IMG_4620.jpeg
    IMG_4620.jpeg
    873,3 KB · Visninger: 100
Chat gpt syns også han ser noe :p haha! Venninnen min sier hun ser en hvit strek, føler jeg kan se både den men med mer om det gir mening..
Chat gpt stoler jeg ikke på. Han har sett så mye rare streker :hilarious: Du får jo bare teste senere igjen. Krysser fingrene for deg:love017

PP5/CD16/2DPO: Har siden jeg sto opp igår hatt MENGDER med lotionutflod, og det har fortsatt idag. Ikke vanlig for meg:wideyed: Veldig tydelig overgang fra folikkelfasen til lutealfasen denne gangen! Siste el-slim var på CD14 og mye av det:joyful:
Sinnsykt deilig å være i dpo-land :talk017 Her jeg roer ned, når jeg vet jobben er gjort:angel5 Jeg koser meg med små prosjekter i heimen, hekling, rydding, vasking, klesvask, matpakker og middager; Endelig hverdagen igjen:dance011
Screenshot_20250826_061434_FF App.jpg

Første måned med temping. Både FF og Premom sier EL var CD 19, men når jeg la all informasjon i chat gpt så sier den at jeg hadde EL CD 15. så i følge appene er jeg 7 dpo, men chat gpt mener 9 dpo. Skal jeg ta utgangspunkt i appene eller chat gpt?

Back
Topp