IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Takk, takk❤️ Var i PP 5 at spiren satt med novemberbarnet 2023, så håper det samme skjer nå( er i PP5 nå) :love017 :smiley-angelic001 Hadde vært hyggelig å være i samme termingruppe igjen❤️ I know, går så sjukt fort atte:eek:
Det var jeg den gangen også!! Denne gangen har vi vært så usmakelig heldige å få det til på første forsøk. Så takknemlig. Håper sånn for deg!! :Heartred :Heartred

Det var jeg den gangen også!! Denne gangen har vi vært så usmakelig heldige å få det til på første forsøk. Så takknemlig. Håper sånn for deg!! :Heartred :Heartred

Åååh, gratulerer så mye med big bang i første PP :happy093 :love017 :Heartpink ✨️ Jeg har kjemisk hver måned, virker det som. Så håper på terminspire denne PP:smiley-angelic001

assa er det ikke det ene, så er det det andre!

Kommer hjem, sliten og lei og vil bare pusse tenner og finne senga, så har dusjkabinettet EKSPLODERT og det er glasskår overalt på badet !! Fy… :sad015:smiley-angry002

Ojj,shit:eek: Hva i alle dager?:wideyed: Bare å finne fram støvsugeren, da:confused:

Ja tenk det :love017 er fortsatt i sjokk. Tenkte løpet var kjørt og testa bare for og bruke opp de testene jeg hadde:laughing002

Fikk positiv test 10dpo med bebis nr 5 jeg også, og det var først på kvelden:love017 Så gir ikke opp før 11dpo, som regel:hilarious: med de andre har jeg testet positivt 6dpo, 8dpo og 9dpo❤️

Vedlegg

• IMG_4615.jpeg
    IMG_4615.jpeg
    640 KB · Visninger: 71
Ojj,shit:eek: Hva i alle dager?:wideyed: Bare å finne fram støvsugeren, da:confused:
Skjønner ikke, har bare hatt det i 2 år.. sjukt glad for at det ikke skjedde mens noen av oss stod i dusjen, glasskår overalt inni og utafor :arghh:
sendt Mail til der vi kjøpte det, står at de har 10 års garanti.. så får se om vi får nytt eller bare glassveggen

Skjønner ikke, har bare hatt det i 2 år.. sjukt glad for at det ikke skjedde mens noen av oss stod i dusjen, glasskår overalt inni og utafor :arghh:
sendt Mail til der vi kjøpte det, står at de har 10 års garanti.. så får se om vi får nytt eller bare glassveggen

Ja, er jo skummelt å tenke på at det kan skje når en står inni der- detta skal jo egentlig ikke skje❤️ Godt det i det minste skjedde når dere ikke var hjemme❤️ Satser på det ordner seg, grunnet garantien og dere får et nytt❤️

Back
Topp