Denne var litt verre å se noe på. Blir vel en ny en idag?føler enda jeg kan skimte noe. Men vet ikke om det egentlig er noe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne var litt verre å se noe på. Blir vel en ny en idag?føler enda jeg kan skimte noe. Men vet ikke om det egentlig er noe.
Oi.. Hva skjer?! Så kjedelig..assa er det ikke det ene, så er det det andre!
Kommer hjem, sliten og lei og vil bare pusse tenner og finne senga, så har dusjkabinettet EKSPLODERT og det er glasskår overalt på badet !! Fy…![]()
Så deilig å se det i skriftDa er det ingen tvil![]()
![]()
Hurra!!Ja blir litt mer virkelig daSå deilig å se det i skriftHurra!!

Skal jeg skrive deg opp på gravid?Ja blir litt mer virkelig da![]()

Jeg ser noe og syntes jeg ser mer i dagDenne var litt verre å se noe på. Blir vel en ny en idag?
Det kan duSkal jeg skrive deg opp på gravid?![]()

Her ser jeg noe!! Åå, så spennendeJeg ser noe og syntes jeg ser mer i dag

Chat gpt syns også han ser noeHer ser jeg noe!! Åå, så spennende![]()
![]()
Chat gpt stoler jeg ikke på. Han har sett så mye rare strekerChat gpt syns også han ser noehaha! Venninnen min sier hun ser en hvit strek, føler jeg kan se både den men med mer om det gir mening..
Du får jo bare teste senere igjen. Krysser fingrene for deg
Hahaha.Chat gpt stoler jeg ikke på. Han har sett så mye rare strekerDu får jo bare teste senere igjen. Krysser fingrene for deg
![]()
Og takkChat gpt stoler jeg ikke på. Han har sett så mye rare strekerDu får jo bare teste senere igjen. Krysser fingrene for deg
![]()
Jeg ser noe og syntes jeg ser mer i dag
Ååå. Ja vi får håpe!!Ser ikke noe på denna, annet enn en hvit teststrekHåper på rosa strek med neste test
![]()
Veldig tydelig overgang fra folikkelfasen til lutealfasen denne gangen! Siste el-slim var på CD14 og mye av det
Her jeg roer ned, når jeg vet jobben er gjort
Jeg koser meg med små prosjekter i heimen, hekling, rydding, vasking, klesvask, matpakker og middager; Endelig hverdagen igjen
Fremdeles tidlig, vel? Er du 8 dpo?Og takk![]()
I dag er eg 9. hehe. Tok en til jeg bare sånn 2 timer etterFremdeles tidlig, vel? Er du 8 dpo?
Denne skulle være svar til deg @mamat2prinsesser&4prinserSååå deilig å nå telle dpo! Jeg også er rolig disse dagene. Hvertfall de førsteBlir kreativ og har lyst å gjøre så mye. Kanskje det blir boller idag?