Heffalomp
Glad i forumet
Tenker første på fredag jeg og, skal bort i helgen så blir fredag før vi drar og søndag når vi kommer hjemVeldigJeg tar første på fredag! Hva med deg?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker første på fredag jeg og, skal bort i helgen så blir fredag før vi drar og søndag når vi kommer hjemVeldigJeg tar første på fredag! Hva med deg?

Det var jeg den gangen også!! Denne gangen har vi vært så usmakelig heldige å få det til på første forsøk. Så takknemlig. Håper sånn for deg!!Takk, takkVar i PP 5 at spiren satt med novemberbarnet 2023, så håper det samme skjer nå( er i PP5 nå)
![]()
Hadde vært hyggelig å være i samme termingruppe igjen
I know, går så sjukt fort atte
![]()

Ja tenk detFantastisk de ble positiveTenk at du har en spire i magen
Gratulerer så mye
![]()
er fortsatt i sjokk. Tenkte løpet var kjørt og testa bare for og bruke opp de testene jeg hadde
Vanskelig å si, men min metode lignet litt på din og jeg fikk 1-2 på CB da. Morgenurin.Når tror dere en digital med uker vil slå ut? Skal jeg ta en i kveld eller vente til i morgen?
Det var jeg den gangen også!! Denne gangen har vi vært så usmakelig heldige å få det til på første forsøk. Så takknemlig. Håper sånn for deg!!![]()
![]()

Det her er kvelds urin. Men den er veldig konsentrert. Ikke drikke så mye på el del timer.Vanskelig å si, men min metode lignet litt på din og jeg fikk 1-2 på CB da. Morgenurin.
assa er det ikke det ene, så er det det andre!
Kommer hjem, sliten og lei og vil bare pusse tenner og finne senga, så har dusjkabinettet EKSPLODERT og det er glasskår overalt på badet !! Fy…![]()
Bare å finne fram støvsugeren, daJa tenk deter fortsatt i sjokk. Tenkte løpet var kjørt og testa bare for og bruke opp de testene jeg hadde
![]()
Så gir ikke opp før 11dpo, som regel
med de andre har jeg testet positivt 6dpo, 8dpo og 9dpoPrøv! Som regel har man mer hcg enn man tror og CB krever ikke spesielt mye, synes jegDet her er kvelds urin. Men den er veldig konsentrert. Ikke drikke så mye på el del timer.
føler enda jeg kan skimte noe. Men vet ikke om det egentlig er noe.En antydning. Tar du en ny ikveld? Spennendeee!!
Skjønner ikke, har bare hatt det i 2 år.. sjukt glad for at det ikke skjedde mens noen av oss stod i dusjen, glasskår overalt inni og utaforOjj,shitHva i alle dager?
Bare å finne fram støvsugeren, da
![]()
Skjønner ikke, har bare hatt det i 2 år.. sjukt glad for at det ikke skjedde mens noen av oss stod i dusjen, glasskår overalt inni og utafor
sendt Mail til der vi kjøpte det, står at de har 10 års garanti.. så får se om vi får nytt eller bare glassveggen
føler enda jeg kan skimte noe. Men vet ikke om det egentlig er noe.

Hurra!Da er det ingen tvil![]()
![]()

Hurra!![]()
Tusen takkJeeeijNydelige testen
![]()

Oo! 3 dager til bare!!Tenker første på fredag jeg og, skal bort i helgen så blir fredag før vi drar og søndag når vi kommer hjem![]()